czarne t³o - black ice

Data: 2009-02-23 19:21:18
Autor: Lukasz Sczygiel
czarne t³o - black ice
Gdzie i co kupiæ aby uzyskaæ po³yskuj±ce czarne t³o?

Przyk³adowy efekt jaki chce uzyskac:
http://tbn3.google.com/images?q=tbn:yj9bPmPPPrHNbM:http://farm1.static.flickr.com/217/462784126_66209c7108.jpg%3Fv%3D1205420202

Zrobi³em sobie ca³kiem dobre t³o ze sklajki pomalowanej na czarno i
polakierowanej ale rezultat jest nieidealny. Lakier jest nierówny i sa w nim
paprochy :(.

Próbowa³em juz robic czarne t³o za pomoca lustra i zwyk³ego matowego czarnego
t³a ale wychodzi tak sobie.

Poratuje ktos linkiem do takiego czego¶? Tylko ¿eby fortuny nie kosztowa³o albo
nie by³o w minimalnych kawa³kach 2x3m :)

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2009-02-23 19:25:40
Autor: Marek Wyszomirski
czarne t³o - black ice
"Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³:

Przyk³adowy efekt jaki chce uzyskac:

http://tbn3.google.com/images?q=tbn:yj9bPmPPPrHNbM:http://farm1.static.flick
r.com/217/462784126_66209c7108.jpg%3Fv%3D1205420202
[...]

Na moje oko pier¶cionek po³o¿ony na szybie, mo¿e na lustrze. Idealn± czerñ
t³a uzyskano dziêki temu, ¿e jest znacznie s³abiej od motywu o¶wietlone.

--
Pozdrawiam!
Marek Wyszomirski (wyszomir@toya.net.pl)

Data: 2009-02-23 19:49:06
Autor: adam
czarne t³o - black ice
U¿ytkownik "Lukasz Sczygiel" napisa³
[...]

U dobrego szklarza dostaniesz grafitowe  lub czarne szk³o. Pod grafit czarny papier i jedziesz ; )

adam

Data: 2009-02-23 19:51:50
Autor: Henry(k)
czarne t³o - black ice
Dnia Mon, 23 Feb 2009 19:21:18 +0100, Lukasz Sczygiel napisa³(a):

Próbowa³em juz robic czarne t³o za pomoca lustra i zwyk³ego matowego czarnego
t³a ale wychodzi tak sobie.

Tak sobie czyli jak? Bo mo¿esz u¿yæ p³yty akrylowej albo szk³a pomalowanego
od do³u, albo plexi i czarnego t³a pod spodem (uniwersalne bo mo¿esz
zmieniæ ³atwo kolor t³a).

Sztuka tylko delikatnie to o¶wietliæ bez ¶wiecenia na t³o ¿eby zachowaæ
kontrast.

Pozdrawiam,
                  Henry

--
FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

Data: 2009-02-24 00:15:25
Autor: Grzegorz Pędzich
czarne t³o - black ice
czarne plexi
zobacz sobie zdjęcia w mojej galerii
http://www.grzegorzpedzich.com/01_przedmiot.html

na szkle, lustrze itp. będziesz miał podwójne odbicia

Gdzie i co kupić aby uzyskać połyskujące czarne tło?

Przykładowy efekt jaki chce uzyskac:
http://tbn3.google.com/images?q=tbn:yj9bPmPPPrHNbM:http://farm1.static.flickr.com/217/462784126_66209c7108.jpg%3Fv%3D1205420202

Zrobiłem

sobie całkiem dobre tło ze sklajki pomalowanej na czarno i
polakierowanej ale rezultat jest nieidealny. Lakier jest nierówny i sa w nim
paprochy :(.

Próbowałem juz robic czarne tło za pomoca lustra i zwykłego matowego czarnego
tła ale wychodzi tak sobie.

Poratuje ktos linkiem do takiego czegoś? Tylko żeby fortuny nie kosztowało albo
nie było w minimalnych kawałkach 2x3m :)

--
Lukasz Sczygiel

--
pozdrawiam, Grzesiek

Data: 2009-02-24 10:47:21
Autor: Lukasz Sczygiel
czarne t³o - black ice
czarne plexi
zobacz sobie zdjÄ&#65533;cia w mojej galerii
http://www.grzegorzpedzich.com/01_przedmiot.html

na szkle, lustrze itp. bÄ&#65533;dziesz miaÅ&#65533; podwójne odbicia

Wlasnie z powodu tych podwojnych odbiæ moje zabawy z lustrem i szyba nie da³y
dobrych rezultatów. Potestuje sobie je jeszcze. Dziekuje wszystkim za rady.

Dziêkujê za info ¿e jest czarne plexi. Wlasnie szukam takiego materialu.
Myslalem nawet o naklejeniu jakiejs czarnej folii ogrodniczej na plyte ale wolal
bym takie wlasnie czarne plexi.

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2009-02-24 11:02:07
Autor: m
czarne t³o - black ice
na allegro , w wyposa¿enie studia, go¶cie sprzedaj± za ok 35 z³ gotowe  podstawki z czarnego/ bia³ego akrylu.. poszukaj...

czarne t³o - black ice