[czesci] czego szukac?

Data: 2019-07-22 15:41:55
Autor: abn140
[czesci] czego szukac?
witam.
po jakiej nazwie mam szukac czesci odp za dzialanie kierunkowskazow, tzn w jednym aucie nie da sie wlaczyc kierunku, zeby migal caly czas to trzeba trzymac go niejako wcisniety,
w drugim podobnie - prawy albo lewy nie pamietam - nie odbija. trzeba go wylaczac recznie...
oczywiscie oba auta to fiaty.
pamietam ze 30 lat temu mialem taka awarie w uno...
nadal nie opanowali?
jak to sie nazywa ten mechanizm?
thx

Data: 2019-07-22 16:59:59
Autor: Budzik
[czesci] czego szukac?
Użytkownik abn140 abn140@googlemail.com ...

[...]
przełącznik zespolony swiateł i kierunkowskazów?
Manetka kierunkowskazów?

Naprawde google nic nie podpowiedziało?

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

[czesci] czego szukac?