czek w USD

Data: 2012-10-18 19:12:47
Autor: MarekZ
czek w USD
Spotkała mnie niewątpliwa przyjemność otrzymania groszowego czeku (kilkadziesiąt USD) wystawionego przez BBVA Compass Bank. Nie mam w tym banku rachunku. Niestety przyszedł pocztą, nie doręczyła go dziewczyna ze slajdu numer 1 ani podobna:
http://www.bbvacompass.com/

W związku z tym nie mam do niego emocjonalnego stosunku. Czy zbiorowa mądrość grupy mogłaby mi podpowiedzieć, do którego banku powinienem się udać w celu dokonania jego inkasa (czy co tam z nim innego warto obecnie zrobić)? Na szybkości mi nie zależy, bardziej na minimalizacji kosztu. Zasadniczo wolałbym wypłacić to w USD, ale w sumie to mi wszystko jedno, a wyrzucić nie wyrzucę przecież, bo uczciwie zarobiłem. :)

Data: 2012-10-18 13:21:58
Autor: witek
czek w USD
MarekZ wrote:
[...]

inkaso.
w banku w ktorym masz konto.
z bankow w ktorych dalo sie zostawic czek do inakasa a nie wymgały posiadania konta to znam pekao (chyba juz nie) i citi.

o koszty pytaj w poszczegolnych bankach.
czas realizacji, okolo miesiaca, chociaz teraz moze byc szybciej.

Data: 2012-10-18 20:32:41
Autor: MarekZ
czek w USD
Użytkownik "witek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k5phc6$dln$1@dont-email.me...

inkaso.
w banku w ktorym masz konto.

No tak, tylko w którym? Nie mam jednego konta albo pięciu, a zamiast wszędzie pytać wolę się tu podpytać, może akurat ktoś ostatnio robił rozeznanie, bo miał czek na wyższą sumę i mu się chciało? Spieszyć mi się nie spieszy (czek ważny rok czy nawet dwa lata), a i uaktualnienie tego typu infa na grupie się może przydać.

Kiedyś było albo zwykłe inkaso, albo coś innego (szybszego?, droższego?, ograniczonego do określonych wystawców czeków?), bodajże w BZWBK. Niestety dokładnie nie pamiętam co to było.

czek w USD