czasy..

Data: 2009-11-10 01:01:27
Autor: ia
czasy..
...sobie lapka z dyskiem 500 GB zapodałem bo tamten zszsedł,
łącze ok
i w miesiąc po zakupie z 500 zrobiło się 150 GB wolnego..

no masejkra
trochę zasysania,
głównie HD bo nowy tvhd w drodze..
masejkra

pzdr

PS.
sie zasysa trylogia matrix 23,8 GB 1080p delivery time 3 weeks..
czasy..

Data: 2009-11-10 07:24:39
Autor: pawell32
czasy..
ia pisze:
[...]

i co chciałeś się pochwalić?

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-11-10 07:24:54
Autor: nom
czasy..

Użytkownik "ia" <zapytajmnie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdaagq$d1$1inews.gazeta.pl...
..sobie lapka z dyskiem 500 GB zapodałem bo tamten zszsedł,

łoj to ześ zaszalał, crejzol z Ciebie. ;-)

Data: 2009-11-10 16:30:39
Autor: Tomy M.
czasy..
MEN IN BLACK już Ci wybiją z glowy tą trylogię ;-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-10 19:23:55
Autor: Tomaszek
czasy..
Tomy M. pisze:
MEN IN BLACK już Ci wybiją z glowy tą trylogię ;-)

"tę" a nie "tą" ;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-10 19:57:43
Autor: nom
czasy..

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:hdcb73$tfr$3news.onet.pl...
MEN IN BLACK już Ci wybiją z glowy tą trylogię ;-)

"tę" a nie "tą" ;)

językoznawca? ;-)

W starannej polszczyźnie powinniśmy pisać i mówić "Weź tę książkę". Tradycyjna forma tę bywa jednak zastępowana formą tą. Wynika to stąd, że wśród różnych określeń rzeczownika rodzaju żeńskiego (w naszym wypadku jest to wyraz książka) tylko zaimek ta ma w bierniku końcówkę -ę, podczas gdy inne określenia przyjmują końcówkę -ą: "Weź tę książkę", ale: "Weź tamtą książkę", "Weź pierwszą książkę", "Weź ładną książkę".
Mówiąc Weź tą książkę, odmieniamy zaimek ta analogicznie do tych określeń. W mowie potocznej jest to dopuszczalne, zwłaszcza w takich, jak podane w pytaniu, potocznych kontekstach: "Połóż tą łyżkę", "Daj tą skarpetę".

Data: 2009-11-10 21:19:14
Autor: Tomaszek
czasy..
nom pisze:
językoznawca? ;-)

Amator;)

[...]

Ale kiedyś ta forma była niedopuszczalna. Po tym co Miodek ostatnio wygaduję zaczynam wątpić czy w ogóle ktoś jeszcze dba o czystość tego pięknego języka. Ja nie wiem czy my "o takie polskie walczyli" ;) To znaczy ja nie walczyłem, bo za młody byłem, ale ktoś ten system za mnie wybrał;)

Data: 2009-11-11 10:11:04
Autor: nom
czasy..

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:hdchvc$esl$1news.onet.pl...

Ale kiedyś ta forma była niedopuszczalna. Po tym co Miodek ostatnio wygaduję zaczynam wątpić czy w ogóle ktoś jeszcze dba o czystość tego pięknego języka. Ja nie wiem czy my "o takie polskie walczyli" ;)

Pracuję z samymi kobietami i większość (jakieś 99% :-) ) mówi do mnie: "już przyszłeś?", albo "gdzie wyszłeś?". Skoro prezydent RP tak mówił i powtarzał to w radiu i telewiziji to w końcu stało się to formą obowiązującą. :-)

PS. na tej samej zasadzie kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą. :-)

Data: 2009-11-15 18:27:31
Autor: Marek
czasy..
On Wed, 11 Nov 2009 10:11:04 +0100, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
wrote:

[...]

ja też całe życie mówię przyszłem, poszłem itp. przyszedłem jest dla
mnie nienaturalne i wzdryga mnie na samą myśl dłuższej wersji, która
jest słowem podobnym do "wypowywowiadania się", śmierdzi
hiperpoprawnością

Data: 2009-11-20 13:41:29
Autor: isn't he?
czasy..

Użytkownik "Marek" <no.email@no.spam> napisał

[...]

Boże, widzisz i nie grzmisz!
A 'hiperpoprawność' nie jest dla ciebie zbyt długim słowem? Zbyt trudnym? Nie wzdragasz się?

isn't he?

Data: 2009-11-21 19:24:34
Autor: nom
czasy..

Użytkownik "Marek" <no.email@no.spam> napisał w wiadomości news:rbe0g5hivqetcvl3jhq2dltcr31ulk2er64ax.com...

ja też całe życie mówię przyszłem, poszłem itp.

A 3 osoba liczby pojedyńczej to jak będzie, on przyszeł, poszeł? :-)

Data: 2009-11-21 22:13:19
Autor: Jerzy Pastusiak
czasy..

Forma mientka to przyszet, poszet.

Data: 2009-11-11 21:11:43
Autor: Tomy M.
czasy..
[...]

język się zmienia kurwa twa ... trza się przywyczajać ;-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-14 18:50:58
Autor: Tomaszek
czasy..
Tomy M. pisze:
język się zmienia kurwa twa ... trza się przywyczajać ;-)

Ty i tak kurffa tfa nie jezdeś postempowy;)

A tak poważnie: gdzie ta bezkresna głupota nas zaprowadzi?

Data: 2009-11-15 18:29:17
Autor: Marek
czasy..
On Sat, 14 Nov 2009 18:50:58 +0100, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

Ty i tak kurffa tfa nie jezdeś postempowy;)

a kto tu mówi o byciu postępowym, chodzi li tylko o nieupieraniu się
przy zjawiskach językowych które już dawno trupami tych którzy je
stosowali

Data: 2009-11-15 18:24:54
Autor: Marek
czasy..
On Tue, 10 Nov 2009 21:19:14 +0100, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

[...]

to jest piękny język ? chyba z konia spadłeś !
esperanto to jest piękny język a nie taki konglomerat wyjątków jak
polski, dla mnie język polski jest symbolem brzydoty i nielogiczności

czasy..