Data: 2011-07-20 12:40:09 | |
Autor: Wemif | |
czat mbanku | |
"Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 43 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 137 min. Dziękujemy." Trochę długi ten czas. Zamiast czekać zadzwoniłem na mlinię i tam czekałem chyba 10 sekund. a. |
|
Data: 2011-07-20 05:48:59 | |
Autor: Pr0NET | |
czat mbanku | |
On 20 Lip, 14:40, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
"Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 43 w kolejce. Twój czas No też tak miałem, jak doszło do 20 miejsca w kolejce, rozłączyło mi chata i wyskoczyło info. że żaden konsultant nie jest zalogowany do systemu. mBank spada na psy. |
|
Data: 2011-07-20 21:40:49 | |
Autor: kranu | |
czat mbanku | |
W dniu 20.07.2011 14:40, Wemif pisze:
A gdy się doczekasz to odpowiedź na 90% pytań brzmi: "proszę o kontakt z mlinią" (a na pozostałe 10% pytań można znaleźć odpowiedzi na stronie) |
|
Data: 2011-07-20 21:47:58 | |
Autor: Titus Atomicus | |
czat mbanku | |
In article <j06ib9$6vo$1@host.amsnet.pl>, wemif@amsnet.pl (Wemif) wrote:
"Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 43 w kolejce. Twój czasCzasem bywa odwrotnie. I co z tego? W kazdym razie ja wole miec wlaczne okienko na desktopie, niz blokowac sobie telefon na pol godziny (a na koniec zostac rozlaczony). TA |
|
Data: 2011-07-20 22:38:03 | |
Autor: Marcin Wasilewski | |
czat mbanku | |
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-BFB366.21475820072011newsfeed.onet.pl...
W kazdym razie ja wole miec wlaczne okienko na desktopie, niz blokowac Różnica jest taka, że przez mLinię załatwisz wiele, przez mCzat to możesz sobie pogadać. |
|
Data: 2011-07-21 06:53:28 | |
Autor: Liwiusz | |
czat mbanku | |
W dniu 2011-07-20 22:38, Marcin Wasilewski pisze:
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości Druga różnica jest taka, że na mlinię nigdy nie czekałem "pół godziny", tylko konsultant był dostępny od razu lub niezwłocznie. -- Liwiusz |
|
Data: 2011-07-21 12:03:00 | |
Autor: MarekZ | |
czat mbanku | |
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j08bcc$vr0$1@news.onet.pl...
Druga różnica jest taka, że na mlinię nigdy nie czekałem "pół godziny", tylko konsultant był dostępny od razu lub niezwłocznie. Mnie się także zdarzało, że był dostępny bez zbędnej zwłoki. :D |
|
Data: 2011-07-26 19:52:56 | |
Autor: Titus Atomicus | |
czat mbanku | |
In article <j08bcc$vr0$1@news.onet.pl>,
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote: W dniu 2011-07-20 22:38, Marcin Wasilewski pisze:Z moich doswiadczen - przez mLinie tez niewiele mozna zalatwic. A co do mCzata to wiadomo, ze pelni funkcje tylko informacji wiec niczego wiecej nie oczekiwalem.
A mi sie zdarzalo, niestety. Zreszta, staram sie do nich nie dzwonic, zeby mi tetno nie skakalo bo to podobno niezdrowe. A ta bezradnosc w obliczu 'konsultantow' i ich procedur tak na mnie dziala. TA |
|
Data: 2011-07-21 14:27:38 | |
Autor: pI | |
czat mbanku | |
Wed, 20 Jul 2011 22:38:03 +0200, na pl.biznes.banki, Marcin Wasilewski
napisał(a): Różnica jest taka, że przez mLinię załatwisz wiele, przez mCzat to możesz sobie pogadać. Może w przyszłości będzie się dało więcej... Jakieś 2 tygodnie temu dzwonili z ankietą dotyczącą mCzatu z logowaniem, gdzie dało by się więcej... Zatem jakieś światełko w tunelu jest. -- pI |