czas wyboru - A4 czy Honda Accord?

Data: 2009-07-15 14:29:02
Autor: Agent
czas wyboru - A4 czy Honda Accord?

Użytkownik "michail" <ROT13_zvpu_xbj@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:h3i3du$lq8$1news.onet.pl...
Witam!

Mając do dyspozycji budżet 60-70kzł i po wielu przemyśleniach na placu boju pozostały dwa samochody - Audi A4 Avant i Honda Accord Tourer z lat 2006-2008.
Proszę szanownych grupowiczów o wskazanie cech tych samochodów które pozwoliłyby na przechylenie szali zwycięstwa na którąś ze stron. Liczę na cenne uwagi nt. np. awaryjności poszczególnych podzespołów, upierdliwości eksploatacyjnych, cen części, serwisu, itp.
Dodam że jeszcze nie wiem czy chciałbym diesla czy benzynę (tu także liczę na porady). Na pewno nie chcę automatycznej skrzyni biegów.

Szukaj obu i kup ten który pierwszy który trafi Ci sie w dobrym stanie technicznym

czas wyboru - A4 czy Honda Accord?