czas oczekiwania na decyzje kredytową w millenium

Data: 2009-07-15 16:42:09
Autor: on
czas oczekiwania na decyzje kredytową w millenium
witam
mam pytanie: jak długo czekaliście na decyzje banku millenium czy udzieli wam kredytu hipotecznego??? chodzi mi o czas od momentu złożenia dokumentów w oddziale.

Data: 2009-07-16 08:59:31
Autor: Bolek

Użytkownik "on" <on54321@onet.eu> napisał w wiadomości news:1201.000000ce.4a5deac1newsgate.onet.pl...
witam
mam pytanie: jak długo czekaliście na decyzje banku millenium czy udzieli wam kredytu hipotecznego??? chodzi mi o czas od momentu złożenia dokumentów w oddziale.

ja czekałem ok. 5 dni (2 lata temu)

Data: 2009-07-16 14:40:08
Autor: on54321
> [...]

> mam pytanie: jak długo czekaliście na decyzje banku millenium czy udzieli wam > kredytu hipotecznego??? chodzi mi o czas od momentu złożenia dokumentów w

dzięki za informacje, a można prosić o informacje ale z tego roku

--

czas oczekiwania na decyzje kredytową w millenium