[YT] - czarny dym z wydechu.

Data: 2012-04-22 14:46:54
Autor: megrims
[YT] - czarny dym z wydechu.
http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0

Pytanie do znawcĂłw:

Czy mam szukać nowej motoryny?

Data: 2012-04-22 15:04:16
Autor: Lewis
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 14:46, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0

Pytanie do znawców:

Czy mam szukać nowej motoryny?

Na poprzednim wydechu też tak miał?
Inny przepływ wydechu i może komp za dużo paliwa podlewa...

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-04-22 15:08:47
Autor: megrims
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 15:04, Lewis pisze:
[...]

Wcześniej nie sprawdzałem. Zimny był zupełnie - 3 dni stał.
To dym jak z diesla w lokomotywie. :D

Data: 2012-04-22 15:58:14
Autor: Cezary Daniluk
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 15:08, megrims pisze:
[...]

Zagrzej go i wtedy sobie nagraj.
Na wzbogaceniu mieszanki różnie może być.

Pozdro !

Data: 2012-04-23 08:42:00
Autor: Mirek Ptak
[YT] - czarny dym z wydechu.
Dnia 2012-04-22 15:58,  *Cezary Daniluk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Bardzo podobny efekt widziałem w nowych Astrach OPC - na zimno dymią dosyć mocno.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-23 00:20:10
Autor: Bugatti
[YT] - czarny dym z wydechu.
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

Wcześniej nie sprawdzałem. Zimny był zupełnie - 3 dni stał.
To dym jak z diesla w lokomotywie. :D

Zimny ? Aha.
Weź się chlopie ogarnij bo się zachowujesz jak dziecko - masz pewnie kasy jak lodu, że aż masz go też głowie ;-P

Po pierwszej zimnego silnika się nie butuje.
Po drugie silnik się sprawdza pod obciążeniem. Zagrzyj silnik do temp. roboczej i poproś kogoś niech za tobą jedzie...wówczas but w podłogę do odcinki, powtarzasz parę razy i masz odp.

PS. Czarny dym w silniku ZI oznacza zbyt duży kąt wyprzedzenia zapłonu....

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2012-04-22 22:23:22
Autor: to
[YT] - czarny dym z wydechu.
begin Bugatti
Weź się chlopie ogarnij bo się zachowujesz jak dziecko - masz pewnie
kasy jak lodu, że aż masz go też głowie ;-P

Ciekawa i niebanalna metafora! Czy mógłbyś to rozrysować?

Data: 2012-04-23 16:46:26
Autor: LEPEK
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-23 00:20, Bugatti pisze:

Po pierwszej zimnego silnika się nie butuje.

A gdzie ty masz tu butowanie? Przegazował trzy razy bardzo delikatnie.

Po drugie silnik się sprawdza pod obciążeniem.

Nie prawda. Akurat oglądanie spalin przy odpalaniu może dużo podpowiedzieć o stanie silnika.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-04-23 18:21:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
[YT] - czarny dym z wydechu.

Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości news:jn1vrb$rif$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Po pierwszej zimnego silnika się nie butuje.

co robi? Butuje?
Niby w której częsci filmu go "zbutowa"?

LO

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618
http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365

Data: 2012-04-22 15:49:47
Autor: to
[YT] - czarny dym z wydechu.
begin megrims
http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0

Pytanie do znawcĂłw:

Czy mam szukać nowej motoryny?

Czy Ty każde auto musisz popsuć? :)

Data: 2012-04-22 18:22:47
Autor: megrims
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 17:49, to pisze:
begin megrims

http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0

Pytanie do znawcĂłw:

Czy mam szukać nowej motoryny?

Czy Ty każde auto musisz popsuć? :)

Musze

Data: 2012-04-22 19:04:19
Autor: to
[YT] - czarny dym z wydechu.
begin megrims
Musze

Ok.

Data: 2012-04-24 18:26:55
Autor: Michał
[YT] - czarny dym z wydechu.
to <to_usenet@interia.pl> napisał(a):
begin megrims

> Musze

Ok.

No, nareszcie to już nie ja psuje auta i silniki :)

Data: 2012-04-22 20:08:38
Autor: venioo@interia.pl
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 14:46, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0

Pytanie do znawców:

Czy mam szukać nowej motoryny?

To normalne w dieslu ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-22 20:10:10
Autor: Lewis
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 20:08, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-04-22 14:46, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0

Pytanie do znawców:

Czy mam szukać nowej motoryny?

To normalne w dieslu ;)

ale to benzyna :)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-04-22 21:32:01
Autor: Mumin
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 20:10, Lewis pisze:
[...]

A wtrysk bezpośredni? Bo one też tak miewają. GDI Mitsubishi po wciśnięciu gazu w podłogę też kopciło na czarno, taki jest urok tego silnika. Tyle, że tutaj to nie były jakieś duże obroty.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2012-04-23 00:16:05
Autor: venioo@interia.pl
[YT] - czarny dym z wydechu.
[...]

jak jest Panamera diesel, to CL600 juz mnie tez nie zdziwi, a megrims nigdzie nie napisal, ze to benzyna :)
"PAAANIE, WTRYSKI LEJOM! W TDi TO NORMALNE PRZY TYM PRZEBIEGU" ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-23 16:53:38
Autor: Excite
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 20:10, Lewis pisze:
ale to benzyna :)

No to gaźnik do regulacji ;)

Data: 2012-04-23 18:22:46
Autor: Kuba \(aka cita\)
[YT] - czarny dym z wydechu.

Użytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisał w wiadomości news:jn3qdi$du6$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-04-22 20:10, Lewis pisze:
ale to benzyna :)

No to gaźnik do regulacji ;)

ja myśle, ze kopułka zawilgocona ;-)

Data: 2012-04-23 18:25:23
Autor: Grejon
[YT] - czarny dym z wydechu.

Użytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2012-04-22 20:10, Lewis pisze:
ale to benzyna :)

No to gaźnik do regulacji ;)

ja myśle, ze kopułka zawilgocona ;-)

Zaraz tu ktoś wyskoczy ze złym składem mieszanki LPG :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-23 18:52:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
[YT] - czarny dym z wydechu.

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości news:jn3vpr$sgf$1usenet.news.interia.pl...

[...]

bardzo dobra myśl, przecież w instalacji ze śrubą regulować trzeba raz w miesiącu :D

Data: 2012-04-23 20:35:40
Autor: venioo@interia.pl
[YT] - czarny dym z wydechu.

Zaraz tu ktoś wyskoczy ze złym składem mieszanki LPG :)

bardzo dobra myśl, przecież w instalacji ze śrubą regulować trzeba raz w
miesiącu :D

czarny dym - wyraznie za bogata mieszanka :)
megrims - przyznaj sie - chciales przyoszczedzic i masz instalacje na srubke? ;)

A moze to holzgas? :D

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-24 22:35:27
Autor: Marek Dyjor
[YT] - czarny dym z wydechu.
Użytkownik wrote:

[...]

holzgas do merca pasuje taka opcja niemiecka...

musi dawać bardziej wysuszone drzewo do reaktora.

Data: 2012-04-25 00:20:14
Autor: venioo@interia.pl
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-24 22:35, Marek Dyjor pisze:

A moze to holzgas? :D

holzgas do merca pasuje taka opcja niemiecka...

musi dawać bardziej wysuszone drzewo do reaktora.

Albo wyzsza temperature na piecu, bo zle przepala ;)
Sam mowil, ze przod opadl, a tyl sie podniosl - czyli za duzo drewna nawalił ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-23 13:08:56
Autor: kamil
[YT] - czarny dym z wydechu.
On 22/04/2012 13:46, megrims wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0

Pytanie do znawców:

Czy mam szukać nowej motoryny?

Węgiel wilgotny, pewnie w piwnicy coś podcieka.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-23 20:54:25
Autor: Pan Piskorz
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 14:46, megrims pisze:
Czy mam szukać nowej motoryny?

Zwykłe auta, tzn. Skoda trzycylindrowa skoda 1.2 i Hyundai 2.0
zimne nieco śmierdzą, ale spalin nie widać.  ;-)
Silnik Wartburga zaczął na czarno kopcić 30 s. przed śmiercią.

P.

Data: 2012-04-24 18:29:47
Autor: Michał
[YT] - czarny dym z wydechu.
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0

Pytanie do znawcĂłw:

Czy mam szukać nowej motoryny?

Znawca odpowiada ;) Jeździć w około dużo wypożyczalni aut jak się spierniczy to tylko 1.3h do tyłu.

Ja bym czekał aż eksploduje :) a na oko kopci jak mój 2x mniejszy ciągnący tą samą mase, tylko 2x mniej rur ;) Pozdrawiam!

Data: 2012-04-24 20:01:49
Autor: venioo@interia.pl
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-22 14:46, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0

Pytanie do znawców:

Czy mam szukać nowej motoryny?

Na powaznie: jak objaw ten wystepowal gdy dluzej postoi, to znaczy, ze wtryski gdzies "kapia" sobie paliwem. Po odpaleniu musi to jakos biedaczek przepalic i wyrzucic, i stad taka chmura. Jak sie rozgrzeje to jest dobrze?

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-25 00:29:16
Autor: megrims
[YT] - czarny dym z wydechu.
W dniu 2012-04-24 20:01, venioo@interia.pl pisze:
[...]

Jak się rozgrzeje to jest dobrze (poza zesraniem się - inny wątek).

[YT] - czarny dym z wydechu.