Data: 2009-09-20 23:54:16 | |
Autor: toolpusher | |
czas naprawy | |
Witam,
Oddałem pendrive'a na gwarancji do sklepu w którym go kupiłem (oni odesłali do producenta). Czekam już miesiąc. Czy prawo reguluje jakoś czas naprawy w którym gwarant czyli w tym wypadku musi dotrzymac?. Producent daje dożywotnią gwarancję. Sklep tylko fakturę. Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie??? -- Pozdrawiam Piotr Klęba |
|
Data: 2009-09-20 16:56:28 | |
Autor: witek | |
czas naprawy | |
toolpusher wrote:
Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie??? 14 dni jest na uznanie bądż nie reklamacji. W twoim przypadku sklep reklamację uznał a teraz "naprawia". Czas naprawiania nie jest określony. |
|
Data: 2009-09-21 00:02:21 | |
Autor: toolpusher | |
czas naprawy | |
Czas naprawiania nie jest określony. Tego się własnie obawiałem. Dziwne trochę bo można naprawę ciągnąc miesiącami i ja jako właściciel nic nie mogę zrobić. -- Pozdrawiam Piotr Klęba |
|
Data: 2009-09-21 00:04:53 | |
Autor: Liwiusz | |
czas naprawy | |
witek pisze:
toolpusher wrote: Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację. Czas naprawiania nie jest określony. Co nie znaczy, że jest nieskończony. Najlepiej jednak żądać nie naprawy, tylko wymiany. Wtedy sytuacja jest o wiele klarowniejsza i nikt nie będzie ściemniał z 3-miesięczną naprawą. -- Liwiusz |
|
Data: 2009-09-21 00:17:50 | |
Autor: toolpusher | |
czas naprawy | |
Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację. Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor jeszcze "nie dosłał". Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową?? -- Pozdrawiam Piotr Klęba |
|
Data: 2009-09-21 09:25:08 | |
Autor: piotrek | |
czas naprawy | |
Użytkownik " toolpusher" <toolpusher@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h969lu$ort$1news.onet.pl... Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację. Jak reklamowałem Kingstona (ale dobrej klasy) to mi wymienili na nowy - trwało to z 2-3 tygodnie |
|