czemu nie RS6 ?

Data: 2010-07-25 15:52:26
Autor: Micha³
czemu nie RS6 ?
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa³(a):
Audi RS6 avant 2005-2006
Już prawie jestem zdecydowany, już mam obadane 3 egzemplarze do obejrzenia i ocenienia, umówiony wyjazd na oglądanie i powrót jednym z nich (do germanii), znam mniejwięcej ich historię... Ale prawie wszyscy wokół usiłują mi wybić z głowy taki zakup, podając wszystkie możliwe przeciw (od "a po co ci", "będzie za dużo palić", do "to bardzo niedobre auto, słyszałem że się psują", oczywiście nikt takiego nie miał) ale bez
 sensownego uzasadnienia. Najlepiej jakbym sobie kupiÅ‚ OctawiÄ™ albo ostatecznie A6 3.0tdi z 2008 poleasingowÄ…...
Czy na prawdę popełniam jakąś zbrodnię rzucając się na taki pojazd, z przebiegami (wg Dekra i salonu rzeczywistymi) rzędu 100-130tyś km?

Spalanie rzędu 13-20l/100 mnie nie przeraża, zwłaszcza że to nie jedyny pojazd "w domu", po mieście jeździć na zakupy tym nie będę, raczej trasy na drugi koniec Europy.
Autami które mają po >100KM/T jeździłem, AWD, RWD
Osobiście wolałbym chyba starszą "porządną" konstrukcję właśnie z 2000-2005 "przed-lift" niż coś nowszego, bo im nowsze tym więcej możliwych problemów (choćby z doborem interfejsu by cośtam zdiagnozować), ale może się mylę?
Obecne wynalazki (zwłaszcza w podobnej cenie, ~100tyś) zasmucają mnie swoją konstrukcją i wykonaniem (wygląda że dookoła konstruktorów chodził
 ksiÄ™gowy z pytaniem "a nie da siÄ™ tego taniej zrobić?")

Siostra je¼dzi³a i mówi³a ¿e NAPRAWDÊ mia³o moc i fajne :)

Na trasy na 2 koniec europy to nie wiem, trochê g³o¶niejsze
od renówki (opinia siostry) ale ma ~450 koni zamiast ~260 ;)
i v max ko³o 300 a nie 260 ;)

Jedyna moja opinia to 13..20l (chyba bardziej jednak 25), nie
przeszkadza.

pozdrawiam.

--

czemu nie RS6 ?