cze popisowcy i kanapkarze

Data: 2011-09-09 22:36:25
Autor: pluton
cze popisowcy i kanapkarze
.."Mirosław Dakowski, rocznik 1937, Warszawa, w l. 1940-46 Sybirak. Fizyk
nuklearny, w l. 1959-89 związany z Instytutem Badań Jądrowych w Świerku.

Znam tez takiego jednego, ktory pracowal dlugie lata w Swierku.
Ten Swierk ma jakis fatalny wplyw na ludzi.

Nullification

Data: 2011-09-10 06:48:34
Autor: apr...
cze popisowcy i kanapkarze
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Znam tez takiego jednego, ktory pracowal dlugie lata w Swierku.
Ten Swierk ma jakis fatalny wplyw na ludzi.

o, następny wielbiciel łże mendiów.

Data: 2011-09-10 00:21:25
Autor: Leszczur
cze popisowcy i kanapkarze
On 10 Wrz, 08:48, " apr..." <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
pluton <zielonadu...@gazeta.pl> napisał(a):

> Znam tez takiego jednego, ktory pracowal dlugie lata w Swierku.
> Ten Swierk ma jakis fatalny wplyw na ludzi.

o, następny wielbiciel łże mendiów.

Albo to albo uwielbienie dla paranauk i domorosłych proroków.

Pozdro

L'-szczur

Data: 2011-09-10 08:39:28
Autor: apr...
cze popisowcy i kanapkarze
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):
On 10 Wrz, 08:48, " apr..." <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> pluton <zielonadu...@gazeta.pl> napisa=B3(a):

 Fizyk

> o, nast=EApny wielbiciel =B3=BFe mendi=F3w.

Albo to albo uwielbienie dla paranauk i domoros=B3ych prorok=F3w.

Pozdro

L'-szczur
albo wierzysz w prawa fizyki albo w łże mendia.

Data: 2011-09-10 05:04:41
Autor: Leszczur
cze popisowcy i kanapkarze
On 10 Wrz, 10:39, " apr..." <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> Albo to albo uwielbienie dla paranauk i domoros=B3ych prorok=F3w.

> Pozdro

> L'-szczur

albo wierzysz w prawa fizyki albo w łże mendia.

To religia zalicza sie do praw fizyki czy łże mendiów?

Data: 2011-09-10 13:08:16
Autor: pluton
cze popisowcy i kanapkarze

o, następny wielbiciel łże mendiów.

Ja na to patrzę z punktu widzenia nie polityka, a fizyka:
prawdopodobienstwo, ze masz chociaz troche oleju w glowie
jest równe jest ZERO (p=0).

Nullification

cze popisowcy i kanapkarze