czat mbanku

Data: 2011-07-20 12:40:09
Autor: Wemif
czat mbanku

"Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 43 w kolejce. Twój czas
oczekiwania w przybliżeniu wynosi 137 min. Dziękujemy."

Trochę długi ten czas. Zamiast czekać zadzwoniłem na mlinię i tam
czekałem chyba 10 sekund.

a.

Data: 2011-07-20 05:48:59
Autor: Pr0NET
czat mbanku
On 20 Lip, 14:40, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
[...]

No też tak miałem, jak doszło do 20 miejsca w kolejce, rozłączyło mi
chata i wyskoczyło info. że żaden konsultant nie jest zalogowany do
systemu. mBank spada na psy.

Data: 2011-07-20 21:40:49
Autor: kranu
czat mbanku
W dniu 20.07.2011 14:40, Wemif pisze:

"Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 43 w kolejce. Twój czas
oczekiwania w przybliżeniu wynosi 137 min. Dziękujemy."

A gdy się doczekasz to odpowiedź na 90% pytań brzmi: "proszę o kontakt z mlinią" (a na pozostałe 10% pytań można znaleźć odpowiedzi na stronie)

Data: 2011-07-20 21:47:58
Autor: Titus Atomicus
czat mbanku
In article <j06ib9$6vo$1@host.amsnet.pl>, wemif@amsnet.pl (Wemif) wrote:

[...]

Czasem bywa odwrotnie.
I co z tego?

W kazdym razie ja wole miec wlaczne okienko na desktopie, niz blokowac sobie telefon na pol godziny (a na koniec zostac rozlaczony).
TA

Data: 2011-07-20 22:38:03
Autor: Marcin Wasilewski
czat mbanku
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-BFB366.21475820072011newsfeed.onet.pl...

W kazdym razie ja wole miec wlaczne okienko na desktopie, niz blokowac
sobie telefon na pol godziny (a na koniec zostac rozlaczony).
TA

Różnica jest taka, że przez mLinię załatwisz wiele, przez mCzat to możesz sobie pogadać.

Data: 2011-07-21 06:53:28
Autor: Liwiusz
czat mbanku
W dniu 2011-07-20 22:38, Marcin Wasilewski pisze:
[...]

Druga różnica jest taka, że na mlinię nigdy nie czekałem "pół godziny", tylko konsultant był dostępny od razu lub niezwłocznie.

--
Liwiusz

Data: 2011-07-21 12:03:00
Autor: MarekZ
czat mbanku
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j08bcc$vr0$1@news.onet.pl...

Druga różnica jest taka, że na mlinię nigdy nie czekałem "pół godziny", tylko konsultant był dostępny od razu lub niezwłocznie.

Mnie się także zdarzało, że był dostępny bez zbędnej zwłoki. :D

Data: 2011-07-26 19:52:56
Autor: Titus Atomicus
czat mbanku
In article <j08bcc$vr0$1@news.onet.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości

> Różnica jest taka, że przez mLinię załatwisz wiele, przez mCzat to
Z moich doswiadczen - przez mLinie tez niewiele mozna zalatwic.
A co do mCzata to wiadomo, ze pelni funkcje tylko informacji wiec niczego wiecej nie oczekiwalem.

Druga różnica jest taka, że na mlinię nigdy nie czekałem "pół godziny", tylko konsultant był dostępny od razu lub niezwłocznie.

A mi sie zdarzalo, niestety. Zreszta, staram sie do nich nie dzwonic, zeby mi tetno nie skakalo bo to podobno niezdrowe. A ta bezradnosc w obliczu 'konsultantow' i ich procedur tak na mnie dziala.

TA

Data: 2011-07-21 14:27:38
Autor: pI
czat mbanku
Wed, 20 Jul 2011 22:38:03 +0200, na pl.biznes.banki, Marcin Wasilewski
napisał(a):

Różnica jest taka, że przez mLinię załatwisz wiele, przez mCzat to możesz sobie pogadać.

Może w przyszłości będzie się dało więcej... Jakieś 2 tygodnie temu
dzwonili z ankietą dotyczącą mCzatu z logowaniem, gdzie dało by się
więcej... Zatem jakieś światełko w tunelu jest.

--
pI

czat mbanku