czego orange szuka w moim telefonie?

Data: 2010-07-23 20:49:10
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
czego orange szuka w moim telefonie?
Przychodzi do mnie SMS z numeru 2744 i zaraz potem aparat (nokia E65)
próbuje wysłać MMS na numer "MMS Orange", (tak jest wpisane w polu
adresat). Wysłanie MMS nie dochodzi do skutku ponieważ aparat domyślnie
żąda potwierdzenia punktu dostępu. Sytuacja zdarzyła się kilkukrotnie,
używam karty SIMInteligent. Wie ktoś może o co chodzi?

Data: 2010-07-26 14:31:06
Autor: J.F.
czego orange szuka w moim telefonie?
Użytkownik <quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl> napisał w
[...]

A jak niedawno pisalem ze hasla bankowe przychodzace na komorke to spore naruszenie bezpieczenstwa to mnie wysmiewali :-P

Sprawdz zainstalowane aplikacje, moze ktoras to przechwytuje ?

J.

Data: 2010-07-26 12:22:52
Autor: tomekjot
czego orange szuka w moim telefonie?

A jak niedawno pisalem ze hasla bankowe przychodzace na komorke to
spore naruszenie bezpieczenstwa to mnie wysmiewali :-P

Że co?

czego orange szuka w moim telefonie?