czego oczekujecie od sklepu nurkowego ?

Data: 2010-02-10 04:46:16
Autor: yeellow
czego oczekujecie od sklepu nurkowego ?
On 9 Lut, 17:03, "Divemania.pl" <prze...@divemania.pl> wrote:
Witam,

W związku z rychłym otwarciem nowego lokalu naszego Centrum Nurkowego, w
ktorym min znajdował się będzie sporej powierzchni sklep zwracam sie do Was
z prośba o podawanie informacji czego oczekiwalybyscie od kolejnego sklepu
nurkowego ? Co takiego brakuje Was w innych sklepach nurkowych ?
Słowek -wszelkie opinie mile widziane ;)

Ja oczekuje tego, ze jak chce kupic suchy skafander, to przychodze do
sklepu gdzie wisi standardowa rozmiarowka skafandrow kilku firm i
rodzajow (nie musi byc duzo, wystarczy np, dobry drogi neopren, dobry
tani neopren i tak samo dla cordury) wraz z ocieplaczami (kilka
grubosci w standardowej rozmiarowce). Tak, zebym mogl na miejscu
dopasowac pod czujnym okiem fachowej obslugi najwygodniejszy, zaplacic
i ewentualnie poczekac kilka dni na przerobki (wymiana butow, itp,).
A nie zebym musial czekac miesiacami, przymierzac pojedyncze
egzemplarze bez docieplacza, bo akurat nie ma "L", itp.
Jezeli bedzie sklep, gdzie wybor bedzie ograniczony do kilku dobrych
(starannie wyselekcjonowanych) propozycji dostepnych od reki
(przynajmniej do przymiarki) w kilku standardowych rozmiarach chetnie
zrobie tam zakupy. A jak jeszcze w tym samym sklepie bede mial
zagwarantowany serwis, to tym lepiej.

Jezeli Wasz sklep spelnia moje wymagania prosze o informacje, chetnie
wpadne na zakupy.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-02-13 10:59:19
Autor: Divemania.pl
[...]

Bardzo fajnie, że o tym napisałes bo DOKŁADNIE TAKĄ mamy zamiar miec politykę sklepu.

Pozdrawiam,
Przemysław Kacprzak
divemania.pl

Data: 2010-02-15 10:41:24
Autor: Pszemol
"yeellow" <zoltkowski@gmail.com> wrote in message news:ce79cd48-c507-4226-8acc-d734b809463536g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Nawet wtedy, gdy TEN SAM PRODUKT będzie dostępny online
wraz z wysyłką 50% taniej??? Szczerze wątpię...

Obawiam się, że takie sklepy mają przyszłość pod znakiem zapytania
w taki sam sposób jak specjalistyczne sklepy z częściami elektronicznymi.
Po prostu nie opłaca się trzymać na stanie wielu produktów które mają
szansę "zejść" do klienta raz do roku lub wcale, a na nowy rok producent
przygotuje nowe skafandry, nowe maski i ceny trzeba będzie obniżyć
aby w ogóle ktoś chciał na to popatrzeć :-)

Taki biznes przenosić się będzie coraz bardziej w sprzedaż wysyłkową
przez internet. Po co mi sklep który zamówi mi skafander Hendersona
i będę mu musiał marżę zapłacić skoro ja sam sobie mogę zamówić
taki skafander bezpośrednio u Hendersona czy w jakimś sklepie online
za 50% ceny?

czego oczekujecie od sklepu nurkowego ?