czas wyboru - A4 czy Honda Accord?

Data: 2009-07-14 16:06:51
Autor: michail
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?
Witam!

Mając do dyspozycji budżet 60-70kzł i po wielu przemyśleniach na placu boju pozostały dwa samochody - Audi A4 Avant i Honda Accord Tourer z lat 2006-2008.
Proszę szanownych grupowiczów o wskazanie cech tych samochodów które pozwoliłyby na przechylenie szali zwycięstwa na którąś ze stron. Liczę na cenne uwagi nt. np. awaryjności poszczególnych podzespołów, upierdliwości eksploatacyjnych, cen części, serwisu, itp.
Dodam że jeszcze nie wiem czy chciałbym diesla czy benzynę (tu także liczę na porady). Na pewno nie chcę automatycznej skrzyni biegów.

--
Michail

Data: 2009-07-14 08:20:31
Autor: Przemek V
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?
2 lata jeździłem Tourerem. Na pewno bagażnik masz o wiele większy niż
w A4 za to wygląda jak karawan. Był zupełnie bezawaryjny przez te 2
lata. Fajny silnik 150 KM 2.0, dosyć fajnie się prowadził. Ma
tragiczne zapięcia pasów z tyłu jeśli musisz foteliki dziecięce tam
montować. Ogólnie OK.

Data: 2009-07-14 16:10:57
Autor: On
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?
za 70 kzł podejrzewam kupisz nową Lagunę pod koniec roku,
z dobrym silnikiem 2.0 benzyn. na łancuchu od Nissana ,
ew. 2.0 dci jak się uda coś utargować. Jakbyś nie wiedział,
2.0 dci to jeden z lepszych silniczków na rynku. Ja wolałbym
nowy wóz...

Data: 2009-07-14 16:35:21
Autor: HK
[...]

Wlasciwie to wystarczy mu na dwa Fiaty Panda, a jak od dawna wiadomo co dwa to nie jeden.

Pozdrawiam,
hk

Data: 2009-07-14 15:24:54
Autor: to
HK wrote:

[...]

Albo na 70 starych polonezĂłw, a co 70 to nie dwa ani tymbardziej nie jeden.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-14 17:11:23
Autor: On
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?
może poruszajamy się w tej samej klasie samochodów ... cio?

Data: 2009-07-14 17:59:59
Autor: GF
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?
może poruszajamy się w tej samej klasie samochodów ... cio?

Jak w tej samej klasie to kolega ponizej zaproponowal zakup 70 polonezow. Mysle ze to pomysl wart rozwazenia ;).

Pozdrawiam,
hk

Data: 2009-07-15 09:27:25
Autor: michail
On pisze:
[...]
Wybór już określiłem i Laguny tam nie było (raz że wygląd mi się nie podoba, dwa że miałem i clio i megane i.... czas na zmiany)

--
Michail

Data: 2009-07-14 16:33:37
Autor: HK
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?
Dodam że jeszcze nie wiem czy chciałbym diesla czy benzynę (tu także liczę na porady).

Najwazniejsze to gdzie i ile bedziesz jezdzil.

Pozdrawiam,
hk

Data: 2009-07-15 09:05:34
Autor: michail
HK pisze:
Dodam że jeszcze nie wiem czy chciałbym diesla czy benzynę (tu także liczę na porady).

Najwazniejsze to gdzie i ile bedziesz jezdzil.

Pozdrawiam,
hk

60:40 na korzyść miasta (3city), miesięcznie 1000-1500 km.

--
Michail

Data: 2009-07-15 11:40:04
Autor: CeSaR
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?
60:40 na korzyść miasta (3city), miesięcznie 1000-1500 km.

No to jednak zastanowiłbym się poważnie nad zmianą decyzji co do kategorycznego odrzucenia automatu.

Data: 2009-07-16 10:51:50
Autor: HK

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:h3k84u$65m$1news.onet.pl...
60:40 na korzyść miasta (3city), miesięcznie 1000-1500 km.

No to jednak zastanowiłbym się poważnie nad zmianą decyzji co do kategorycznego odrzucenia automatu.

A wracajac do silnika, jezeli nie ma w planach wiekszych przebiegow, moim zdaniem benzynowy bedzie dobrze pasowal do takiej jazdy.

Pozdrawiam,
HK

Data: 2009-07-14 18:55:05
Autor: cztery
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?
Mając do dyspozycji budżet 60-70kzł i po wielu przemyśleniach na placu boju pozostały dwa samochody - Audi A4 Avant i Honda Accord Tourer z lat 2006-2008.

Na samym poczatku sprawdz czy z takim budzetem zakup wymienionych przez Ciebie samochodow jest realny...
W zeszlym roku szukalem uzywanego rocznego, dwuletniego audi A4 2.0 TDI. Po obejrzeniu kilkunastu samochodow (niebitych i jezdzonych do kosciola rzecz jasna) skonczylo sie na zakupie nowej octavii...
Jak bedziesz ogladal zacznij od pytania o gwarancje producenta :-)

Data: 2009-07-15 02:37:21
Autor: scob

Użytkownik "michail" <ROT13_zvpu_xbj@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:h3i3du$lq8$1news.onet.pl...
Witam!

Mając do dyspozycji budżet 60-70kzł i po wielu przemyśleniach na placu boju pozostały dwa samochody - Audi A4 Avant i Honda Accord Tourer z lat 2006-2008.

a4 avant quattro - oczywiście!
bo.. bo tak!
uważaj na 2,0 TDi - któremu jakiś tam głupi wałeczek w jakiejś głupiej pompie się za szybko zużywał (wałkowane regularnie na forum AKP - znajdziesz o tym tematy)
Imo: benzyniak z manualem albo dsg (nie miałeś dotąd automata i się boisz? to powiem ci, że po pierwszym automacie już nie zrezygnujesz ;-)), ale oczywiście wybór napędu zależy od Twoich preferencji i przebiegów planowanych.
Do miasta: V6, V8 wolnossak benzynowy ;-) z automatem , na trasy - tdi z manualem.:P

ALE..
accord jest większy - i to jest argument za hondą.
Osobiście styczności z Honda nie miałem - poza tym, że _kilka_ mi uciekło spod świateł ;-) i kiedyś się przejechałem starym (1998? accordem i civikiem aerodek 2000).
Honda i Audi o ZUPEŁNIE inne samochody - całkiem inaczej siedzisz, inaczej sie prowadzi, inaczej reaguje zawiecha i układ kierowniczy... dziwne, że dokonujesz wyboru pomiędzy tak odległymi punktami samochodziarskiego układu odniesienia.

Data: 2009-07-15 09:15:02
Autor: michail
scob pisze:
[...]
Tak słyszałem właśnie i dlatego myślałem o 2,7TDI lub 2.0 TFSI

[...]
Automatów nie trawi żona, ja miałem do czynienia z automatami w samochodach amerykańskich i super zadowolony nie byłem choć jestem świadomy że to nie jest dobry punkt odniesienia

[...]

Ja obstawiam A4 a żona Accorda stąd być może nietypowe zestawienie.

--
Michail

Data: 2009-07-15 16:24:40
Autor:
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?

Automatów nie trawi żona, ja miałem do czynienia z automatami w samochodach amerykańskich i super zadowolony nie byłem choć jestem świadomy że to nie jest dobry punkt odniesienia

taka tam tylko uwaga: moja tez nie trawila. No i suszyla glowe ze ma jezdzic automatem (a jezdzi glownie ona). Po tygodniu zamilkla, po dwoch stwierdzila ze automat to jest to ;)

Data: 2009-07-16 00:26:00
Autor: scob

Użytkownik <zenek_z_puszczy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3kvs8$2rs$1inews.gazeta.pl...

taka tam tylko uwaga: moja tez nie trawila. No i suszyla glowe ze ma jezdzic
automatem (a jezdzi glownie ona). Po tygodniu zamilkla, po dwoch stwierdzila
ze automat to jest to ;)

jak i moja. "ja sie boje, ja nie bede umiala..."
200Km/300Nm ma niezmierzoną siłe perswazji.
Zamówienie od ślubnej na kolejny pojazd: v8 (nie-V8), avant, quattro, AUTOMAT ;-)
a ja wciąż na manualu, chociaż furkiem żony tez z przyjemnością jeżdżę.

Data: 2009-07-15 14:29:02
Autor: Agent
[...]

Szukaj obu i kup ten który pierwszy który trafi Ci sie w dobrym stanie technicznym

czas wyboru - A4 czy Honda Accord?