[OT] czasy sie zmieniaja - webcamy

Data: 2017-05-12 00:27:20
Autor: sczygiel
[OT] czasy sie zmieniaja - webcamy
Jakis czas temu chyba na tej grupie albo na podobnej Eneuel Leszek Ciszewski został zrugany ze chcial fizyczny przełacznik do webcama.
Grupa go okreslila mianem nawiedzonego.

Wczoraj dostalem od kerownika w pracy taka gumke do zakrywania kamery. Idea jest pi*oko taka choc gumka troche inaczej jest zrobiona:
http://1.bp.blogspot.com/-otAdRmu2ttY/U66PpJoMopI/AAAAAAAABQI/QnmVfxAXSvk/s1600/20140628_005721.jpg

Czasy sie zmieniaja :)
Ja tak jak Eneuel, chcialbym przełączniczek i na kamerke i na mikrofon i na głośnik i na zasilanie (moj stary lifebook mial).

Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

Lukasz.

Data: 2017-05-12 10:11:04
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-05-12 o 09:27, sczygiel@gmail.com pisze:

Jakis czas temu chyba na tej grupie albo na podobnej Eneuel Leszek Ciszewski został zrugany ze chcial fizyczny przełacznik do webcama.
Grupa go okreslila mianem nawiedzonego.

Zostali zasugerowani bredniami jakie wypisuje na grupach.

[...]

Swojego czasu była w sieci dyskusja nad znaną osobistością ze świata
komputerów która miała w laptopie kamerę zaklejoną taśmą klejącą.

Czasy sie zmieniaja :)
Ja tak jak Eneuel, chcialbym przełączniczek i na kamerke i na mikrofon i na głośnik i na zasilanie (moj stary lifebook mial).

Miałem kiedyś do stacjonarnego kamerę z fizycznym wyłącznikiem który
dodatkowo zasłaniał obiektyw w pozycji wyłączony.

Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

Jak będziesz publicznie się chwalił stosowanymi zabezpieczeniami to
na pewno.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-15 17:57:28
Autor: Yerine Ictimai
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> Wrote in message:

Zostali zasugerowani bredniami jakie wypisuje na grupach.

Ale dlaczego bredniami, wirus pierwszy lepszy moze dobrac sie
 przeciez do kamerki i zaczac transmisje. Ale ci lepiej
 poinformowani twierdza ze MSwin moze sam to zaczac robic na
 zyczenie adekwatnych sluzb, chocby policji.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-05-15 19:33:40
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-05-15 o 17:57, Yerine Ictimai pisze:

[...]

I żadnych innych jego tekstów  nie czytałeś ?
Jeśli tak to szczęściarz jesteś.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-15 02:02:56
Autor: Lisciasty
W dniu piątek, 12 maja 2017 09:27:22 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

Ja czekam aż jakiś marketoid wpadnie na pomysł zaoferowania klientowi
super bezpiecznego laptopa BEZ kamerki i mikrofonu, za extra dopłatą ;P

L.

Data: 2017-05-16 14:13:57
Autor: Yerine Ictimai
Lisciasty <lisciasty@post.pl> Wrote in message:
[...]

Pewnie tak ale jeszcze troche musza "opakowac" te idee zeby mniej
 razila ironia :)
Ale elektronika tak niesamowicie tanieje, robi sie tak zaj***ie
 inteligentna i efektywna, jej produkcja staje sie tak masowa i
 coraz bardziej samowystarczalna (elektronika produkuje
 elektronike) ze powoli ludzie zaczna na nia patrzec jak na plage
 typu "ELEKTRONICZNA SZARANCZA"  :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-05-19 11:55:39
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] czasy sie zmieniaja - webcamy
Gdy gdzieś wyjeżdżam, to już tak o tym myślę - z 1/4 bagażu zajmują różne ładowarki, kable i przejściówki :-(((

-- -- -
ludzie zaczna na nia patrzec jak na plage typu "ELEKTRONICZNA SZARANCZA"

Data: 2017-05-19 11:53:23
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] czasy sie zmieniaja - webcamy
W sumie to mam taki bez wifi, dla USniejszych agencji rzadowych ;-)
Dla odmiany każdy z czytnikiem kart Smart i dyskiem wyjmowanym jednym ruchem ręki.

-- -- -

Data: 2017-06-05 02:32:18
Autor: Piotr C.
[OT] czasy sie zmieniaja - webcamy
On Fri, 12 May 2017 00:27:20 -0700 (PDT)
sczygiel@gmail.com wrote:
Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

Tak.

Dziękuję że pomogłem :)

Data: 2017-06-05 10:18:20
Autor: sczygiel
sczygiel@gmail.com wrote:
> Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

Tak.

Dziękuję że pomogłem :)

A prosze bardzo :)

[OT] czasy sie zmieniaja - webcamy