czas dojazdu Wrocław-Zakopane

Data: 2010-03-17 20:08:00
Autor: Yogi\(n\)
czas dojazdu Wrocław-Zakopane
Użytkownik "R" <brak@pw.pl> napisał w wiadomości news:hnr6rc$cop$1news.dialog.net.pl...
Witam,

W przyszłym tygodniu (środa) będę jechał na konferencję do Zakopanego. Na miejscu muszę być o 13:00. Jaki zakładać rozsądny czas wyjazdu z Wrocławia? Założenia: laguna kombi 1.6 i prędkości ustawowe ewentualnie +10% :)

Gdzie spodziewać się aktualnie niespodzianek. A4 rozumiem do Katowic spokój, a dalej?
W Zakopanem interesuje mnie hotel Kasprowy - brać pod uwagę drogę od Chochołowa, czy przy obecnej pogodzie to raczej strata czasu i nerwów?

W normalnych warunkach 4,5 - 5 h, dołóż godzinę na niespodzianki w rodzaju zakorkowanej zakopianki i powinienes zdążyć. Mnie udało sie tę trasę zrobić kiedyś w 4:15, ale było luźno, a autostrada była bardzo "niemiecka" ;-)  Nie sądzę, żeby droga od Chochołowa była dobrym pomysłem, zakopianka korkuje sie głównie w okolicach weekendu.

--
Yogi(n)

czas dojazdu Wrocław-Zakopane