czas przelewu z inteligo do ipko

Data: 2013-08-01 06:41:41
Autor: Sebastian
czas przelewu z inteligo do ipko
ile może trwać? zleciłem 15:10 jest 15:42 i nie ma ani tu ani tam

Data: 2013-08-01 07:01:32
Autor: Sebastian
W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 15:41:41 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:
ile może trwać? zleciłem 15:10 jest 15:42 i nie ma ani tu ani tam

trwało ok. 40 minut doszło 15:50

Data: 2013-08-01 17:32:31
Autor: forestdumb
napisał:
ile może trwać? zleciłem 15:10

jest 15:42 i nie ma ani tu ani tam

trwało ok. 40 minut doszło 15:50

kiedys na ich stronie pisali ze 15minut max (albo srednio).

Data: 2013-08-01 13:31:37
Autor: Sebastian
czas przelewu z inteligo do ipko
> trwało ok. 40 minut doszło 15:50

kiedys na ich stronie pisali ze 15minut max (albo srednio).

dlatego się niepokoiłem - ale skoro średnio to kowalskiemu
dojdzie w 6 minut a nowakowi w 46 minut. No i nie wykluczam
że w trakcie księgowania eliksirów przychodzących system jest
obciążony i przetwarzanie wewnątrzbankowe niec o zwalnia wtedy

czas przelewu z inteligo do ipko