czego nie powiedzia³y media o wawelsk im pogrzebie

Data: 2010-04-20 09:41:07
Autor: Roman Rumian
czego nie powiedzia³y media o wawelsk im pogrzebie
Jest jeszcze jedna rzecz, na któr± zwróci³a mi uwage ¿ona:
w czasie sk³adania kondolencji prezydent Gruzji, Czech, przedstawiciele pañstw dawnego ZSRR i RWPG po z³o¿eniu d³ugich i serdecznych (przytulanie wnuczki zmar³ego) nie podeszli do przedstawicieli rz±du - koñczyli na rodzinie.

Uk³ony

Roman Rumian

Data: 2010-04-20 00:48:31
Autor: zbig
On 20 Kwi, 09:41, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
[...]

Powiedz ¿onie, ¿eby lepiej uwa¿a³a. Delegacje podchodzi³y najpierw do
przedstawicieli rz±du a potem KA¯DA z nich koñczy³a na rodzinie. Taki
jest protokó³ dyplomatyczny.
A w ogóle to co chcia³e¶ przez ten post osi±gn±c

Data: 2010-04-20 10:12:10
Autor: Roman Rumian
czego nie powiedzia³y media o wawelsk im pogrzebie
W dniu 2010-04-20 09:48, zbig pisze:
(...)
Powiedz ¿onie, ¿eby lepiej uwa¿a³a. Delegacje podchodzi³y najpierw do
przedstawicieli rz±du a potem KA¯DA z nich koñczy³a na rodzinie. Taki
jest protokó³ dyplomatyczny.

Bzdura: kondolencje zaczynano od rodziny (na dziedziñcu Wawelskim) i NAPEWNO prezydent Gruzji, Czech i delegacja Litwy nie podesz³a do rzadu.
Zweryfikowa³em to z 4 osobami które ogl±da³y transmisje z Wawelu.

http://fakty.interia.pl/galerie/galeria/kondolencje/zdjecie/duze,1246555,1

A w ogóle to co chcia³e¶ przez ten post osi±gn±c

Prawdê.

Roman Rumian

P.S. Z regu³y nie odpowiadam "tykajacym" anonimom.

Data: 2010-04-20 03:20:23
Autor: zbig
On 20 Kwi, 10:12, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:

Roman Rumian

P.S. Z regu³y nie odpowiadam "tykajacym" anonimom.

Wiesz, na szacunek trzeba sobie zas³u¿yæ. Ty jak na razie popisujesz
siê tu spekulacjami opartymi na pseudorelacjach. W za³o¿eniu próbujesz
podwa¿yæ zaufanie do rz±du sugeruj±c, ¿e cze¶æ z delegacji
demonstracyjnie ominê³± przedstawicieli rz±du. To jest tak debilnie
g³upie, ¿e a¿ ¶mieszne. Komu z krajów dawnego RWPG zale¿a³oby na
wywo³aniu skandalu dyplomatycznego. Poza tym takie wydarzenie nie
mog³o umkn±æ dziennikarzom i zrobi³aby siê chryja na ca³y ¶wiat. BY³by
to headline news wszystkich agencji. Nikt tego nie zauwa¿y³, tylko p.
Rumianowa. Zastanów siê najpierw zanim zaczniesz puszczaæ w obieg
takie cymbalstwa.
Ja z kolei zweryfikowa³em sobie to z innymi znajomymi, gdy¿ nie
siedzia³em ciêgiem przy telewizorze.
Prawda jest taka, ¿e delegacje podchodzi³y do przedstawicieli w³adz
ZANIM rodzina wysz³a z katakumb. By³o pewne zamieszanie i czê¶æ
delegacji zd±¿y³a ju¿ z³o¿yæ kondolencje wcze¶niej, zanim pojawili siê
cz³onkowie rodziny, którzy mieli ma³± czê¶æ ceremonii tylko dla
siebie. St±d czê¶æ delegacji podchodzi³a wy³±cznie ju¿ potem do
rodziny.

Data: 2010-04-20 15:30:15
Autor: cyc
czego nie powiedzia³y media o wawelskim pogrzebie

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:523d95d7-3687-

.............<

[...]

Masz racje . Tak wlasne bylo . Kondolencje skladano przedstawicielom wladz zanim pojawila sie rodzina .
Od takiego demagoga i radiomaryujnego propagandzisty oczekiwac obiektywnosci , rzetelnosci i prawdy to tak  jakbys od Rydzyka oczekiwal  wyzbycia sie pychy i nawyku wyludzania od swoich wiernych pieniedzy .

cyc

Data: 2010-04-20 10:16:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Prawdê.

Roman Rumian

P.S. Z regu³y nie odpowiadam "tykajacym" anonimom.

   To jest jakies troche nieprzyzwoite tykac.

   Czarek Glaz

czego nie powiedzia³y media o wawelsk im pogrzebie