[mBank] czas sie zwijac

Data: 2010-11-29 13:20:44
Autor: Andrzej Kłos
[mBank] czas sie zwijac
to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) , ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

andy_nek

Data: 2010-11-29 12:47:19
Autor: PKK
[mBank] czas sie zwijac
Dnia 29.11.2010 Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl> napisał/a:
[...]

:) i u mnie widnieje 154zł jakiegoś aukcjonariusza
co ciekawe
w szczegółach operacji
numer rachunku odbiory nie zgadza się z moim rachunkiem nawet :)

--
Piotr Kassin
http://www.speed-net.pl

Data: 2010-11-29 13:50:00
Autor: Liwiusz
[mBank] czas sie zwijac
W dniu 2010-11-29 13:47, PKK pisze:

numer rachunku odbiory nie zgadza się z moim rachunkiem nawet :)

Ta, już widzę te odpowiedzi na reklamacje:

"dokonał Pan przelewu na rachunek nr ... ... należący do PKK i CO NAM PAN TERAZ ZROBI???"

--
Liwiusz

Data: 2010-11-29 13:50:39
Autor: Liwiusz
[mBank] czas sie zwijac
W dniu 2010-11-29 13:50, Liwiusz pisze:
[...]

Ach, no i żeby sobie życie ułatwić, odcięli dostęp do historii rachunku :)

--
Liwiusz

Data: 2010-11-29 13:51:24
Autor: MarekZ
[mBank] czas sie zwijac

No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie mieliśmy, nie? Dość ostra jazda.

Data: 2010-11-29 13:01:40
Autor: jan kowalski
[mBank] czas sie zwijac
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
[...]

ajć, bywały chyba ciekawsze - a kwestia przelewów z polbanku gdzie pieniądze
się chyba "rodziły znikąd" ?

tutaj to chyba tylko rozsynchronizwały im się dane i o ile kasa poszła na
prawidłowe konta, to już informacje tekstowe (nadawca, tytul przelewu, konto
odbiorcy) wzięło sie z innego przelewu.

wiec raczej afera nie finansowa, a z poufnością danych --

Data: 2010-11-29 13:56:41
Autor: Kamil Jońca
[mBank] czas sie zwijac
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

Użytkownik "PKK" <spam@spam.in.lublin.pl> napisał w wiadomości grup

No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie
mieliśmy, nie? Dość ostra jazda.
Czyli nie pamiętasz połączenia handlobanku z citi?

Też było fajnie.

KJ

The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

Data: 2010-11-29 14:07:43
Autor: MarekZ
[mBank] czas sie zwijac
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87fwukcmpi.fsf@alfa.kjonca...

Czyli nie pamiętasz połączenia handlobanku z citi?

Też było fajnie.

Pamiętam, pamiętam, bo miałem rachunek w ś.p. Handlobanku.

Ale na pbb albo mnie wtedy jeszcze nie było, albo dopiero raczkowałem.

W porównaniu do wzmiankowanego niżej Polbanku, to uważam, że obecna afera jest większego kalibru, choć to tylko kwestia wycieku danych osobowych (bo jak wszyscy piszą kwoty przelewów im się zgadzają). Choć do mnie dziś przelewy zewnętrzna z poza BRE jak na razie nie doszły, choć powinny.

Data: 2010-11-29 14:57:36
Autor: xbartx
[mBank] czas sie zwijac
Dnia Mon, 29 Nov 2010 13:51:24 +0100, MarekZ napisał(a):

Użytkownik "PKK" <spam@spam.in.lublin.pl> napisał w wiadomości grup

No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie mieliśmy,
nie? Dość ostra jazda.

Ja pamiętam jak w BPH też miałem podobnie jak zmieniali Sezam. Wtedy dostałem jakieś nie swoje przelewy i w ogóle. Ale teraz w przypadku mBanku jest chyba jeszcze gorzej. Ciekawe jak to się skończy, ale widać, że konto w Polbanku nie jest aż takie złe a jego ułomność to może czasami i zaleta hi hi.

--
xbartx

Data: 2010-12-14 11:52:00
Autor: Jarek Andrzejewski
[mBank] czas sie zwijac
On Mon, 29 Nov 2010 13:51:24 +0100, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

Lukas miał kiedyś wpadkę: zmieniając id operacji w url-u można było
oglądać przelewy innych osób.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-05-31 03:07:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] czas sie zwijac

"Jarek Andrzejewski" b1jeg697kop5t0buscgbumvv1udlm4dbt4@4ax.com

Lukas miał kiedyś wpadkę: zmieniając id operacji
w url-u można było oglądać przelewy innych osób.

Była to wersja próbna (pilotażowa) interfejsu użytkownika związana
z wdrażanym właśnie programem odtajniania operacji finansowych
instytucji takich jak Kościół rzymskokatolicki. A Wy, złośliwcy,
szukacie wszędzie afer. ;)

Już niebawem każdy, kto wyrazi taką ochotę, będzie miał dostęp
do wszystkich operacji finansowych wszelkich instytucji polskich
wydających pieniądze pochodzące ze zbiórek...

Taka funkcjonalność jest nowością i wymaga wszechstronnego przetestowania,
dlatego Lukas (i inne banki także) udostępnił możliwość podglądania ruchu
na kontach osób trzecich.

Data: 2010-11-29 13:24:41
Autor: glang
[mBank] czas sie zwijac
to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) , ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

uffff
to mnie pocieszyłeś bo myślałem że to tylko do mnie
no i co teraz??
mam nadzieję że sami to wyczyszczą bo przecież jak ktoś ksieguje na podstawie konta to musi od tego zapłacić podatek :))
pzdr
GL

Data: 2010-11-29 13:29:57
Autor: Andrzej Kłos
[mBank] czas sie zwijac
glang pisze:
[...]

mam kawałek rozwiązania, to są przelewy na kwoty właściwe dla mnie, na takie przelewy czekałem, ale opis tych przelewów, jak i nadawca są z kosmosu, sprawdź u siebie, ale już widzę panie z US, jak się pytają, co to za przelew "wynagrodzenie 11.2010", i gdzie jest podatek od tego :)

andy_nek

Data: 2010-11-29 13:33:38
Autor: glang
[mBank] czas sie zwijac
[...]

hehe u mnie króluje abonament i opłata za internet :))
pzdr
GL

Data: 2010-11-29 13:42:36
Autor: Andrzej Kłos
[mBank] czas sie zwijac
glang pisze:
[...]

nic nie przebije "MYCIE BENA DRES" !!!!

andy_nek

Data: 2010-11-29 13:35:34
Autor: Imka
[mBank] czas sie zwijac
In <news:4cf39b8b$0$22815$65785112news.neostrada.pl> glang typed:

[...]

Załapaliście się widać na jakąś promocję dla wybranych, u mnie
'niestety' spokój ;/

--
Imka

Data: 2010-11-29 04:41:29
Autor: Tomek z Wawy
czas sie zwijac
On 29 Lis, 13:35, Imka <spamtrapi...@gazeta.pl> wrote:

Za apali cie si wida na jak promocj dla wybranych, u mnie
'niestety' spok j ;/

Co to znaczy spokój. Dostałaś przelew i masz poprawne dane czy po
prostu nic dziś nie dostałaś, bo to zasadnicza różnica...

Data: 2010-11-29 13:45:00
Autor: Liwiusz
czas sie zwijac
W dniu 2010-11-29 13:41, Tomek z Wawy pisze:
[...]

Ja z kolei jak klikam w "historię" rachunku, to mnie wylogowywuje.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-29 04:48:08
Autor: Tomek z Wawy
czas sie zwijac
On 29 Lis, 13:45, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Ja z kolei jak klikam w "histori " rachunku, to mnie wylogowywuje.

Bo klienci zrobili awanturę na forum mB i wyłączyli historię, przecież
to gigantyczny wypływ danych osobowych.

Data: 2010-11-29 12:58:05
Autor: jan kowalski
czas sie zwijac
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
Ja z kolei jak klikam w "historię" rachunku, to mnie wylogowywuje.

Cieniasy...
Ja dostałem na firmowe trochę przelewów "od czapy" (mam nadzieje że bank to
wyczyści, bo jak my to rwa mać zaksięgujemy: "stroj borata" - a firma nie ma
nic wspólnego z takimi rzeczami)

Zdążyłem wygenerować sobie do PDF spis wszystkich przelewów z tego konta od
1.1.2010 (tak na "wszelki wypadek") + chyba wszystkie pojedyncze potwierdzenia
przelewów, na których widać że rachunek odbiorcy nijak się ma do rachunku, na
który kasa wpłynęła...

mlinka zajęta, kontakt przez internet też leży --

Data: 2010-11-29 19:34:36
Autor: Norbert
czas sie zwijac
U mnie to samo, kwota sie zgadza ale brak jakiegokolwiek opisu przelewu...

Data: 2010-11-29 13:26:05
Autor: MarekZ
[mBank] czas sie zwijac
Użytkownik "Andrzej Kłos" <andy.klos@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cf39a6f$1@news.home.net.pl...
to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) , ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

O, to może do Ciebie dotarły środki, które powinienem mieć w mBanku z pierwszej sesji a nie mam. Jeśli są to przelewy na całkowite wielokrotności kwoty 1500 zł to oddawaj! :-)

Data: 2010-11-29 15:24:23
Autor: Czesuaw P.
[mBank] czas sie zwijac
Użytkownik "Andrzej Kłos" <andy.klos@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf39a6f$1news.home.net.pl...

to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) , ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

Też mam czyjeś dane z opowiadającą mi kwotą mojej wypłaty za listopad.

Po prostu mamy KONTO PO WUJU panowie!

W banku po wuju.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!

Data: 2010-11-29 16:26:27
Autor: Michal
[mBank] czas sie zwijac
W dniu 29.11.2010 13:20, Andrzej Kłos pisze:
[...]

Niezła masakra, ale z drugiej strony polecam Wam spojrzenie z szerszej perspektywy i... spokój.
Generalnie niestety takie akcje czekają nas coraz częściej, bo już na dzień dzisiejszy to chyba nie istnieje bank, w którym żadnej awarii elektronicznej nie było (a na pewno nie bank duży)... Klientów będzie przybywać, operacji tym bardziej wraz z popularyzacją bankowości internetowej.
O ile to szybko naprawią to w sumie problem jak każdy inny, tyle, że dość spektakularny i zawierający dane osobowe ;) Psioczyliśmy na Aliora w marcu- kwietniu br. a jak widać ostoja bezawaryjności, czyli mbank, też swoje problemy ma...

Michał

Data: 2010-12-01 07:33:44
Autor: xbartx
[mBank] czas sie zwijac
Dnia Mon, 29 Nov 2010 16:26:27 +0100, Michal napisał(a):

O ile to szybko naprawią to w sumie problem jak każdy inny, tyle, że
dość spektakularny i zawierający dane osobowe ;) Psioczyliśmy na Aliora
w marcu- kwietniu br. a jak widać ostoja bezawaryjności, czyli mbank,
teĹź swoje problemy ma...

To nie jest chyba jakaś taka zwykła awaria. Na weekend były w banku jakieś zmiany, więc można podejrzewać iż po prostu to sam mBank coś sknocił a tego awarią raczej nazwać nie można.

--
xbartx

Data: 2010-12-04 14:37:25
Autor: perian
[mBank] czas sie zwijac
In <news:id4too$9mt$4inews.gazeta.pl>, xbartx wrote:

To nie jest chyba jakaś taka zwykła awaria. Na weekend były w banku jakieś zmiany, więc można podejrzewać iż po prostu to sam mBank coś sknocił a tego awarią raczej nazwać nie można.

Dokładnie, mBank ma awarie zaraz po wdrożeniach. Czasami te awarie długo
trwają, jak choćby aktualna. --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2010-11-29 17:50:15
Autor: kashmiri
[mBank] czas sie zwijac
Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl> dared to write:
[...]

U mnie w ogóle nie można wejść w historię operacji. "Zwykły" link (ten pod Szczegóły rachunku) oraz ten z lewego menu zniknęły, a kliknięcie na "Historia rachunku" na liście kont wywala błąd: "Operacja nie może zostać wykonana (CSB)" i wylogowanie.

Coś im ta aktualizacja strony logowania nie wyszła...

Data: 2010-11-29 13:51:56
Autor: Liwiusz
[mBank] czas sie zwijac
W dniu 2010-11-29 13:50, kashmiri pisze:
[...]

  O tak, ale jak była błędna formatka logowania (uciekający kursor, pamiętacie?), to chyba przez lata tłumaczyli się, że poprawa to nie tak szybko, bo każdą zmienianą pierdołę trzeba testować itp. itd. A teraz taka zmiana i jakby gimnazjalista na zaliczenie pisał...

--
Liwiusz

Data: 2010-11-29 13:58:26
Autor: glang
[mBank] czas sie zwijac
[...]

czekałem na czacie. byłem 69. przy 19 w kolejce wyłączyli czata :)
jeszcze takiego numeru nie widziałem w historii e-banków
pzdr
GL

Data: 2010-11-29 14:03:08
Autor: Liwiusz
[mBank] czas sie zwijac
W dniu 2010-11-29 13:58, glang pisze:
[...]

I tak by Ci nic nie powiedzieli, bo na czacie nie podają tak "wrażliwych" danych z uwagi na dane osobowe :)

--
Liwiusz

Data: 2010-11-29 22:25:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] czas sie zwijac

"Andrzej Kłos" 4cf39a6f$1@news.home.net.pl

to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) , ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

Dużo dostałeś? :) Miało iść na konta w BRE czy na inne?

--
  ^  750                                                749      ^c 440                      12 łyknąłem już Ventolin  438

Data: 2010-11-30 10:50:33
Autor: Andrzej Kłos
[mBank] czas sie zwijac
Andrzej Kłos pisze:
to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) , ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

no niestety, dziś już wszystko wiadomo, te przelewy były jednak do mnie, dziś już nawet opisy się zgadzają. No trudno, nie wzbogaciłem się czyimś kosztem.

andy_nek

[mBank] czas sie zwijac