Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   czas naprawy

czas naprawy

Data: 2009-09-20 23:54:16
Autor: toolpusher
czas naprawy
Witam,
Oddałem pendrive'a na gwarancji do sklepu w którym go kupiłem (oni odesłali do producenta). Czekam już miesiąc. Czy prawo reguluje jakoś czas naprawy w którym gwarant czyli w tym wypadku musi dotrzymac?. Producent daje dożywotnią gwarancję. Sklep tylko fakturę.
Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie???

--
Pozdrawiam
Piotr Klęba

Data: 2009-09-20 16:56:28
Autor: witek
czas naprawy
  toolpusher wrote:

Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie???


14 dni jest na uznanie bądż nie reklamacji. W twoim przypadku sklep reklamację uznał a teraz "naprawia".
Czas naprawiania nie jest określony.

Data: 2009-09-21 00:02:21
Autor: toolpusher
czas naprawy
Czas naprawiania nie jest określony.

Tego się własnie obawiałem.
Dziwne trochę bo można naprawę ciągnąc miesiącami i ja jako właściciel nic nie mogę zrobić.

--
Pozdrawiam
Piotr Klęba

Data: 2009-09-21 00:04:53
Autor: Liwiusz
czas naprawy
witek pisze:
 toolpusher wrote:

Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie???


14 dni jest na uznanie bądż nie reklamacji. W twoim przypadku sklep reklamację uznał a teraz "naprawia".

   Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację.

Czas naprawiania nie jest określony.

  Co nie znaczy, że jest nieskończony. Najlepiej jednak żądać nie naprawy, tylko wymiany. Wtedy sytuacja jest o wiele klarowniejsza i nikt nie będzie ściemniał z 3-miesięczną naprawą.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-21 00:17:50
Autor: toolpusher
czas naprawy
  Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację.

Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor jeszcze "nie dosłał".
Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową??


--
Pozdrawiam
Piotr Klęba

Data: 2009-09-21 09:25:08
Autor: piotrek
czas naprawy

Użytkownik " toolpusher" <toolpusher@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h969lu$ort$1news.onet.pl...
  Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację.

Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor jeszcze "nie dosłał".
Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową??

Jak reklamowałem Kingstona (ale dobrej klasy) to mi wymienili na nowy - trwało to z 2-3 tygodnie

czas naprawy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona