czas na zdjęcie zajęcia egzekucyjnego

Data: 2011-05-31 22:20:33
Autor: Kubba Bubba
czas na zdjęcie zajęcia egzekucyjnego
Witam,

Czy bank ma określony ustawowo czas na zdjęcie zajęcia egzekucyjnego z rachunku? Np. od daty otrzymania informacji o umorzeniu zajęcia?

Pozdrawiam,

Data: 2011-05-31 23:32:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-31 22:20, Kubba Bubba pisze:

Czy bank ma określony ustawowo czas na zdjęcie zajęcia egzekucyjnego z
rachunku? Np. od daty otrzymania informacji o umorzeniu zajęcia?

*Niezwłocznie* nie patrząc w przepisy ;)

Jeśli chodzi o sądy we Wrocławiu i banki/komorników w tymże mieście - dla sądów (po skardze) *niezwłocznie* to było ponad 7 miesięcy w moim przypadku :)
--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-06-01 16:22:48
Autor: Kubba Bubba

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:is3moq$1qf$1node2.news.atman.pl...
[...]

no właśnie ja czekam już ponad miesiąc... miałem drobną "przygodę" z zusem, ale zawiadomienie o umorzeniu zajęcia wysłali do mego banku już 20.05...

kwota nie za duża więc specjalnie mi to zajęcie nie przeszkadza, ale strasznie denerwuje oczy... no nic chyba jeszcze poczekam bez dalszych radykalnych działań

czas na zdjęcie zajęcia egzekucyjnego