czemu dzwonie za darmo w play?

Data: 2012-10-27 19:34:29
Autor: zlotowinfo
czemu dzwonie za darmo w play?
przeniosłem numer do play w czwartek, w piątek był w play
dzwonie do wujasa w sobotę i zdziwienie, bezpłatnie

tylko czemu bezpłatne? środki po przeniesieniu 1zł i 4 promocyjne nadal są nienaruszone

27.10.2012 12:24:09   grabek-play  Poł. głosowe do PLAY 00:53 min.  00,00 zł Połączenie bezpłatne

Data aktywacji   26.10.2012
Konto   1,00 zł (ważne do 05.11.2012)
Pakiet Złotówek   4,00 zł (ważne do 05.11.2012)
Data ważności połączeń wychodzących    05.11.2012
Data ważności połączeń przychodzących    03.02.2013
Suma doładowań w tym miesiącu   0,00 zł
Bilans doładowań   0,00 zł

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-27 11:54:34
Autor: tomekols33
czemu dzwonie za darmo w play?
W Play na Kartę masz darmo do Playa rozmowy i smsy byle  mieć konto ważne na wychodzące. Dodatkowo dzisiaj dają do każdego doładowania przez Facebooka 60 minut do wszystkich.

Data: 2012-10-27 21:08:50
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <tomekols33@gmail.com> napisał w wiadomości news:629d3a87-8ba2-4291-a32b-c85ca3f21793googlegroups.com...
W Play na Kartę masz darmo do Playa rozmowy i smsy byle  mieć konto ważne na
wychodzące.
to faktycznie może być to

Dodatkowo dzisiaj dają do każdego doładowania przez Facebooka
60 minut do wszystkich.
gdzie wpisać ten kod na facebooku?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-27 22:30:24
Autor: zlotowinfo
[...]

zmieniłem na fresha
doładowałem przez facbuka
ale darmowych minut nima

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-27 23:06:03
Autor: zlotowinfo
[...]
minuty za free doszły

teraz jeszcze czekam na bonusowe środki po przeniesieniu
których coś nie widać

chyba że nie dają jak się już w play z tym numerem kiedyś było
a może poprostu zaczekać lub reklamować

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-28 00:56:56
Autor: dizel
On Sat, 27 Oct 2012 23:06:03 +0200, "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> wrote:

[...]

Z tego co pisałeś wyżej to zmieniłeś taryfę. Popełniłeś błąd. Po
przeniesieniu dostaje się 60pln na promocyjne konto ale ważna jest
kolejność tego co się robi bo inaczej nie będzie bonusa.
1. Doładowujesz konto np za 5 pln
2. Po doładowaniu czekasz na bonus za przeniesienie 3. Jeśli bonus zostanie przyznany dopiero wtedy zmieniasz taryfę na
dowolną.
Jeśli przed doładowaniem, albo przed przyznaniem bonusa zmieniłeś
taryfę to bonusu nie dostaniesz niestety. Reklamować zawsze można ale
czy coś ugrasz to trudno powiedzieć.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-28 12:20:12
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:lcpo8897bedre86jjndpjl6pq0po0ocpl14ax.com...
Jeśli przed doładowaniem, albo przed przyznaniem bonusa zmieniłeś
taryfę to bonusu nie dostaniesz niestety. Reklamować zawsze można ale
czy coś ugrasz to trudno powiedzieć.

skoro takimi kruczkami walą, to jak skończą się darmowe minuty
to lecę spowrotem do orange

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-28 13:10:10
Autor: Tomek

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał:

skoro takimi kruczkami walą, to jak skończą się darmowe minuty
to lecę spowrotem do orange

To leć od razu skoro masz problem z przeczytaniem Regulaminu, który wyraźnie w każdej sieci mówi o tym, że przy zmianie taryfy bonusy się zerują. Przyleciałeś po darmowe dzwonienie jak sęp i już płaczesz, że Ci źle?

Data: 2012-10-28 13:21:51
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomości news:k6j7b3$sm2$1node1.news.atman.pl...

[...]

przemyślałem sprawę
skoro tak mnie wyhujali z bonusem to teraz moja kolej
kupię sobie kilka kart i będę co jakiś czas przenosił do play

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-28 13:45:29
Autor: W
czemu dzwonie za darmo w play?
zlotowinfo wystukał, co następuje:

[...]

Każde usprawiedliwienie bezzasadnego wyłudzania jest dobre...

Data: 2012-10-28 13:48:39
Autor: Grzexs
czemu dzwonie za darmo w play?
przemyślałem sprawę
skoro tak mnie wyhujali z bonusem to teraz moja kolej
kupię sobie kilka kart i będę co jakiś czas przenosił do play

Błąd. Wystarczy jedna. Idziesz do Play, wygadujesz bonus, idziesz do T-Mobile, wygadujesz piątaka na powitanie, idziesz do Play…
--
Grzexs

Data: 2012-11-11 16:43:17
Autor: Perez
W dniu niedziela, 28 października 2012 13:48:40 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]

Błąd. Wystarczy jedna. Idziesz do Play, wygadujesz bonus, idziesz do T-Mobile, wygadujesz piątaka na powitanie, idziesz do Play...

a probowales juz tak? bo tez sie nad tym zastanaiwam czy to mozliwe?

Data: 2012-10-31 02:59:02
Autor: tomekols33
czemu dzwonie za darmo w play?

To leć od razu skoro masz problem z przeczytaniem Regulaminu, który wyraźnie w każdej sieci mówi o tym, że przy zmianie taryfy bonusy się zerują.

Akurat przy migracji na nowe taryfy w Play promocyjny pakiet złotówek przechodzi. Problem może być z pakietami. Poczytaj te regulaminy.

Data: 2012-10-31 20:51:06
Autor: Grzexs
[...]

Tylko złotówki i złotówki bonusowe przechodzą, czyli to, co widać po wybraniu *101#. Wszystko inne się zeruje.
--
Grzexs

Data: 2012-10-27 20:00:47
Autor: Tomek

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k6h5v6$247$1news.task.gda.pl...
przeniosłem numer do play w czwartek, w piątek był w play

A mógłbyś dodać w jakiej taryfie?

Data: 2012-10-28 03:35:24
Autor: JoteR
"Tomek" napisał:

przeniosłem numer do play w czwartek, w piątek był w play

A mógłbyś dodać w jakiej taryfie?

Wiele możliwości nie ma, pewnie z automatu wylądował tutaj
http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-karta/
W tej taryfie ma "bezpłatne" połączenia wewnątrzsieciowe, no ale skąd biedny troll miałby o tym wiedzieć? Musiałby wpierw ogarnąć niesłychanie skomplikowany cennik owej taryfy:

Stawki w Play na Kartę
Koszt połączeń    do Play    do innych sieci
Minuta    0 zł    0,29 zł
SMS    0 zł    0,09 zł
MMS    0,19 zł
Transfer danych    0,12 zł/100KB