czas dojazdu Wrocław-Zakopane

Data: 2010-03-17 20:29:27
Autor: MaćkuPićku
czas dojazdu Wrocław-Zakopane
W dniu 2010-03-17 19:25, R pisze:
Witam,

W przyszłym tygodniu (środa) będę jechał na konferencję do Zakopanego.
Na miejscu muszę być o 13:00. Jaki zakładać rozsądny czas wyjazdu z
Wrocławia? Założenia: laguna kombi 1.6 i prędkości ustawowe ewentualnie
+10% :)

Gdzie spodziewać się aktualnie niespodzianek. A4 rozumiem do Katowic
spokój, a dalej?
W Zakopanem interesuje mnie hotel Kasprowy - brać pod uwagę drogę od
Chochołowa, czy przy obecnej pogodzie to raczej strata czasu i nerwów?

R.

Kraków - Zakopane jakieś 2h. do krakowa Ty będziesz lepiej wiedział ile. Ja nie jeżdżę za często.
jest zwężenie na zakopiance między KRK a Myślenicami w libertowie i w głogoczowie przy wiadukcie. Ale o tej porze co będziesz jechał ruch jest w drugą stronę głównie więc raczej bez stania.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

czas dojazdu Wrocław-Zakopane