czego się obawiać i na co zwrócić uwagę

Data: 2010-01-21 11:39:32
Autor: Bartek
czego się obawiać i na co zwrócić uwagę
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hj73sn$bh5$1news.man.bydgoszcz.pl...
Zaczynam się rozglądać za nowym autem bo moja zafira już powoli się starzeje (dla mnie nowym bo nie salonowym)
chciałbym kupić coś takiego

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11126551

bardzo fajne auto. też się do niego przymierzam, ale z 2.4 JTD.

auto wykonane solidnie,  ale faktycnzie po przesiadce z aktualnego auta może być ciasno.
auto samo w sobie nie zrobilo na mnie wrazenia ciasnego, a przesiadalismy sie z audi a6 i avensisa kiedy to testowaliśmy, ale to musisz sprawdzic sam.

dokładnie w takiej budzie (to napewno) i z takim silnikiem (tak myslę)

i chciałbym się spytać kolegów na co zwrócić uwagę co jest minusem tego auta. Na co szczególnie uważać.

na sprzedających... przedewszystkim. warto długo poszukać, bo  mnustwo aut sprowadzonych np z wloch nie jest w najlepszej kondycji - tam sie nikt nie przejmuje dbaniem o auto, bo po 4-5 latach sie je sprzedaje i ifinito. przebiegi tcyh aut sa  ... zaskakujace na naszym rynku, porownaj sobie do mobile.de...

mysle, że moge polecic.....
www.moto-italia.eu
znam paru zadowolonych ktorzy od nich auta brali. są z olkusza - niewiem skad ty jstes, ale w razie czego powolaj sie że namiar dostales od bartka z rekomendacja, powinno ci sie z nimi udac jakos dogadac;) są o tyle fajni, że realnie mówią o autach - jak coś stuka, po sprowadzeniu to pytają - zrobić, czy sam sobie to szarpniesz.

sprawdz przed zakupem cala elektyke - jest tam tego troche, wiec sprawdz wlaczniki szyb, systemy, komputer, czy infocenter dziala jak trzeba, jesli kupisz jakas wyzsza wersje czy bose jest kompletne i czy dziala, czy sprzedajacy ma kody do infocenter itp.

ktoś tu pisal o niklowanych plastikach - lybry dziela sie na auta zadbane... i nie;)
jak czytam że w lybrze plastiki sa zlej jakosci, a w niemieckich dobrej, to... w passacie i audi a6  jakie mam nacodzien niemal, chyba jednak montowali wloskie elementy;)

auto w srodku wykonane solidnie. nic nie trzeszczy, nie piszczy, komfort rewelacyjny. poprosztu musisz poszukac dobrej wersji - co latwe nie jest, bo tych aut na rynku niema tyle ile niemieckich. to też stosunkowo latwo na naszym rynku trafic na auto poprostu dojechane. tym bardziej że wszyscy chca je kupic za "jak najtaniej", wiec sprowadza sie to co tanie przedewzysztkim, a nie to co dobre.

jezdzilem lybra w osatni weekend ktora ma przejechane 250 tysiecy. 2003 rok - koncowka. w aucie w srodku znikome slady uzywania, mimo ze auto jezdzi i pracuje;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

czego się obawiać i na co zwrócić uwagę