cze popisowcy i kanapkarze

Data: 2011-09-10 12:09:37
Autor: Andy Niwiński
cze popisowcy i kanapkarze

" apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j4dru5$6n9$1inews.gazeta.pl...
.."Mirosław Dakowski, rocznik 1937, Warszawa, w l. 1940-46 Sybirak. Fizyk
nuklearny, w l. 1959-89 związany z Instytutem Badań Jądrowych w Świerku. W
1997 r. został profesorem zwyczajnym. Pracował też w Dubnej (ZSRR), Darmstadt
(RFN) i francuskich ośrodkach jądrowych w Saclay i Orsay.
Obecnie jest Kierownikiem Zakładu Energii Odnawialnych w Akademii Podlaskiej
w Siedlcach. Autor ok. 70 prac naukowych i kilku książek (niektóre z innymi
specjalistami). Od czasu nieudanej próby budowy EA Żarnowiec &#8211; przeciwnik
energetyki atomowej, zwolennik energetyki odnawialnej i technik
energooszczędnych.

- Ja na to patrzę z punktu widzenia nie polityka, a fizyka:
1. Jeśli dwie wieże WTC w 9/11 zostały &#8220;trafione&#8221; przez duże &#8220;Boeingi&#8221;, to
prawdopodobieństwo tego, że za sterami siedzieli Arabowie, nie umiejący
powozić awionetką i nie znający &#8220;American English&#8221; równe jest ZERO (p=0).

No i tu twój "expert" się już skompromitował, co jego dalsze rewelacje stawia w odpowiednim świetle. Ten niepiśmienny Arab studiował na Hamburskim Uniwersytecie Technicznym, a w USIech przebywał ze względu na szkolenie na "prawo jazdy" na Boeinga.

Data: 2011-09-10 10:31:14
Autor: apr...
cze popisowcy i kanapkarze
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

> [...]
No i tu twój "expert" się już skompromitował, co jego dalsze rewelacje stawia w odpowiednim świetle. Ten niepiśmienny Arab studiował na Hamburskim Uniwersytecie Technicznym, a w USIech przebywał ze względu na szkolenie na "prawo jazdy" na Boeinga.
czy to jego nietknięty paszport znaleziono na ulicy ?

Data: 2011-09-10 13:10:22
Autor: pluton
cze popisowcy i kanapkarze
> [...]
na
> "prawo jazdy" na Boeinga.

czy to jego nietknięty paszport znaleziono na ulicy ?

Nie, jego nadpalony paszport i zdjecie tego paszportu przed nadpaleniem
przyslali eskimosi.

Nullification

cze popisowcy i kanapkarze