czemu nie RS6 ?

Data: 2010-07-24 16:57:01
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
Audi RS6 avant 2005-2006
Ju偶 prawie jestem zdecydowany, ju偶 mam obadane 3 egzemplarze do obejrzenia i ocenienia, um贸wiony wyjazd na ogl膮danie i powr贸t jednym z nich (do germanii), znam mniejwi臋cej ich histori臋... Ale prawie wszyscy wok贸艂 usi艂uj膮 mi wybi膰 z g艂owy taki zakup, podaj膮c wszystkie mo偶liwe przeciw (od "a po co ci", "b臋dzie za du偶o pali膰", do "to bardzo niedobre auto, s艂ysza艂em 偶e si臋 psuj膮", oczywi艣cie nikt takiego nie mia艂) ale bez sensownego uzasadnienia. Najlepiej jakbym sobie kupi艂 Octawi臋 albo ostatecznie A6 3.0tdi z 2008 poleasingow膮...
Czy na prawd臋 pope艂niam jak膮艣 zbrodni臋 rzucaj膮c si臋 na taki pojazd, z przebiegami (wg Dekra i salonu rzeczywistymi) rz臋du 100-130ty艣 km?

Spalanie rz臋du 13-20l/100 mnie nie przera偶a, zw艂aszcza 偶e to nie jedyny pojazd "w domu", po mie艣cie je藕dzi膰 na zakupy tym nie b臋d臋, raczej trasy na drugi koniec Europy.
Autami kt贸re maj膮 po >100KM/T je藕dzi艂em, AWD, RWD
Osobi艣cie wola艂bym chyba starsz膮 "porz膮dn膮" konstrukcj臋 w艂a艣nie z 2000-2005 "przed-lift" ni偶 co艣 nowszego, bo im nowsze tym wi臋cej mo偶liwych problem贸w (cho膰by z doborem interfejsu by co艣tam zdiagnozowa膰), ale mo偶e si臋 myl臋?
Obecne wynalazki (zw艂aszcza w podobnej cenie, ~100ty艣) zasmucaj膮 mnie swoj膮 konstrukcj膮 i wykonaniem (wygl膮da 偶e dooko艂a konstruktor贸w chodzi艂 ksi臋gowy z pytaniem "a nie da si臋 tego taniej zrobi膰?")

Data: 2010-07-24 18:05:53
Autor: Katanka
czemu nie RS6 ?
BartekK wrote:
[...]

Nie s艂uchaj ich. Jak ci serce m贸wi "to teraz chc臋", to bierz i ciesz si臋 偶yciem za k贸艂kiem. Potem mozesz 偶a艂owac. A jak si臋 nie spodoba, to sprzedasz i kupisz inne. Tez jestem szalony, bo kusz臋 si臋 coraz bardziej na Fok臋 RS :) Kazdy m贸wi "po co ci", "b臋dzie du偶o pali艂". Ale lej臋 na to, bo autko da mi mase frajdy, a tego si臋 na kas臋 nie da przeliczy膰 :)

PS. Jak juz kupisz, to opisz tutaj swoje odczucia. Tak szczerze i jakbys pisa艂 dla fan贸w motoryzacji.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-24 18:14:41
Autor: to
czemu nie RS6 ?
BartekK wrote:

[...]

To ja Ci dam inny argument -- RS6 to spasiony mamut. Zdecydowanie wola艂bym co艣 l偶ejszego.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-24 20:54:22
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-24 20:14, to pisze:
BartekK wrote:

[...]

To akurat mi odpowiada - ju偶 w 偶yciu swoje popodskakiwa艂em w autach kt贸re mia艂y 80KM i 450kg, albo 250KM i 1200kg, i zawieszenie bilsteina. Kultura jazdy ping-ponga w imprezie STI mi ju偶 nie pasuje, poprzednie moje volvo v50 T5 AWD te偶 mi by艂o zbyt lekkie...

Data: 2010-07-24 19:19:04
Autor: to
czemu nie RS6 ?
BartekK wrote:

[...]

Ale 偶eby nie skaka艂 na dziurach to nie musi mie膰 dw贸ch ton...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-24 18:23:12
Autor: Tomasz Pyra
czemu nie RS6 ?
BartekK pisze:
Audi RS6 avant 2005-2006

Wiki m贸wi 偶e RS6 by艂y w budzie C5 do 2004, a w C6 dopiero od 2008.
Wi臋c sprawd藕 dobrze czy to co znalaz艂e艣 to RS6, czy jakie艣 swapy-rze藕by, o sticker tuningu nie wspominaj膮c.

Czy na prawd臋 pope艂niam jak膮艣 zbrodni臋 rzucaj膮c si臋 na taki pojazd, z przebiegami (wg Dekra i salonu rzeczywistymi) rz臋du 100-130ty艣 km?

Z drugiej strony to nie jest "beczka" do 艂ykania ni膮 milion贸w kilometr贸w.
W takim mocnym i szybkim aucie np. wszelkie elementy zawieszenia, opony itp. b臋d膮 si臋 szybko zu偶ywa膰. Przeniesienie nap臋du tam pewnie te偶 nie b臋dzie wieczne.

Silnik jaki艣 szczeg贸lnie wy偶y艂owany nie jest, to powinien jeszcze troch臋 poje藕dzi膰.

im nowsze tym wi臋cej mo偶liwych problem贸w (cho膰by z doborem interfejsu by co艣tam zdiagnozowa膰), ale mo偶e si臋 myl臋?

Takimi szczeg贸艂ami to bym si臋 nie przejmowa艂. Zw艂aszcza 偶e tego typu rzeczy raczej id膮 w stron臋 standaryzacji.
W najgorszym razie przejedziesz si臋 do ASO gdzie komputer maj膮.

Tu raczej trzeba policzy膰 偶e jeden komplet opon kosztuje 4000z艂 i 偶e je偶eli planujesz robi膰 u偶ytek z tej mocy, to te opony si臋 b臋d膮 zu偶ywa膰.

Pasek rozrz膮du z rolkami ponad 1600z艂.

Popularnych zamiennik贸w amortyzator贸w brak, seryjne nie wiem ile kosztuj膮, ale Bilstein B14 za komplet amortyzator贸w to oko艂o 15000z艂, B16 za 26000z艂. A pewnie w takim samochodzie przy takim przebiegu, to wypada艂oby si臋 zawieszeniu ju偶 przyjrze膰.

Bo z kolei robienie rze藕by i pasowanie czego艣 tam od modeli ni偶szych (mo偶e i b臋dzie dzia艂a膰), popsuje Ci rado艣膰 z jazdy takim autem.

Warto rzuci膰 okiem na katalogi cz臋艣ci no i w przypadku takich ma艂o popularnych modeli cz臋sto jeste艣 skazany na ASO, bo zamiennik贸w nie znajdziesz - to nie b臋dzie Passat 1.9tdi do kt贸rego ka偶d膮 cz臋艣膰 mo偶esz wybra膰 od pi臋ciu producent贸w.

Podjed藕, popytaj ile b臋d膮 kosztowa艂y cz臋艣ci potrzebne do bie偶膮cej obs艂ugi i wtedy jeszcze raz przemy艣l kupowanie takiego auta.
Nie wiem jakie masz mo偶liwo艣ci finansowe czy techniczne, ale ja tam ju偶 kilka os贸b znam kt贸re kupi艂y sobie super fury i potem okaza艂o si臋 偶e posypa艂a si臋 jaka艣 "dziwna" cz臋艣膰 (np. dyfer czy co艣 tam w skrzyni bieg贸w) i jest wielki problem.

Data: 2010-07-24 18:47:02
Autor: CUT_INZ
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-24 16:57, BartekK pisze:
Audi RS6 avant 2005-2006

Z tego co wiem to w tych latach nie by艂o wersji RS6 (ale mog臋 si臋 myli膰)

Data: 2010-07-24 19:01:38
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-24 18:47, CUT_INZ pisze:
W dniu 2010-07-24 16:57, BartekK pisze:
Audi RS6 avant 2005-2006

Z tego co wiem to w tych latach nie by艂o wersji RS6 (ale mog臋 si臋 myli膰)
Dzieki za informacj臋, to by si臋 potwierdzia艂o w papierach aut - wszystkie 3 sztuki maj膮 dat臋 produkcji 2004, a pierwsz膮 rejestracj臋 2005 styczen - luty, a jeden ma 2006 (ponad rok w salonie czeka艂 na kupca? dziwne).

Data: 2010-07-24 20:09:11
Autor: kml
czemu nie RS6 ?

U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c4b0059$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

Je偶eli akceptujesz ceny cz臋艣ci do tego samochodu to nie ma powodu 偶eby si臋 nim nie uszcz臋艣liwi膰 ;)

kml

Data: 2010-07-24 20:09:33
Autor: Przemek V
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa w wiadomo禼i news:4c4b0059$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
Audi RS6 avant 2005-2006

Czy na prawd pope硁iam jak倍 zbrodni rzucaj眂 si na taki pojazd, z przebiegami (wg Dekra i salonu rzeczywistymi) rz阣u 100-130ty km?

Obecne wynalazki (zw砤szcza w podobnej cenie, ~100ty)

RS6 z 2005-2006 z przebeigiem 100-130 tys km. za  ~100 tys z?

Moje skromne do秝iadczenie empiryczne z wydumanymi autami m體i, 縠 lepiej kupi dro縮ze ale pewne bo w d硊gim okresie powinno kosztowa mniej ni kupowane okazyjnie. Poszukaj jakie forum pasjonat體 RS6 - mo縠 akurat kto sprzedaje.

Je秎i tak jak piszesz to ma by typowa zabawka to chyba mo縩a ciekawsze rzeczy znale兼 z wi阫szym prawdopodobie駍twem, 縠 poprzedni w砤禼iciele te traktowali je jako weekendowo wakacyjne zabawki.

Data: 2010-07-24 21:09:00
Autor: Maciej Browarczyk
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-24 16:57, BartekK pisze:

[cut]

Jesli stac Cie np. na klocki, tarcze i spalanie rzedu 20l/100km to bym ogladal i jak dobre to bral. To jest rodzinna katapulta. ZTCW to problemem bywa zawieszenie (amorki drogie w ASO i jest z nimi jakis problem, nie pamietam dokladnie ale ktos wypuscil swoj produkt z poprawiona ta wada), ogolnie warto przyjrzec sie automatowi czy nie szarpie i czy silnik wporzo. Na tuning wielki sie nie nastawiaj, mozna zrobic program + wydech i raczej pozostac przy tym co moze dac max 500KM, dalej to juz dlubanie coolerow, piorunsko drogie i efektow wielkich nie ma.

ps. Nie napalaj sie, auto obadaj, bo RS6 popsute = gruba mina, jak juz znajdziesz w bdb stanie to bierz i sie nie zastanawiaj, kiedys mialem okazje gonic za tym z predkosciami 2xx z przodu (na niemieckiej autostradzie, co by nie bylo ;) ), dzwiek V8 + turbo miazdzy, odejscie przy powyzej 200 miazdzy, wyglad (kwestia gustu) niby to tylko A6, jednak z daleka widac, ze cos jest nie tak (blotniki, kola, wydech), mnie robi mocno, ja bylbym mocno na tak!

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-07-25 15:35:12
Autor: Olek
czemu nie RS6 ?
On 2010-07-24 16:57, BartekK wrote:
Audi RS6 avant 2005-2006

zadaj sobie pytanie czy b阣ziesz w stanie utrzyma takie auto, bo kupi to najmniejszy problem.

Data: 2010-07-25 16:42:06
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
On 2010-07-24 16:57, BartekK wrote:
Audi RS6 avant 2005-2006

zadaj sobie pytanie czy b臋dziesz w stanie utrzyma膰 takie auto, bo kupi膰
to najmniejszy problem.
No ok, ale co okre艣lasz przez utrzyma膰?
Rocznie robi艂bym nim mo偶e 15ty艣 km (mam jeszcze inne auta). Nawet przy spalaniu ma艂o optymistycznym (bo trudno bez przerwy "cisn膮膰", a na trasie spali mniej) 20/100 to wychodzi 15kz艂 na paliwo (przy cenie 5zl/litr).
Wliczaj膮c 偶e by艂aby to zima/lato, to akurat 2 komplety opon by starczy艂y, czyli jakie艣 8k z艂.
Olej filtry gdzie艣 co 10ty艣 km, wi臋c bez przesady, nawet niech kosztuje to 1500z艂 jak w bmw 535d, nie ma dramatu.
Na razie wychodzi mi jakie艣 25k z艂 na rok, bez problemu. Chyba 偶e zdarzy si臋 jaka艣 awaria powa偶niejsza, typu wymiana skrzyni czy dzwon, ale tego nie da si臋 obliczy膰, czy w og贸le b臋dzie op艂acalna naprawa.

Data: 2010-07-25 17:12:38
Autor: kml
czemu nie RS6 ?

U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c4c4e37$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
On 2010-07-24 16:57, BartekK wrote:
Audi RS6 avant 2005-2006

zadaj sobie pytanie czy b臋dziesz w stanie utrzyma膰 takie auto, bo kupi膰
to najmniejszy problem.
No ok, ale co okre艣lasz przez utrzyma膰?

To co zwykle, samoch贸d przywieziony z Rzeszy zaczyna je藕dzi膰 w Polsce i po chwili ca艂e zawieszenie jest wyt艂uczone i trzeba to naprawi膰. Wcze艣niej by艂y podane ceny amortyzator贸w etc i ju偶 wiadomo jakie to kwoty plus robocizna.

kml

Data: 2010-07-25 18:35:58
Autor: Olek
czemu nie RS6 ?
On 2010-07-25 16:42, BartekK wrote:
No ok, ale co okre秎asz przez utrzyma?
Rocznie robi砨ym nim mo縠 15ty km (mam jeszcze inne auta). Nawet przy
spalaniu ma硂 optymistycznym (bo trudno bez przerwy "cisn辨", a na
trasie spali mniej) 20/100 to wychodzi 15kz na paliwo (przy cenie
5zl/litr).
Wliczaj眂 縠 by砤by to zima/lato, to akurat 2 komplety opon by
starczy硑, czyli jakie 8k z.
Olej filtry gdzie co 10ty km, wi阠 bez przesady, nawet niech kosztuje
to 1500z jak w bmw 535d, nie ma dramatu.
Na razie wychodzi mi jakie 25k z na rok, bez problemu. Chyba 縠 zdarzy
si jaka awaria powa縩iejsza, typu wymiana skrzyni czy dzwon, ale tego
nie da si obliczy, czy w og髄e b阣zie op砤calna naprawa.

no tak liczysz tylko normaln eksploatacj, tak jakby autko nie mia硂 swoich lat i przepracowanych kilometr體 :) w sumie to za硂縠nie bardzo, ale to bardzo optymistyczne.. Do codziennych koszt體 eksploatacji dolicz sobie rozrz眃 (pe硁y komplet!) kt髍y w tych autkach jest dosy kosztowny... Dolicz sobie te koszty cz甓ci i ich dost阷no舵, bo nie wiadomo czy co CI si po p蟪 roku nie wysra np. turbina... No i podstawowa sprawa to zawieszenie :)

Data: 2010-07-25 15:52:26
Autor: Micha
czemu nie RS6 ?
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa(a):
[...]

Siostra je糳zi砤 i m體i砤 縠 NAPRAWD mia硂 moc i fajne :)

Na trasy na 2 koniec europy to nie wiem, troch g硂秐iejsze
od ren體ki (opinia siostry) ale ma ~450 koni zamiast ~260 ;)
i v max ko硂 300 a nie 260 ;)

Jedyna moja opinia to 13..20l (chyba bardziej jednak 25), nie
przeszkadza.

pozdrawiam.

Data: 2010-07-26 10:19:45
Autor: Arek M
czemu nie RS6 ?
BartekK pisze:
[...]

Jedyne sensowne "przeciw" to koszty :)
Jezeli jestes ich 艣wiadom to brac, nie myslec za duzo i cieszyc sie z jazdy samochodem o normalnej mocy :D

Jesli jezdziles juz troche bardziej egzotycznym autem to zapewne wiesz ze:
- zamiennik贸w prawie nie u艣wiadczysz
- wiekszosc napraw/serwisu robisz w ASO (rozrz膮du Ci pan Kaziu z szopy za stodo艂膮 nie wymieni)
- ceny elementow eksploatacyjnych s膮 n-razy drozsze niz odpowiedniki ze   zwyklych wersji auta ( np klocki/tarcze/amortyzatory)

Widzia艂em kiedys, jak takie RS6 (a moze S6?) wymiata na jakim艣 KJS we Wroclawiu na Rakietowej. Bylem pod ogromnym wrazeniem tego, jak auto o wielkosci i wadze lotniskowca potrafi zwinnie pokonywac zakrety :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-26 11:33:46
Autor: Brzezi
czemu nie RS6 ?
pon, 26 lip 2010 o 10:19 GMT, Arek M napisa(a):

- wiekszosc napraw/serwisu robisz w ASO (rozrz眃u Ci pan Kaziu z szopy za stodo潮 nie wymieni)

Dlaczego od razu ze skrajnosci w skrajnosc? sa tylko ASO i Kazie? dlaczego
zapominasz o doswiadczonych serwisach nieASO? czesto sa bardzo dobrze
wyposazone, i pracuja tam ludzie bardziej kompetentni niz w ASO, a ceny
kilka razy nizsze...

Widzia砮m kiedys, jak takie RS6 (a moze S6?) wymiata na jakim KJS we Wroclawiu na Rakietowej. Bylem pod ogromnym wrazeniem tego, jak auto o wielkosci i wadze lotniskowca potrafi zwinnie pokonywac zakrety :)

Ale czego sie dziwisz, to jest auto zaprojektowane do tego aby dobrze
jezdzilo, juz nie raz spotkalem sie z opiniami, ze jezdzi nieporownywalnie
lepiej niz R8

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-26 11:51:02
Autor: Arek M
czemu nie RS6 ?

[...]

Moje doswiadczenia w serwisowaniu "_egzotycznych_" wersji aut s takie, ze dobre serwisy "nieASO" kasuj tyle co ASO. Nie mowimy oczywiscie o wymianie oleju czy klock體 hamulcowych, a bardziej skomplikownaych operacjach typu wspomniana wymiana rozrz眃u.

Co do zwyklych wersji - masz racje.

A gdzie napisa砮m ze sie dziwe? :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-26 13:01:06
Autor: Brzezi
czemu nie RS6 ?
pon, 26 lip 2010 o 11:51 GMT, Arek M napisa(a):

[...]

Sadze ze "nieASO", moze byc, i najczesciej jest jednak tansze od ASO

Poza tym sa nie tylko Kazie, ale mozna miec tez "pana Tomka", ktory pracuje
w ASO, ma ogromne doswiadczenie, i po godzinach cos Ci zrobi przy
samochodzie za polowe ceny, sam mam takiego mechanika, jest jeden problem,
ciezko u niego z czasem aby sie z nim umowic, ale jak juz cos zrobi, to nie
da sie lepiej...

Ok :) Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-26 14:38:44
Autor: Arek M
czemu nie RS6 ?
sam mam takiego mechanika, jest jeden problem,
ciezko u niego z czasem aby sie z nim umowic, ale jak juz cos zrobi, to nie
da sie lepiej...

Tylko pytanie:
Czy robisz u niego jakies 2.7 biturbo, 4.2 V8, M5, c32AMG, jakies EVO, boxera czy moze 1.9TDI? :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-26 15:16:55
Autor: Brzezi
czemu nie RS6 ?
pon, 26 lip 2010 o 14:38 GMT, Arek M napisa(a):

[...]

Robi to co mu podstawie, od prostszych spraw, po te bardziej wymagajace,
oczywiscie na pewno sa bardziej skomplikowane przypadki gdzie sobie nie
poradzi, ale ma tez znajomosci i jak sam nie bedzie wiedzial, to sie
dowie, o czym sie juz wielokrotnie przekonalem i mnie jeszcze nie zawiodl

Z tych co wymieniles, poradzilby sobie pewnie ze wszystkimi, zalezy jeszcze
co masz dokladnie na mysli, bo taki przyklad: odnosnie ASB to on wymieni
mi olej, jezeli trzeba cos wiecej, to odesle do zaufanego specjalisty od
ASB
Chociaz ostatnio robil remont silnika 30d, zdobyl plany silnika, sciagnal
na chwile specjaliste od BMW zeby ocenil co i jak, a reszte bez problemu zrobil we wlasnym
zakresie...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-26 15:20:32
Autor: Piotr Wasil
czemu nie RS6 ?
Brzezi <brzezi@gmail.com> napisa(a):

[...]

Za robocizne, ale nie za czesci. U mnie w biurowcu gosc ma RS4. Kiedys
przypadkiem slyszalem jak rozmawial z kolega przy lunchu i mowil, ze
wlasciwie zadna czesc od zwyklego A4 nie pasuje.

--
-- Moje podr罂e -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-07-26 15:40:32
Autor: Brzezi
czemu nie RS6 ?
pon, 26 lip 2010 o 15:20 GMT, Piotr Wasil napisa(a):

[...]

Tez pewnie wszystko zalezy, czy serwis ma uklad dobry na zakup czesci, bo
rzeczywiscie, przy takich jak RS* to zamiennikow raczej nie bedzie, i
trzeba u firmowego dystrynutora kupowac...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-26 22:43:25
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?

[...]

Zbrodni jeszcze nie pope艂niasz, ale..

Spalanie rz臋du 13-20l/100 mnie nie przera偶a, zw艂aszcza 偶e to nie jedyny pojazd "w domu", po mie艣cie je藕dzi膰 na zakupy tym nie b臋d臋, raczej trasy na drugi koniec Europy.

Hmm i po to Ci jest potrzebne auto o mocy rz臋du 400 KM? ;)
Przecie偶 do sprawnego poruszania si臋 po trasach wystarczy naprawd臋 200 KM turbodiesel, kt贸ry ma tak偶e t膮 zalet臋, 偶e spali po艂ow臋 tego paliwa, kt贸re zje RS6.

[...]

艁atwo艣膰 diagnostyki to jedno, a ceny cz臋艣ci zamiennych - to drugie. RS6 to nie jest samoch贸d, do kt贸rego zamienniki le偶膮 w ka偶dej hurtowni. Ju偶 sama cena kompletu cz臋艣ci do uk艂adu hamulcowego mo偶e Ci臋 wyrwa膰 z but贸w, nie m贸wi膮c o sytuacji, gdy padn膮 Ci elektronicznie regulowane amorki, albo (nie daj Bo偶e) silnik powie papapa bo b臋dziesz mia艂 pecha i p臋knie pasek rozrz膮du.

Obecne wynalazki (zw艂aszcza w podobnej cenie, ~100ty艣) zasmucaj膮 mnie swoj膮 konstrukcj膮 i wykonaniem (wygl膮da 偶e dooko艂a konstruktor贸w chodzi艂 ksi臋gowy z pytaniem "a nie da si臋 tego taniej zrobi膰?")

Za 100 tysi臋cy szuka艂bym 艂adnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 偶e m艂odsze, dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn臋trzem. Naprawia艂 to b臋dziesz za 1/3 ceny grat贸w do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym wi臋kszo艣膰 mechanik贸w o specjalizacji Audi/VW.

Jurand.

Data: 2010-07-27 12:50:11
Autor: Karthoon
czemu nie RS6 ?
On 26 Lip, 22:43, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:
U縴tkownik "BartekK" <s...@NOSPAMdrut.org> napisa w wiadomo禼inews:4c4b0059$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

Za 100 tysi阠y szuka砨ym 砤dnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 縠 m硂dsze,
dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn阾rzem. Naprawia to
b阣ziesz za 1/3 ceny grat體 do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym wi阫szo舵
mechanik體 o specjalizacji Audi/VW.

hmmm, czy nie widzisz nic 秏iesznego w polecaniu komu, kto si
zastanawia nad - jednak do舵 rzadk - rodzinn torped daj眂 mn髎two
frajdy z jazdy popularnego i zupe硁ie przeci阾nego (jak na t klas)
klekota?

Data: 2010-07-27 22:11:19
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Karthoon" <karthoon@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:3a7587d3-e39d-4422-a6f5-4eaf96b727ffx13g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Nie - bo ta torpeda mia砤by by u縴wana przede wszystkim do jazdy w d硊gich, europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i jeszcze raz autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du縠j pojemno禼i.

Jurand.

Data: 2010-07-27 13:51:56
Autor: Karthoon
czemu nie RS6 ?
On 27 Lip, 22:11, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:
U縴tkownik "Karthoon" <karth...@gmail.com> napisa w wiadomo禼inews:3a7587d3-e39d-4422-a6f5-4eaf96b727ffx13g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i jeszcze raz
autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du縠j pojemno禼i.

Na szcz甓cie nie wszyscy tak my秎. Dlatego mamy RS4, RS6, M5 i r罂nej
ma禼i R czy GTA.
I dzi阫i temu, 縠 niekt髍zy ceni w autach stylistyk, unikalne
detale, nietuzinkowo舵 i frajd陑 jazdy mamy jeszcze Alfy, Lancie, Mini
czy nowe DS3. A nie tylko V50 czy focusa tdci, passata "w dizlu" albo
a6 tdi.

Data: 2010-07-27 23:34:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 22:51, Karthoon pisze:
[...]

Poza tym, co to za du縴 diesel? Za ma硂 o jedn spr昕ark, dwa cylindry i litr-p蟪tora pojemno禼i. ;P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc砤w, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-27 23:53:01
Autor: Lewis
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 22:51, Karthoon pisze:

Na szcz甓cie nie wszyscy tak my秎. Dlatego mamy RS4, RS6, M5 i r罂nej
ma禼i R czy GTA.

Od siebie dorzuc jeszcze SAAB AERO B235R albo chocia B205R ;)

Lewis

Data: 2010-07-27 23:55:33
Autor: Tomasz Pyra
czemu nie RS6 ?
Karthoon pisze:

[...]

Ale to nie s wcale auta na autostrad.
RS6 to doskona砮 auto na polskie drogi, a na niemieckie jest IMO dok砤dnie tak samo fajny jak ka縟e inne A6.

Data: 2010-07-29 15:45:34
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Karthoon" <karthoon@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:a95b2e9b-e8b1-454c-8317-a732f7c33ef5w30g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Wiesz - maj眂 do wyboru wydanie 100 tysi阠y na "autostradowe" RS6 z roku dajmy na to 2004 (czyli stary model A6), a wydanie tej samej kwoty na A6 3.0 TDi z roku c.a. 2007 (i to z palcem w ty砶u kupisz zajebi禼ie utrzymany model za te pieni眃ze) - bez zastanowienia skierowa砨ym si po w砤秐ie TDI, ze wzgl阣u na zupe硁ie inn jako舵 wyko馽zenia wn阾rza - jest ze 2x 砤dniejsze, ni w starej A6. Rozumiem, 縠 s mi硂秐icy klasycznego designu, ale z dystansu patrz眂 na to - nowsze A6 s 砤dniejszymi samochodami. Poza tym jest jeszcze co takiego, jak poziom wyciszenia samochodu - co z tego, 縠 b阣ziesz mia RS6 z 2004 roku i zasuwa b阣ziesz po autostradzie 250 km/h, skoro wewn眛rz b阣zie ju troch upierdliwie z powodu ha砤su.

Dla mnie RS6 to nie jest auto na autostrady. Tak samo jak nie kupowa砨ym M5-ki po to, 縠by t硊c si tym po autostradzie. Na autostrad - du縠 limo, du縴 diesel. Idealne by硂by A8 4.0 TDI albo 4.2 TDI. Do 200 km/h totalna cisza wewn眛rz.

Jurand.

Data: 2010-07-27 23:35:32
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 22:11, Jurand pisze:
[...]

hmmm, czy nie widzisz nic 艣miesznego w polecaniu komu艣, kto si臋
zastanawia nad - jednak do艣膰 rzadk膮 - rodzinn膮 torped膮 daj膮c膮 mn贸stwo
frajdy z jazdy popularnego i zupe艂nie przeci臋tnego (jak na t臋 klas臋)
klekota?
(ja nie mam nic przeciwko, ch臋tnie ka偶d膮 sugesti臋 przeczytam/przyjm臋)

Nie - bo ta torpeda mia艂aby by膰 u偶ywana przede wszystkim do jazdy w
d艂ugich, europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i
jeszcze raz autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du偶ej pojemno艣ci.
Niby tak, ale nie wsz臋dzie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u nas to bardzo wida膰) masz bardzo ma艂y wyb贸r:
- albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak si臋 nie da)
- albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km wbijasz z臋by w kierownic臋 bo si臋 tiry postanowi艂y wyprzedza膰
- albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz mi臋dzy pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dup臋 akwizytor nie wjecha艂, a po chwili walczysz by spowrotem si臋 rozp臋dzi膰 i wr贸ci膰 na lewy pas i jako艣 si臋 wbi膰 mi臋dzy innych akwizytor贸w.
W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem wyst臋puje, tylko jest przesuni臋ty o ten 1 pas i 30-50km wi臋cej, tzn robi膮c miejsce dla szybszego uciekasz na pas jad膮cy 110-130, a potem musisz si臋 z powrotem rozp臋dza膰.
Gdy si臋 turlam nawet swoj膮 omeg膮 (3.0 benzyna) to przy tych pr臋dko艣ciach rz臋du 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczy膰 na lewy pas" i zaraz osi膮gn膮膰 te 170-190, r贸wnocze艣nie nie wyj膮c silnikiem i pa艂uj膮c si臋 z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?

Data: 2010-07-27 23:49:02
Autor: Lewis
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 23:35, BartekK pisze:

[...]

To mo偶e Tuareg V10 TDI? ;)

Lewis

Data: 2010-07-28 23:58:01
Autor: Maciej Browarczyk
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 23:49, Lewis pisze:

To mo偶e Tuareg V10 TDI? ;)

Nic szczegolnego, seryjny Touareg V10 dostaje sromotna wklepke z miejsca/z rolki od A6 3.0 TDI.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-07-29 00:54:59
Autor: Lewis
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-28 23:58, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2010-07-27 23:49, Lewis pisze:

To mo偶e Tuareg V10 TDI? ;)

Nic szczegolnego, seryjny Touareg V10 dostaje sromotna wklepke z
miejsca/z rolki od A6 3.0 TDI.

Hmm Tuaregiem je藕dzi艂em, A6 nie ale wyda艂 mi si臋 bardzo 偶wawy... ale skoro m贸wisz 偶e jest to taka sromotna "wklepka" to ju偶 nie wiem...

Lewis

Data: 2010-07-29 11:31:03
Autor: kamil
czemu nie RS6 ?

"Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message news:i2nk8e$ftn$1news.onet.pl...
[...]

Znaczy wysoki barylkowoz przechylajacy sie na zakretach jak pijany na wietrze?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-28 07:56:47
Autor: Piotr Wasil
czemu nie RS6 ?
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa(a):

Gdy si turlam nawet swoj omeg (3.0 benzyna) to przy tych pr阣ko禼iach rz阣u 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczy na lewy pas" i zaraz osi眊n辨 te 170-190, r體nocze秐ie nie wyj眂 silnikiem i pa硊j眂 si z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?

Testowalem dwa A6 na autostradzie - 3.0TDI 225KM i drugie z tym samym
silnikiem dziabniete do 300KM. Przyspieszenie od 100 do 200 moment, przy
ktorym wlacza sie cichy sygnal dzwiekowy, ze to juz 200kph ;-).
Przyspieszenie idzie w podobnym tempie do 220, potem najczesciej trzeba
bylo hamowac.

--
-- Moje podr罂e -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-07-28 09:11:30
Autor: Przemek V
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa w wiadomo禼i news:4c4f5223$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
Niby tak, ale nie wsz阣zie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u
nas to bardzo wida) masz bardzo ma硑 wyb髍:
- albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak si nie da)
- albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km wbijasz z阞y w kierownic bo si tiry postanowi硑 wyprzedza
- albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz mi阣zy pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dup akwizytor nie wjecha, a po chwili walczysz by spowrotem si rozp阣zi i wr骳i na lewy pas i jako si wbi mi阣zy innych akwizytor體.
W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem wyst阷uje, tylko jest przesuni阾y o ten 1 pas i 30-50km wi阠ej, tzn robi眂 miejsce dla szybszego uciekasz na pas jad眂y 110-130, a potem musisz si z powrotem rozp阣za.
[...]

Zapewni. Moje do秝iadczenia z 3 litrowego diesla (tyle, 縠 BMW) s takie, 縠 jedziesz lewym pasem i jak si robi miejsce to jedziesz do przodu, jak si wyprzedzaj TIRy to jedziesz za nimi i czekasz a sko馽z. Na palcach jednej r阫i mo縠sz policzy sytuacje gdy co szybszego b阣zie ci zgania硂. Wtedy mu zje縟縜sz i tyle. Akwizytorzy zostaj daleko z ty硊.

Je縠li czas jest faktycznie taki istotny to jak眐olwiek wystrzelon w kosmos 秗edni pr阣ko舵 na mitycznych pustych fafnastopasmowych niemieckich autostradach zjedz ci dodatkowe tankowania. Je秎i akurat trafisz na warunki do jazdy ponad 200 km/h to takim 3 litrowym dieslem te spokojnie tyle pojedziesz.

Ostatnio w jeden dzie musia砮m zrobi prawie 1700 km Ferrari z Toskanii do Warszawy. Ci昕ko wymy秎i auto, kt髍e widziane w lusterkach nie sk砤nia bardziej do opuszczenia lewego pasa (nie dotyczy sun眂ych na ba砶any "szwajcar體" na odcinku Bolonia-okolice Udine, ci w og髄e nie zje縟縜j z lewego pasa a jad sznurem 110 km/h). Mimo tego jestem pewien, 縠 dieslem beemk mia砨ym taki sam czas.

Je秎i szukasz wydumki dla zabawy to wg mnie to RS6 jest takim sobie wyborem. Poszuka砨ym czego czysto adrenalinowego do zabawy, r體nie na polskich drogach, a do jazdy jakiego wygodnego dupowoza, np zestaw A6 3.0 TDI i Mazda MX-5.

Data: 2010-07-28 09:53:16
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-28 09:11, Przemek V pisze:
Zapewni. Moje do艣wiadczenia z 3 litrowego diesla (tyle, 偶e BMW) s膮 takie, 偶e
jedziesz lewym pasem i jak si臋 robi miejsce to jedziesz do przodu, jak si臋
wyprzedzaj膮 TIRy to jedziesz za nimi i czekasz a偶 sko艅cz膮. Na palcach jednej
r臋ki mo偶esz policzy膰 sytuacje gdy co艣 szybszego b臋dzie ci臋 zgania艂o. Wtedy
mu zje偶d偶asz i tyle. Akwizytorzy zostaj膮 daleko z ty艂u.
heh, ale po moich kilkumiesi臋cznych poszukiwaniach 535d - 艂atwiej ju偶 chyba znale藕膰 rs6 w dobrym stanie, ni偶 535d z przebiegiem sensownym, i nie przystanek.

Data: 2010-07-28 01:14:52
Autor: Przemek V
czemu nie RS6 ?
On 28 Lip, 09:53, BartekK <s...@NOSPAMdrut.org> wrote:
W dniu 2010-07-28 09:11, Przemek V pisze:> Zapewni. Moje do秝iadczenia z 3 litrowego diesla (tyle, 縠 BMW) s takie, 縠
> [...]
> r阫i mo縠sz policzy sytuacje gdy co szybszego b阣zie ci zgania硂. Wtedy
> mu zje縟縜sz i tyle. Akwizytorzy zostaj daleko z ty硊.

heh, ale po moich kilkumiesi阠znych poszukiwaniach 535d - 砤twiej ju
chyba znale兼 rs6 w dobrym stanie, ni 535d z przebiegiem sensownym, i
nie przystanek.

Tego nie wiem ale te auta maj prawo kosztowa. Z drugiej strony moje
530d E60 po 4 latach i ok. 130 tys km, zacz瓿o si sypa w duperelach.
Ka縟a duperela to min. kilka tysi阠y. Z RS6 te bym si tego ba.

Active steering - par tysi阠y, dynamic drive - wyskakiwa硑 b酬dy ale
zosta硂 olane, skrzynia - w ko馽u ola砮m napraw nauczy砮m si je糳zi
縠by "omija" jej niespodzianki czyli brak redukcji, czujniki
parkowania - zdech硑, cz甓 elektrycznych regulacji fotela i
kierownicy - losowe niedomagania, skrzypienie tylnego zawieszenia jak
nienaoliwionych drzwi - pojawia硂 si losowo, smarowanie nie pomog硂,
odstaj眂e listwy chromowane podszybia drzwi pasa縠ra - ten typ tak ma,
itp, itd.

Data: 2010-07-28 22:20:16
Autor: Arbiter
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:09482faa-08ce-4623-a8a4-1107aa98afc1f6g2000yqa.googlegroups.com...
Z drugiej strony moje
530d E60 po 4 latach i ok. 130 tys km, zacz瓿o si sypa w duperelach.

ostatnio mam czasami do czynienia z E60 530i 2008r (przebieg 20 tys km) i zdarzyla sie jakas dziwna sytuacja - po mojej przejazdzce cos sie zwali硂 ze skrzyni automatyczn albo silnikiem. Samoch骴 jecha tylko do 80kmh, nie zmienia normalnie bieg體 (kr阠i do 4tys obr bez wrzucania w g髍) i podobno 秝ieci砤 lampka(nie wiem jaka bo objaw wyst眕i juz nie u mnie). My秎a砮m 縠 co sie posypa硂. Po kilku uruchomieniach i przejechanych 30km samochod zacz背 jecha normalnie. Po kolejnych 100km zgas砤 lampka.

Moze wiesz co to moze byc?

Poza tym je糳zi si naprawd fajnie. I nie pali za du縪 (秗ednia z okolo 5 tys km 10,2L/100)

Data: 2010-07-28 23:21:36
Autor: Przemek V
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Arbiter" <niema@hotmail.com> napisa w wiadomo禼i news:i2q3h3$m1g$1newsread1.aster.pl...

[...]

Nie mam poj阠ia. Troch podobne do moich objaw體. Nie redukowa砤 przy przyspieszaniu. Potrafi砤 3-4 sekundy trzyma na 1500 obr po depni阠iu w gaz po czym wystrzeli do przodu. Do ko馽a nie zdiagnozowane nigdy czy skrzynia czy silnik. Zawsze redukowa砮m r阠znie przed wyprzedzaniem gdy nie chcia砮m sko馽zy z napisem MAN wbitym w czo硂.

Spalanie imponuj眂e, ja w dieslu mia砮m wi阫sze.

Data: 2010-07-30 20:48:17
Autor: Arbiter
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisa w wiadomo禼i news:4c509f5f$0$17098$65785112news.neostrada.pl...

Nie mam poj阠ia. Troch podobne do moich objaw體. Nie redukowa砤 przy

cz甓ciowo si wyja秐i硂. Podobno pad硑 3 wtryskiwacze - tak twierdzi ASO. Troche szybko jak na 20 ty km

czy silnik. Zawsze redukowa砮m r阠znie przed wyprzedzaniem gdy nie chcia砮m sko馽zy z napisem MAN wbitym w czo硂.

w tym przypadku nawet manualne redukcje nic nie dawa硑 - nie mia mocy

Data: 2010-07-28 16:11:07
Autor: Tomek Ka艅ka
W艂ochy-Polska / dzie艅 By艂o: Re: czemu nie RS6 ?
Przemek V <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisa艂(a)

Ostatnio w jeden dzie帽 musia鲁em zrobi忙 prawie 1700 km Ferrari z Toskanii do Warszawy. Ci锚驴ko wymy露li忙 auto, kt贸re widziane w lusterkach nie sk鲁ania bardziej do opuszczenia lewego pasa (nie dotyczy sun卤cych na ba鲁kany "szwajcar贸w" na odcinku Bolonia-okolice Udine, ci w og贸le nie zje驴d驴aj卤 z lewego pasa a jad卤 sznurem 110 km/h). Mimo tego jestem pewien, 驴e dieslem beemk卤 mia鲁bym taki sam czas.

Przy okazji zapytam o wra偶enia z takiej jazdy, bo zastanawiam si臋 nad
powrotem z wakacji  "na raz". B臋d臋 jecha艂 z Ligurii, okolic San Remo, na
艢l膮sk, czyli bli偶ej (oko艂o 1500 km), ale za to w sobot臋, co pewnie
troch臋 mnie spowolni. Mo偶esz napisa膰 czego sie spodziewa膰, czego unika膰
itp.

--
pozdrowienia
Tomek Ka艅ka

Data: 2010-07-28 19:55:24
Autor: Przemek V
W硂chy-Polska / dzie By硂: Re: czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Tomek Ka駅a" <tom@tomkan.eu.org> napisa w wiadomo禼i news:slrni50lkr.i3i.tomtv2.dom.local...
Przemek V <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisa(a)

Ostatnio w jeden dzien musia3em zrobia prawie 1700 km Ferrari z Toskanii do
Warszawy. Cie?ko wymy?lia auto, kt髍e widziane w lusterkach nie sk3ania
bardziej do opuszczenia lewego pasa (nie dotyczy sun?cych na ba3kany
"szwajcar體" na odcinku Bolonia-okolice Udine, ci w og髄e nie zje?d?aj? z
lewego pasa a jad? sznurem 110 km/h). Mimo tego jestem pewien, ?e dieslem
beemk? mia3bym taki sam czas.

Przy okazji zapytam o wra縠nia z takiej jazdy, bo zastanawiam si nad
powrotem z wakacji  "na raz". B阣 jecha z Ligurii, okolic San Remo, na
眘k, czyli bli縠j (oko硂 1500 km), ale za to w sobot, co pewnie
troch mnie spowolni. Mo縠sz napisa czego sie spodziewa, czego unika
itp.

Te w sobot jecha砮m, tyle 縠 do砮m - Florencja, Bolonia, Ferrara, Padwa, obwodnica Wenecji, Udine, Klagenfurt, Wiede, Breclav, Brno i dalej klasycznie. Wyjechali秏y o 5.30 a w domu byli秏y o 20.30 z przerwami na jedzenie, tankowania, itp. Najlu糿iej by硂 w Czechach i w Polsce

Kluczem do sukcesu jest omijanie g丑wnych urlopowych potok體 ludzkich z Europy Zachodniej. W tym moim wariancie jedynie upiardliwa by砤 obwodnica Bolonii - korek o 6.30 rano - g丑wnie p蟪nocne W硂chy jad眂e na po硊dnie i odcinek od Padwy do skr阾u na p蟪noc na Udine - Szwajcarzy, Holendrzy i W硂si jad眂y na Ba砶any.

Chyba najlepiej jest Tobie jecha przez Brenner. 3 lata temu wracali秏y z tego samego miejsca te przez Brenner i by硂 w miar OK ale lu糿o to si zrobi硂 dopiero w Niemczech za rozjazdem Salzburg w prawo, Monachium w lewo. Generalnie 縠by to zrobi spokojnie w dzie i mie kilka przerw na obiadek czy kaw to troch pa硂wania i zapomnienia o spalaniu ci czeka :)

Data: 2010-07-28 19:31:59
Autor: Tomek Ka艅ka
W鲁ochy-Polska / dzie帽 By鲁o: Re: czemu nie RS6 ?
Przemek V <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisa艂(a)

Te驴 w sobot锚 jecha鲁em, tyle 驴e do鲁em - Florencja, Bolonia, Ferrara, Padwa, obwodnica Wenecji, Udine, Klagenfurt, Wiede帽, Breclav, Brno i dalej klasycznie. Wyjechali露my o 5.30 a w domu byli露my o 20.30 z przerwami na jedzenie, tankowania, itp. Najlu录niej by鲁o w Czechach i w Polsce

Google propunuje w艂a艣nie tras臋 Veronna, Venezia, Udine i troch臋 si臋
boj臋, 偶e to za blisko Adriatyku, jak na sobotni poranek w sierpniu.

[...]

Chyba najlepiej jest Tobie jecha忙 przez Brenner. 3 lata temu wracali露my z tego samego miejsca te驴 przez Brenner i by鲁o w miar锚 OK ale lu录no to si锚 zrobi鲁o dopiero w Niemczech za rozjazdem Salzburg w prawo, Monachium w lewo.

Zapisuj臋 w kajeciku. Dzi臋ki.

Generalnie 驴eby to zrobi忙 spokojnie w dzie帽 i mie忙 kilka przerw na obiadek czy kaw锚 to troch锚 pa鲁owania i zapomnienia o spalaniu ci锚 czeka :)

Hotel dla ca艂ej rodziny kosztuje wi臋cej, ni偶 ta spalona benzyna, ale nie
o kas臋 tu chodzi. M臋czy mnie to stawanie, rozpakowywanie rzeczy na
nocleg, a rano nast臋nego dnia wyjazd ko艂o po艂udnia, bo wszyscy s膮
zm臋czeni i im si臋 nie chce (a mnie najbardziej).

PS. Czy Ty jeste艣 tym Przemkiem, kt贸ry pracowa艂 kiedy艣 w McK?

--
Tomek Ka艅ka

Data: 2010-07-28 23:16:38
Autor: Przemek V
W3ochy-Polska / dzien By3o: Re: czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Tomek Ka駅a" <tom@tomkan.eu.org> napisa w wiadomo禼i news:slrni511df.inn.tomtv2.dom.local...
PS. Czy Ty jeste tym Przemkiem, kt髍y pracowa kiedy w McK?

Pewnie tak ;)

Data: 2010-07-29 15:49:42
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?
U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c4f5223$0$2603$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Szczerze Ci powiem, 偶e najlepszym samochodem jak na razie, jakim si臋 przemieszcza艂em w trasie, to by艂o A8 4.0 TDI. Lekko podczipowane na poziom 310-320 KM i zupe艂nie zero stresu przy najdziwniejszych manewrach na drodze. A6 3.0 TDI po podniesieniu mocy do okolicy 260-270 KM (zupe艂nie bezstresowo te auta tyle wyci膮gaj膮) zaczyna si臋 zachowywa膰 bardzo podobnie. Do tego stopnia jest to sprawne auto, 偶e po przesiadce na Imprez臋 2.5T WRX mia艂em wra偶enie, 偶e Impreza jest chyba zepsuta...

Jurand.

Data: 2010-07-27 18:31:45
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-26 22:43, Jurand pisze:
[...]
艢licznie dzi臋kuj臋 wszystkim za odzew w tym w膮tku, i rzeczowe odpowiedzi.

[...]
Racja, spali po艂ow臋, ale jak ju偶 liczy艂em - w RS6 na paliwo rocznie wyda艂bym ~15kz艂. Czyli ca艂a oszcz臋dno艣膰 to mo偶e 7500z艂 na rok, a tyle to ja czasem na 2 miesi膮ce wydaje na paliwo w drugim aucie...

Za 100 tysi臋cy szuka艂bym 艂adnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 偶e
m艂odsze, dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn臋trzem.
Sprawa dyskusyjna czy fajniejszym. Mi organoleptycznie wydaje si臋 (na podstawie A6 z 2003 i 2008) 偶e starsze by艂y lepiej wykonane (materia艂owo, technicznie) i wygodniejsze, ale mo偶e to tylko moje odczucie. No i 3.0 tdi 3letnie z du偶ym prawdopodobie艅stwem mo偶e mie膰 2x wi臋kszy przebieg ni偶 7 letnie RS...

Data: 2010-07-27 19:43:01
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?
U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c4f0b24$0$2586$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A kto Ci ka偶e kupowa膰 takiego z przebiegiem 2x wi臋kszym ;)

Jurand.

czemu nie RS6 ?