czarne tło - black ice

Data: 2009-02-24 00:15:25
Autor: Grzegorz Pędzich
czarne tło - black ice
czarne plexi
zobacz sobie zdjęcia w mojej galerii
http://www.grzegorzpedzich.com/01_przedmiot.html

na szkle, lustrze itp. będziesz miał podwójne odbicia

Gdzie i co kupić aby uzyskać połyskujące czarne tło?

Przykładowy efekt jaki chce uzyskac:
http://tbn3.google.com/images?q=tbn:yj9bPmPPPrHNbM:http://farm1.static.flickr.com/217/462784126_66209c7108.jpg%3Fv%3D1205420202

Zrobiłem

sobie całkiem dobre tło ze sklajki pomalowanej na czarno i
polakierowanej ale rezultat jest nieidealny. Lakier jest nierĂłwny i sa w nim
paprochy :(.

Próbowałem juz robic czarne tło za pomoca lustra i zwykłego matowego czarnego
tła ale wychodzi tak sobie.

Poratuje ktos linkiem do takiego czegoś? Tylko żeby fortuny nie kosztowało albo
nie było w minimalnych kawałkach 2x3m :)

--
Lukasz Sczygiel

--
pozdrawiam, Grzesiek

Data: 2009-02-24 10:47:21
Autor: Lukasz Sczygiel
czarne tło - black ice
czarne plexi
zobacz sobie zdj�cia w mojej galerii
http://www.grzegorzpedzich.com/01_przedmiot.html

na szkle, lustrze itp. b�dziesz mia� podwójne odbicia

Wlasnie z powodu tych podwojnych odbić moje zabawy z lustrem i szyba nie dały
dobrych rezultatów. Potestuje sobie je jeszcze. Dziekuje wszystkim za rady.

Dziękuję za info że jest czarne plexi. Wlasnie szukam takiego materialu.
Myslalem nawet o naklejeniu jakiejs czarnej folii ogrodniczej na plyte ale wolal
bym takie wlasnie czarne plexi.

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2009-02-24 11:02:07
Autor: m
czarne tło - black ice
na allegro , w wyposażenie studia, go¶cie sprzedaj± za ok 35 zł gotowe  podstawki z czarnego/ białego akrylu.. poszukaj...

czarne tło - black ice