czasza 1.5m - sie chwale

Data: 2009-06-01 18:21:48
Autor: a
czasza 1.5m - sie chwale
czesc,

chcialem sie pochwalic, ze stalem sie posiadaczem anteny z demobilu
1.5m, zawieszenie pod silownik, aluminiowa, zwierciadlo (chyba) jak
fabryczne, malowane kiedys olejnica, elementy stalowe do odrdzewienia.
Wisiala sobie w jednej bogatej wsi od poczatku (chyba) Astry 1A (1988)
lub nawet wczesniej (bo juz nie pamietaja).

Ale na oku mam jeszcze jedna (ale chyba 1.8m).

Mozecie polecic metodologie odnowienia czaszy i stalowej reszty?
Silownik chyba jest juz nie taki, wiec pewnie bedzie potrzeba zakupu
nowego. Mozecie cos doradzic? Oraz cos ze sterowaniem? Czy czyms takim
steruje sie takze za pomoca Diseqc czy cos niezaleznego potrzeba?

Czy cos ciekawego na pasmie C mozna uswiadczyc? Czy sa jakies
konwertery na C i K (w jednej obudowie)? Mozecie zjasnic mi troche
temat?

Data: 2009-06-02 10:46:27
Autor: BaX
czasza 1.5m - sie chwale

Ale na oku mam jeszcze jedna (ale chyba 1.8m).

Mozecie polecic metodologie odnowienia czaszy i stalowej reszty?

hamerite

Raczej kiszka, u mnie wytrzymal sezon, po drugim odpadl platami.

Data: 2009-06-02 10:48:19
Autor: pawell32
czasza 1.5m - sie chwale
BaX pisze:
Ale na oku mam jeszcze jedna (ale chyba 1.8m).

Mozecie polecic metodologie odnowienia czaszy i stalowej reszty?
hamerite

Raczej kiszka, u mnie wytrzymal sezon, po drugim odpadl platami.

a po co ci taki wielki żagiel?
przyjdzie wichura i tylko kłopot.
kup nową, są aluminiowe też.

pawell

Data: 2009-06-02 11:08:59
Autor: K.K.
czasza 1.5m - sie chwale
[...]
Też mam 1,5 metra, ale stalową i tylko w kilku miejscach widać rdzę, choć już ze 20 latek stoi. Od 10 lat goła bez konwertera. Siłownik schowałem, więc w obce ręce nie wpadł. Uruchomić to? Jaki konwerter? Jaki promiennik? Z nimi chyba będzie największy problem. Sama antena nie odleci. Rura ocynkowana ze 3 cale i wbetonowana obok budynku.

Data: 2009-06-02 11:19:34
Autor: Ghost
czasza 1.5m - sie chwale

Użytkownik "K.K." <zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> napisał w wiadomości news:4a24edc3$1news.home.net.pl...
[...]

Odleci razem z tym bokiem.

Data: 2009-06-02 13:10:08
Autor: BaX
czasza 1.5m - sie chwale
:
[...]

Nie do mnie chyba to pytanie bo nie ja jestem założycielem wątka ale przy okazji odpowiem, że właśnie z tydzień temu z uwagi na przebudowe dachu moja antena 120cm wylądowała na składowisku złomu pod płotem. Nie mam zamiaru już jej zakładać choć planowałem to od 3-4 lat /przenieść w inne miejsce/ W między czasie założyłem 90cm z 2x QUAD i styka.

Data: 2009-06-02 13:27:54
Autor: pawell32
czasza 1.5m - sie chwale
BaX pisze:
:
[...]

właśnie to chciałem przekazać, iż 90 w zupełności wystarczy.

pawell

Data: 2009-06-02 22:58:37
Autor: Jerzy Pastusiak
czasza 1.5m - sie chwale
Fajna sprawa.

Ja to bym dokupil, za 300 zl, "Invacom TWF-031":
http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=29&id=349

plus "Promiennik offset Ku duży 40mm", 125 zl:
http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=29&id=349

i probowal lapac Astre 2D.

W zielonogorskim sa szanse na przyzwoity obraz
w polaryzacji H:
http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=70&t=3443
http://sinel.sweb.cz/astra2dh.JPG

Pzdr.J.P.