czas na satelitę

Data: 2011-11-22 20:11:05
Autor: identifikator: 20110701
czas na satelitę
jestem zielony, wlazłem na internet i zzieleniałem jeszcze bardziej... jaką tanią telewizję satelitarną wybrać obecnie?

Data: 2011-11-22 19:27:52
Autor: Waldek Godel
czas na satelitę
Dnia Tue, 22 Nov 2011 20:11:05 +0100, identifikator: 20110701 napisał(a):

jestem zielony, wlazłem na internet i zzieleniałem jeszcze bardziej... jaką tanią telewizję satelitarną wybrać obecnie?

A to już jest jakaś tania? Serio? Od kiedy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-11-22 22:31:00
Autor: ToMasz
czas na satelitę
W dniu 22.11.2011 20:27, Waldek Godel pisze:
[...]

cesję enki z wziętą zeszłą jesienią, z której po roku ktoś chce zrezygnować. wszystkie kanały (poza płatnymi typu hbo i jakiś sex) były za 48zł. ostatnio ktoś szukał - teraz drożej jest. Miesiąc temu cyfra i nka stały się własnością jednej osoby, wiec czekamy na połączenie. Suma sumarum, zapłacimy drożej, ale może na dobry początek "Cos tam rzucą" taniego...
ToMasz
PS wiem ze nie takiej odpowiedzi sie spodziewałeś, ale szczerze Ci napisałem jak jest. Chyba ze masz konkretne preferencje - to chce, tam to mi wisi. to szukaj który z dostawców co ma w ofercie.

Data: 2011-11-23 10:26:17
Autor: tyran
czas na satelitę
On Tue, 22 Nov 2011 22:31:00 +0100
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
tam to mi wisi. to szukaj który z dostawców co ma w ofercie.

Bylo 48, teraz jest 54. Dla nowych 59. Nie jest moze najtaniej, mi
odpowiada te 54.

--
tyran

Data: 2011-11-23 06:14:11
Autor: pawell32
czas na satelitę
jestem zielony, wlazłem na internet i zzieleniałem jeszcze bardziej...
jaką tanią telewizję satelitarną wybrać obecnie?

to zależy co chcesz oglądać.
poczytaj o tnk.

czas na satelitę