[mBank] czas sie zwijac

Data: 2010-11-29 12:47:19
Autor: PKK
[mBank] czas sie zwijac
Dnia 29.11.2010 Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl> napisał/a:
to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) , ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

andy_nek

:) i u mnie widnieje 154zł jakiegoś aukcjonariusza
co ciekawe
w szczegółach operacji
numer rachunku odbiory nie zgadza się z moim rachunkiem nawet :)

--
Piotr Kassin
http://www.speed-net.pl

Data: 2010-11-29 13:50:00
Autor: Liwiusz
[mBank] czas sie zwijac
W dniu 2010-11-29 13:47, PKK pisze:

numer rachunku odbiory nie zgadza się z moim rachunkiem nawet :)

Ta, już widzę te odpowiedzi na reklamacje:

"dokonał Pan przelewu na rachunek nr ... ... należący do PKK i CO NAM PAN TERAZ ZROBI???"

--
Liwiusz

Data: 2010-11-29 13:50:39
Autor: Liwiusz
[mBank] czas sie zwijac
W dniu 2010-11-29 13:50, Liwiusz pisze:
[...]

Ach, no i żeby sobie życie ułatwić, odcięli dostęp do historii rachunku :)

--
Liwiusz

Data: 2010-11-29 13:51:24
Autor: MarekZ
[mBank] czas sie zwijac

No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie mieliśmy, nie? Dość ostra jazda.

Data: 2010-11-29 13:01:40
Autor: jan kowalski
[mBank] czas sie zwijac
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
[...]

ajć, bywały chyba ciekawsze - a kwestia przelewów z polbanku gdzie pieniądze
się chyba "rodziły znikąd" ?

tutaj to chyba tylko rozsynchronizwały im się dane i o ile kasa poszła na
prawidłowe konta, to już informacje tekstowe (nadawca, tytul przelewu, konto
odbiorcy) wzięło sie z innego przelewu.

wiec raczej afera nie finansowa, a z poufnością danych --

Data: 2010-11-29 13:56:41
Autor: Kamil Jońca
[mBank] czas sie zwijac
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

Użytkownik "PKK" <spam@spam.in.lublin.pl> napisał w wiadomości grup

No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie
mieliśmy, nie? Dość ostra jazda.
Czyli nie pamiętasz połączenia handlobanku z citi?

Też było fajnie.

KJ

The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

Data: 2010-11-29 14:07:43
Autor: MarekZ
[mBank] czas sie zwijac
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87fwukcmpi.fsf@alfa.kjonca...

Czyli nie pamiętasz połączenia handlobanku z citi?

Też było fajnie.

Pamiętam, pamiętam, bo miałem rachunek w ś.p. Handlobanku.

Ale na pbb albo mnie wtedy jeszcze nie było, albo dopiero raczkowałem.

W porównaniu do wzmiankowanego niżej Polbanku, to uważam, że obecna afera jest większego kalibru, choć to tylko kwestia wycieku danych osobowych (bo jak wszyscy piszą kwoty przelewów im się zgadzają). Choć do mnie dziś przelewy zewnętrzna z poza BRE jak na razie nie doszły, choć powinny.

Data: 2010-11-29 14:57:36
Autor: xbartx
[mBank] czas sie zwijac
Dnia Mon, 29 Nov 2010 13:51:24 +0100, MarekZ napisał(a):

Użytkownik "PKK" <spam@spam.in.lublin.pl> napisał w wiadomości grup

No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie mieliśmy,
nie? Dość ostra jazda.

Ja pamiętam jak w BPH też miałem podobnie jak zmieniali Sezam. Wtedy dostałem jakieś nie swoje przelewy i w ogóle. Ale teraz w przypadku mBanku jest chyba jeszcze gorzej. Ciekawe jak to się skończy, ale widać, że konto w Polbanku nie jest aż takie złe a jego ułomność to może czasami i zaleta hi hi.

--
xbartx

Data: 2010-12-14 11:52:00
Autor: Jarek Andrzejewski
[mBank] czas sie zwijac
On Mon, 29 Nov 2010 13:51:24 +0100, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

Lukas miał kiedyś wpadkę: zmieniając id operacji w url-u można było
oglądać przelewy innych osób.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-05-31 03:07:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] czas sie zwijac

"Jarek Andrzejewski" b1jeg697kop5t0buscgbumvv1udlm4dbt4@4ax.com

Lukas miał kiedyś wpadkę: zmieniając id operacji
w url-u można było oglądać przelewy innych osób.

Była to wersja próbna (pilotażowa) interfejsu użytkownika związana
z wdrażanym właśnie programem odtajniania operacji finansowych
instytucji takich jak Kościół rzymskokatolicki. A Wy, złośliwcy,
szukacie wszędzie afer. ;)

Już niebawem każdy, kto wyrazi taką ochotę, będzie miał dostęp
do wszystkich operacji finansowych wszelkich instytucji polskich
wydających pieniądze pochodzące ze zbiórek...

Taka funkcjonalność jest nowością i wymaga wszechstronnego przetestowania,
dlatego Lukas (i inne banki także) udostępnił możliwość podglądania ruchu
na kontach osób trzecich.

[mBank] czas sie zwijac