Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   czemu nie RS6 ?

czemu nie RS6 ?

Data: 2010-07-26 22:43:25
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?

U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c4b0059$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
Audi RS6 avant 2005-2006
Ju偶 prawie jestem zdecydowany, ju偶 mam obadane 3 egzemplarze do obejrzenia i ocenienia, um贸wiony wyjazd na ogl膮danie i powr贸t jednym z nich (do germanii), znam mniejwi臋cej ich histori臋... Ale prawie wszyscy wok贸艂 usi艂uj膮 mi wybi膰 z g艂owy taki zakup, podaj膮c wszystkie mo偶liwe przeciw (od "a po co ci", "b臋dzie za du偶o pali膰", do "to bardzo niedobre auto, s艂ysza艂em 偶e si臋 psuj膮", oczywi艣cie nikt takiego nie mia艂) ale bez sensownego uzasadnienia. Najlepiej jakbym sobie kupi艂 Octawi臋 albo ostatecznie A6 3.0tdi z 2008 poleasingow膮...
Czy na prawd臋 pope艂niam jak膮艣 zbrodni臋 rzucaj膮c si臋 na taki pojazd, z przebiegami (wg Dekra i salonu rzeczywistymi) rz臋du 100-130ty艣 km?

Zbrodni jeszcze nie pope艂niasz, ale..

Spalanie rz臋du 13-20l/100 mnie nie przera偶a, zw艂aszcza 偶e to nie jedyny pojazd "w domu", po mie艣cie je藕dzi膰 na zakupy tym nie b臋d臋, raczej trasy na drugi koniec Europy.

Hmm i po to Ci jest potrzebne auto o mocy rz臋du 400 KM? ;)
Przecie偶 do sprawnego poruszania si臋 po trasach wystarczy naprawd臋 200 KM turbodiesel, kt贸ry ma tak偶e t膮 zalet臋, 偶e spali po艂ow臋 tego paliwa, kt贸re zje RS6.

Autami kt贸re maj膮 po >100KM/T je藕dzi艂em, AWD, RWD
Osobi艣cie wola艂bym chyba starsz膮 "porz膮dn膮" konstrukcj臋 w艂a艣nie z 2000-2005 "przed-lift" ni偶 co艣 nowszego, bo im nowsze tym wi臋cej mo偶liwych problem贸w (cho膰by z doborem interfejsu by co艣tam zdiagnozowa膰), ale mo偶e si臋 myl臋?

艁atwo艣膰 diagnostyki to jedno, a ceny cz臋艣ci zamiennych - to drugie. RS6 to nie jest samoch贸d, do kt贸rego zamienniki le偶膮 w ka偶dej hurtowni. Ju偶 sama cena kompletu cz臋艣ci do uk艂adu hamulcowego mo偶e Ci臋 wyrwa膰 z but贸w, nie m贸wi膮c o sytuacji, gdy padn膮 Ci elektronicznie regulowane amorki, albo (nie daj Bo偶e) silnik powie papapa bo b臋dziesz mia艂 pecha i p臋knie pasek rozrz膮du.

Obecne wynalazki (zw艂aszcza w podobnej cenie, ~100ty艣) zasmucaj膮 mnie swoj膮 konstrukcj膮 i wykonaniem (wygl膮da 偶e dooko艂a konstruktor贸w chodzi艂 ksi臋gowy z pytaniem "a nie da si臋 tego taniej zrobi膰?")

Za 100 tysi臋cy szuka艂bym 艂adnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 偶e m艂odsze, dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn臋trzem. Naprawia艂 to b臋dziesz za 1/3 ceny grat贸w do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym wi臋kszo艣膰 mechanik贸w o specjalizacji Audi/VW.

Jurand.

Data: 2010-07-27 12:50:11
Autor: Karthoon
czemu nie RS6 ?
On 26 Lip, 22:43, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:
U縴tkownik "BartekK" <s...@NOSPAMdrut.org> napisa w wiadomo禼inews:4c4b0059$0$2590$65785112news.neostrada.pl...


Za 100 tysi阠y szuka砨ym 砤dnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 縠 m硂dsze,
dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn阾rzem. Naprawia to
b阣ziesz za 1/3 ceny grat體 do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym wi阫szo舵
mechanik體 o specjalizacji Audi/VW.

hmmm, czy nie widzisz nic 秏iesznego w polecaniu komu, kto si
zastanawia nad - jednak do舵 rzadk - rodzinn torped daj眂 mn髎two
frajdy z jazdy popularnego i zupe硁ie przeci阾nego (jak na t klas)
klekota?

Data: 2010-07-27 22:11:19
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Karthoon" <karthoon@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:3a7587d3-e39d-4422-a6f5-4eaf96b727ffx13g2000vbe.googlegroups.com...
On 26 Lip, 22:43, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:
U縴tkownik "BartekK" <s...@NOSPAMdrut.org> napisa w wiadomo禼inews:4c4b0059$0$2590$65785112news.neostrada.pl...


Za 100 tysi阠y szuka砨ym 砤dnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 縠 m硂dsze,
dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn阾rzem. Naprawia to
b阣ziesz za 1/3 ceny grat體 do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym wi阫szo舵
mechanik體 o specjalizacji Audi/VW.

hmmm, czy nie widzisz nic 秏iesznego w polecaniu komu, kto si
zastanawia nad - jednak do舵 rzadk - rodzinn torped daj眂 mn髎two
frajdy z jazdy popularnego i zupe硁ie przeci阾nego (jak na t klas)
klekota?

Nie - bo ta torpeda mia砤by by u縴wana przede wszystkim do jazdy w d硊gich, europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i jeszcze raz autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du縠j pojemno禼i.

Jurand.

Data: 2010-07-27 13:51:56
Autor: Karthoon
czemu nie RS6 ?
On 27 Lip, 22:11, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:
U縴tkownik "Karthoon" <karth...@gmail.com> napisa w wiadomo禼inews:3a7587d3-e39d-4422-a6f5-4eaf96b727ffx13g2000vbe.googlegroups.com...
On 26 Lip, 22:43, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:

> U縴tkownik "BartekK" <s...@NOSPAMdrut.org> napisa w
> wiadomo禼inews:4c4b0059$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

>> Za 100 tysi阠y szuka砨ym 砤dnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 縠 m硂dsze,
>> dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn阾rzem. Naprawia
>> to
>> b阣ziesz za 1/3 ceny grat體 do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym
>> wi阫szo舵
>> mechanik體 o specjalizacji Audi/VW.
> hmmm, czy nie widzisz nic 秏iesznego w polecaniu komu, kto si
> zastanawia nad - jednak do舵 rzadk - rodzinn torped daj眂 mn髎two
> frajdy z jazdy popularnego i zupe硁ie przeci阾nego (jak na t klas)
> klekota?

Nie - bo ta torpeda mia砤by by u縴wana przede wszystkim do jazdy w d硊gich,
europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i jeszcze raz
autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du縠j pojemno禼i.

Na szcz甓cie nie wszyscy tak my秎. Dlatego mamy RS4, RS6, M5 i r罂nej
ma禼i R czy GTA.
I dzi阫i temu, 縠 niekt髍zy ceni w autach stylistyk, unikalne
detale, nietuzinkowo舵 i frajd陑 jazdy mamy jeszcze Alfy, Lancie, Mini
czy nowe DS3. A nie tylko V50 czy focusa tdci, passata "w dizlu" albo
a6 tdi.

Data: 2010-07-27 23:34:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 22:51, Karthoon pisze:
On 27 Lip, 22:11, "Jurand"<jur...@interia.pl>  wrote:
U縴tkownik "Karthoon"<karth...@gmail.com>  napisa w wiadomo禼inews:3a7587d3-e39d-4422-a6f5-4eaf96b727ffx13g2000vbe.googlegroups.com...
On 26 Lip, 22:43, "Jurand"<jur...@interia.pl>  wrote:

U縴tkownik "BartekK"<s...@NOSPAMdrut.org>  napisa w
wiadomo禼inews:4c4b0059$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

Za 100 tysi阠y szuka砨ym 砤dnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 縠 m硂dsze,
dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn阾rzem. Naprawia
to
b阣ziesz za 1/3 ceny grat體 do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym
wi阫szo舵
mechanik體 o specjalizacji Audi/VW.
hmmm, czy nie widzisz nic 秏iesznego w polecaniu komu, kto si
zastanawia nad - jednak do舵 rzadk - rodzinn torped daj眂 mn髎two
frajdy z jazdy popularnego i zupe硁ie przeci阾nego (jak na t klas)
klekota?

Nie - bo ta torpeda mia砤by by u縴wana przede wszystkim do jazdy w d硊gich,
europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i jeszcze raz
autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du縠j pojemno禼i.

Na szcz甓cie nie wszyscy tak my秎. Dlatego mamy RS4, RS6, M5 i r罂nej
ma禼i R czy GTA.
I dzi阫i temu, 縠 niekt髍zy ceni w autach stylistyk, unikalne
detale, nietuzinkowo舵 i frajd陑 jazdy mamy jeszcze Alfy, Lancie, Mini
czy nowe DS3. A nie tylko V50 czy focusa tdci, passata "w dizlu" albo
a6 tdi.

Poza tym, co to za du縴 diesel? Za ma硂 o jedn spr昕ark, dwa cylindry i litr-p蟪tora pojemno禼i. ;P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc砤w, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro秐ie popyt na 秝i阾y spok骿."

Data: 2010-07-27 23:53:01
Autor: Lewis
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 22:51, Karthoon pisze:

Na szcz甓cie nie wszyscy tak my秎. Dlatego mamy RS4, RS6, M5 i r罂nej
ma禼i R czy GTA.

Od siebie dorzuc jeszcze SAAB AERO B235R albo chocia B205R ;)

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2010-07-27 23:55:33
Autor: Tomasz Pyra
czemu nie RS6 ?
Karthoon pisze:

Nie - bo ta torpeda mia砤by by u縴wana przede wszystkim do jazdy w d硊gich,
europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i jeszcze raz
autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du縠j pojemno禼i.

Na szcz甓cie nie wszyscy tak my秎. Dlatego mamy RS4, RS6, M5 i r罂nej
ma禼i R czy GTA.

Ale to nie s wcale auta na autostrad.
RS6 to doskona砮 auto na polskie drogi, a na niemieckie jest IMO dok砤dnie tak samo fajny jak ka縟e inne A6.

Data: 2010-07-29 15:45:34
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Karthoon" <karthoon@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:a95b2e9b-e8b1-454c-8317-a732f7c33ef5w30g2000vbs.googlegroups.com...
On 27 Lip, 22:11, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:

Nie - bo ta torpeda mia砤by by u縴wana przede wszystkim do jazdy w d硊gich,
europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i jeszcze raz
autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du縠j pojemno禼i.

Na szcz甓cie nie wszyscy tak my秎. Dlatego mamy RS4, RS6, M5 i r罂nej
ma禼i R czy GTA.
I dzi阫i temu, 縠 niekt髍zy ceni w autach stylistyk, unikalne
detale, nietuzinkowo舵 i frajd陑 jazdy mamy jeszcze Alfy, Lancie, Mini
czy nowe DS3. A nie tylko V50 czy focusa tdci, passata "w dizlu" albo
a6 tdi.

Wiesz - maj眂 do wyboru wydanie 100 tysi阠y na "autostradowe" RS6 z roku dajmy na to 2004 (czyli stary model A6), a wydanie tej samej kwoty na A6 3.0 TDi z roku c.a. 2007 (i to z palcem w ty砶u kupisz zajebi禼ie utrzymany model za te pieni眃ze) - bez zastanowienia skierowa砨ym si po w砤秐ie TDI, ze wzgl阣u na zupe硁ie inn jako舵 wyko馽zenia wn阾rza - jest ze 2x 砤dniejsze, ni w starej A6. Rozumiem, 縠 s mi硂秐icy klasycznego designu, ale z dystansu patrz眂 na to - nowsze A6 s 砤dniejszymi samochodami. Poza tym jest jeszcze co takiego, jak poziom wyciszenia samochodu - co z tego, 縠 b阣ziesz mia RS6 z 2004 roku i zasuwa b阣ziesz po autostradzie 250 km/h, skoro wewn眛rz b阣zie ju troch upierdliwie z powodu ha砤su.

Dla mnie RS6 to nie jest auto na autostrady. Tak samo jak nie kupowa砨ym M5-ki po to, 縠by t硊c si tym po autostradzie. Na autostrad - du縠 limo, du縴 diesel. Idealne by硂by A8 4.0 TDI albo 4.2 TDI. Do 200 km/h totalna cisza wewn眛rz.

Jurand.

Data: 2010-07-27 23:35:32
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 22:11, Jurand pisze:
Za 100 tysi臋cy szuka艂bym 艂adnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 偶e
m艂odsze,
dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn臋trzem.
Naprawia艂 to
b臋dziesz za 1/3 ceny grat贸w do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym
wi臋kszo艣膰
mechanik贸w o specjalizacji Audi/VW.

hmmm, czy nie widzisz nic 艣miesznego w polecaniu komu艣, kto si臋
zastanawia nad - jednak do艣膰 rzadk膮 - rodzinn膮 torped膮 daj膮c膮 mn贸stwo
frajdy z jazdy popularnego i zupe艂nie przeci臋tnego (jak na t臋 klas臋)
klekota?
(ja nie mam nic przeciwko, ch臋tnie ka偶d膮 sugesti臋 przeczytam/przyjm臋)


Nie - bo ta torpeda mia艂aby by膰 u偶ywana przede wszystkim do jazdy w
d艂ugich, europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i
jeszcze raz autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du偶ej pojemno艣ci.
Niby tak, ale nie wsz臋dzie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u nas to bardzo wida膰) masz bardzo ma艂y wyb贸r:
- albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak si臋 nie da)
- albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km wbijasz z臋by w kierownic臋 bo si臋 tiry postanowi艂y wyprzedza膰
- albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz mi臋dzy pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dup臋 akwizytor nie wjecha艂, a po chwili walczysz by spowrotem si臋 rozp臋dzi膰 i wr贸ci膰 na lewy pas i jako艣 si臋 wbi膰 mi臋dzy innych akwizytor贸w.
W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem wyst臋puje, tylko jest przesuni臋ty o ten 1 pas i 30-50km wi臋cej, tzn robi膮c miejsce dla szybszego uciekasz na pas jad膮cy 110-130, a potem musisz si臋 z powrotem rozp臋dza膰.
Gdy si臋 turlam nawet swoj膮 omeg膮 (3.0 benzyna) to przy tych pr臋dko艣ciach rz臋du 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczy膰 na lewy pas" i zaraz osi膮gn膮膰 te 170-190, r贸wnocze艣nie nie wyj膮c silnikiem i pa艂uj膮c si臋 z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2010-07-27 23:49:02
Autor: Lewis
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 23:35, BartekK pisze:

Gdy si臋 turlam nawet swoj膮 omeg膮 (3.0 benzyna) to przy tych pr臋dko艣ciach
rz臋du 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczy膰 na lewy pas" i
zaraz osi膮gn膮膰 te 170-190, r贸wnocze艣nie nie wyj膮c silnikiem i pa艂uj膮c
si臋 z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?


To mo偶e Tuareg V10 TDI? ;)


--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2010-07-28 23:58:01
Autor: Maciej Browarczyk
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-27 23:49, Lewis pisze:

To mo偶e Tuareg V10 TDI? ;)

Nic szczegolnego, seryjny Touareg V10 dostaje sromotna wklepke z miejsca/z rolki od A6 3.0 TDI.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-07-29 00:54:59
Autor: Lewis
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-28 23:58, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2010-07-27 23:49, Lewis pisze:

To mo偶e Tuareg V10 TDI? ;)

Nic szczegolnego, seryjny Touareg V10 dostaje sromotna wklepke z
miejsca/z rolki od A6 3.0 TDI.


Hmm Tuaregiem je藕dzi艂em, A6 nie ale wyda艂 mi si臋 bardzo 偶wawy... ale skoro m贸wisz 偶e jest to taka sromotna "wklepka" to ju偶 nie wiem...


--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2010-07-29 11:31:03
Autor: kamil
czemu nie RS6 ?


"Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message news:i2nk8e$ftn$1news.onet.pl...
W dniu 2010-07-27 23:35, BartekK pisze:

Gdy si臋 turlam nawet swoj膮 omeg膮 (3.0 benzyna) to przy tych pr臋dko艣ciach
rz臋du 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczy膰 na lewy pas" i
zaraz osi膮gn膮膰 te 170-190, r贸wnocze艣nie nie wyj膮c silnikiem i pa艂uj膮c
si臋 z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?


To mo偶e Tuareg V10 TDI? ;)

Znaczy wysoki barylkowoz przechylajacy sie na zakretach jak pijany na wietrze?



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-28 07:56:47
Autor: Piotr Wasil
czemu nie RS6 ?
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa(a):

Gdy si turlam nawet swoj omeg (3.0 benzyna) to przy tych pr阣ko禼iach rz阣u 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczy na lewy pas" i zaraz osi眊n辨 te 170-190, r體nocze秐ie nie wyj眂 silnikiem i pa硊j眂 si z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?

Testowalem dwa A6 na autostradzie - 3.0TDI 225KM i drugie z tym samym
silnikiem dziabniete do 300KM. Przyspieszenie od 100 do 200 moment, przy
ktorym wlacza sie cichy sygnal dzwiekowy, ze to juz 200kph ;-).
Przyspieszenie idzie w podobnym tempie do 220, potem najczesciej trzeba
bylo hamowac.

--
-- Moje podr罂e -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-07-28 09:11:30
Autor: Przemek V
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa w wiadomo禼i news:4c4f5223$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
Niby tak, ale nie wsz阣zie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u
nas to bardzo wida) masz bardzo ma硑 wyb髍:
- albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak si nie da)
- albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km wbijasz z阞y w kierownic bo si tiry postanowi硑 wyprzedza
- albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz mi阣zy pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dup akwizytor nie wjecha, a po chwili walczysz by spowrotem si rozp阣zi i wr骳i na lewy pas i jako si wbi mi阣zy innych akwizytor體.
W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem wyst阷uje, tylko jest przesuni阾y o ten 1 pas i 30-50km wi阠ej, tzn robi眂 miejsce dla szybszego uciekasz na pas jad眂y 110-130, a potem musisz si z powrotem rozp阣za.
Gdy si turlam nawet swoj omeg (3.0 benzyna) to przy tych pr阣ko禼iach rz阣u 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczy na lewy pas" i zaraz osi眊n辨 te 170-190, r體nocze秐ie nie wyj眂 silnikiem i pa硊j眂 si z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?

Zapewni. Moje do秝iadczenia z 3 litrowego diesla (tyle, 縠 BMW) s takie, 縠 jedziesz lewym pasem i jak si robi miejsce to jedziesz do przodu, jak si wyprzedzaj TIRy to jedziesz za nimi i czekasz a sko馽z. Na palcach jednej r阫i mo縠sz policzy sytuacje gdy co szybszego b阣zie ci zgania硂. Wtedy mu zje縟縜sz i tyle. Akwizytorzy zostaj daleko z ty硊.

Je縠li czas jest faktycznie taki istotny to jak眐olwiek wystrzelon w kosmos 秗edni pr阣ko舵 na mitycznych pustych fafnastopasmowych niemieckich autostradach zjedz ci dodatkowe tankowania. Je秎i akurat trafisz na warunki do jazdy ponad 200 km/h to takim 3 litrowym dieslem te spokojnie tyle pojedziesz.

Ostatnio w jeden dzie musia砮m zrobi prawie 1700 km Ferrari z Toskanii do Warszawy. Ci昕ko wymy秎i auto, kt髍e widziane w lusterkach nie sk砤nia bardziej do opuszczenia lewego pasa (nie dotyczy sun眂ych na ba砶any "szwajcar體" na odcinku Bolonia-okolice Udine, ci w og髄e nie zje縟縜j z lewego pasa a jad sznurem 110 km/h). Mimo tego jestem pewien, 縠 dieslem beemk mia砨ym taki sam czas.

Je秎i szukasz wydumki dla zabawy to wg mnie to RS6 jest takim sobie wyborem. Poszuka砨ym czego czysto adrenalinowego do zabawy, r體nie na polskich drogach, a do jazdy jakiego wygodnego dupowoza, np zestaw A6 3.0 TDI i Mazda MX-5.

Data: 2010-07-28 09:53:16
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-28 09:11, Przemek V pisze:
Zapewni. Moje do艣wiadczenia z 3 litrowego diesla (tyle, 偶e BMW) s膮 takie, 偶e
jedziesz lewym pasem i jak si臋 robi miejsce to jedziesz do przodu, jak si臋
wyprzedzaj膮 TIRy to jedziesz za nimi i czekasz a偶 sko艅cz膮. Na palcach jednej
r臋ki mo偶esz policzy膰 sytuacje gdy co艣 szybszego b臋dzie ci臋 zgania艂o. Wtedy
mu zje偶d偶asz i tyle. Akwizytorzy zostaj膮 daleko z ty艂u.
heh, ale po moich kilkumiesi臋cznych poszukiwaniach 535d - 艂atwiej ju偶 chyba znale藕膰 rs6 w dobrym stanie, ni偶 535d z przebiegiem sensownym, i nie przystanek.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2010-07-28 01:14:52
Autor: Przemek V
czemu nie RS6 ?
On 28 Lip, 09:53, BartekK <s...@NOSPAMdrut.org> wrote:
W dniu 2010-07-28 09:11, Przemek V pisze:> Zapewni. Moje do秝iadczenia z 3 litrowego diesla (tyle, 縠 BMW) s takie, 縠
> jedziesz lewym pasem i jak si robi miejsce to jedziesz do przodu, jak si
> wyprzedzaj TIRy to jedziesz za nimi i czekasz a sko馽z. Na palcach jednej
> r阫i mo縠sz policzy sytuacje gdy co szybszego b阣zie ci zgania硂. Wtedy
> mu zje縟縜sz i tyle. Akwizytorzy zostaj daleko z ty硊.

heh, ale po moich kilkumiesi阠znych poszukiwaniach 535d - 砤twiej ju
chyba znale兼 rs6 w dobrym stanie, ni 535d z przebiegiem sensownym, i
nie przystanek.

Tego nie wiem ale te auta maj prawo kosztowa. Z drugiej strony moje
530d E60 po 4 latach i ok. 130 tys km, zacz瓿o si sypa w duperelach.
Ka縟a duperela to min. kilka tysi阠y. Z RS6 te bym si tego ba.

Active steering - par tysi阠y, dynamic drive - wyskakiwa硑 b酬dy ale
zosta硂 olane, skrzynia - w ko馽u ola砮m napraw nauczy砮m si je糳zi
縠by "omija" jej niespodzianki czyli brak redukcji, czujniki
parkowania - zdech硑, cz甓 elektrycznych regulacji fotela i
kierownicy - losowe niedomagania, skrzypienie tylnego zawieszenia jak
nienaoliwionych drzwi - pojawia硂 si losowo, smarowanie nie pomog硂,
odstaj眂e listwy chromowane podszybia drzwi pasa縠ra - ten typ tak ma,
itp, itd.

Data: 2010-07-28 22:20:16
Autor: Arbiter
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:09482faa-08ce-4623-a8a4-1107aa98afc1f6g2000yqa.googlegroups.com...
Z drugiej strony moje
530d E60 po 4 latach i ok. 130 tys km, zacz瓿o si sypa w duperelach.

ostatnio mam czasami do czynienia z E60 530i 2008r (przebieg 20 tys km) i zdarzyla sie jakas dziwna sytuacja - po mojej przejazdzce cos sie zwali硂 ze skrzyni automatyczn albo silnikiem. Samoch骴 jecha tylko do 80kmh, nie zmienia normalnie bieg體 (kr阠i do 4tys obr bez wrzucania w g髍) i podobno 秝ieci砤 lampka(nie wiem jaka bo objaw wyst眕i juz nie u mnie). My秎a砮m 縠 co sie posypa硂. Po kilku uruchomieniach i przejechanych 30km samochod zacz背 jecha normalnie. Po kolejnych 100km zgas砤 lampka.

Moze wiesz co to moze byc?

Poza tym je糳zi si naprawd fajnie. I nie pali za du縪 (秗ednia z okolo 5 tys km 10,2L/100)

Data: 2010-07-28 23:21:36
Autor: Przemek V
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Arbiter" <niema@hotmail.com> napisa w wiadomo禼i news:i2q3h3$m1g$1newsread1.aster.pl...

U縴tkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:09482faa-08ce-4623-a8a4-1107aa98afc1f6g2000yqa.googlegroups.com...
Z drugiej strony moje
530d E60 po 4 latach i ok. 130 tys km, zacz瓿o si sypa w duperelach.

ostatnio mam czasami do czynienia z E60 530i 2008r (przebieg 20 tys km) i zdarzyla sie jakas dziwna sytuacja - po mojej przejazdzce cos sie zwali硂 ze skrzyni automatyczn albo silnikiem. Samoch骴 jecha tylko do 80kmh, nie zmienia normalnie bieg體 (kr阠i do 4tys obr bez wrzucania w g髍) i podobno 秝ieci砤 lampka(nie wiem jaka bo objaw wyst眕i juz nie u mnie). My秎a砮m 縠 co sie posypa硂. Po kilku uruchomieniach i przejechanych 30km samochod zacz背 jecha normalnie. Po kolejnych 100km zgas砤 lampka.

Moze wiesz co to moze byc?

Nie mam poj阠ia. Troch podobne do moich objaw體. Nie redukowa砤 przy przyspieszaniu. Potrafi砤 3-4 sekundy trzyma na 1500 obr po depni阠iu w gaz po czym wystrzeli do przodu. Do ko馽a nie zdiagnozowane nigdy czy skrzynia czy silnik. Zawsze redukowa砮m r阠znie przed wyprzedzaniem gdy nie chcia砮m sko馽zy z napisem MAN wbitym w czo硂.

Spalanie imponuj眂e, ja w dieslu mia砮m wi阫sze.

Data: 2010-07-30 20:48:17
Autor: Arbiter
czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisa w wiadomo禼i news:4c509f5f$0$17098$65785112news.neostrada.pl...

Nie mam poj阠ia. Troch podobne do moich objaw體. Nie redukowa砤 przy

cz甓ciowo si wyja秐i硂. Podobno pad硑 3 wtryskiwacze - tak twierdzi ASO. Troche szybko jak na 20 ty km

czy silnik. Zawsze redukowa砮m r阠znie przed wyprzedzaniem gdy nie chcia砮m sko馽zy z napisem MAN wbitym w czo硂.

w tym przypadku nawet manualne redukcje nic nie dawa硑 - nie mia mocy

Data: 2010-07-28 16:11:07
Autor: Tomek Ka艅ka
W艂ochy-Polska / dzie艅 By艂o: Re: czemu nie RS6 ?
Przemek V <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisa艂(a)


Ostatnio w jeden dzie帽 musia鲁em zrobi忙 prawie 1700 km Ferrari z Toskanii do Warszawy. Ci锚驴ko wymy露li忙 auto, kt贸re widziane w lusterkach nie sk鲁ania bardziej do opuszczenia lewego pasa (nie dotyczy sun卤cych na ba鲁kany "szwajcar贸w" na odcinku Bolonia-okolice Udine, ci w og贸le nie zje驴d驴aj卤 z lewego pasa a jad卤 sznurem 110 km/h). Mimo tego jestem pewien, 驴e dieslem beemk卤 mia鲁bym taki sam czas.


Przy okazji zapytam o wra偶enia z takiej jazdy, bo zastanawiam si臋 nad
powrotem z wakacji  "na raz". B臋d臋 jecha艂 z Ligurii, okolic San Remo, na
艢l膮sk, czyli bli偶ej (oko艂o 1500 km), ale za to w sobot臋, co pewnie
troch臋 mnie spowolni. Mo偶esz napisa膰 czego sie spodziewa膰, czego unika膰
itp.

--
pozdrowienia
Tomek Ka艅ka

Data: 2010-07-28 19:55:24
Autor: Przemek V
W硂chy-Polska / dzie By硂: Re: czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Tomek Ka駅a" <tom@tomkan.eu.org> napisa w wiadomo禼i news:slrni50lkr.i3i.tomtv2.dom.local...
Przemek V <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisa(a)


Ostatnio w jeden dzien musia3em zrobia prawie 1700 km Ferrari z Toskanii do
Warszawy. Cie?ko wymy?lia auto, kt髍e widziane w lusterkach nie sk3ania
bardziej do opuszczenia lewego pasa (nie dotyczy sun?cych na ba3kany
"szwajcar體" na odcinku Bolonia-okolice Udine, ci w og髄e nie zje?d?aj? z
lewego pasa a jad? sznurem 110 km/h). Mimo tego jestem pewien, ?e dieslem
beemk? mia3bym taki sam czas.


Przy okazji zapytam o wra縠nia z takiej jazdy, bo zastanawiam si nad
powrotem z wakacji  "na raz". B阣 jecha z Ligurii, okolic San Remo, na
眘k, czyli bli縠j (oko硂 1500 km), ale za to w sobot, co pewnie
troch mnie spowolni. Mo縠sz napisa czego sie spodziewa, czego unika
itp.

Te w sobot jecha砮m, tyle 縠 do砮m - Florencja, Bolonia, Ferrara, Padwa, obwodnica Wenecji, Udine, Klagenfurt, Wiede, Breclav, Brno i dalej klasycznie. Wyjechali秏y o 5.30 a w domu byli秏y o 20.30 z przerwami na jedzenie, tankowania, itp. Najlu糿iej by硂 w Czechach i w Polsce

Kluczem do sukcesu jest omijanie g丑wnych urlopowych potok體 ludzkich z Europy Zachodniej. W tym moim wariancie jedynie upiardliwa by砤 obwodnica Bolonii - korek o 6.30 rano - g丑wnie p蟪nocne W硂chy jad眂e na po硊dnie i odcinek od Padwy do skr阾u na p蟪noc na Udine - Szwajcarzy, Holendrzy i W硂si jad眂y na Ba砶any.

Chyba najlepiej jest Tobie jecha przez Brenner. 3 lata temu wracali秏y z tego samego miejsca te przez Brenner i by硂 w miar OK ale lu糿o to si zrobi硂 dopiero w Niemczech za rozjazdem Salzburg w prawo, Monachium w lewo. Generalnie 縠by to zrobi spokojnie w dzie i mie kilka przerw na obiadek czy kaw to troch pa硂wania i zapomnienia o spalaniu ci czeka :)

Data: 2010-07-28 19:31:59
Autor: Tomek Ka艅ka
W鲁ochy-Polska / dzie帽 By鲁o: Re: czemu nie RS6 ?
Przemek V <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisa艂(a)


Te驴 w sobot锚 jecha鲁em, tyle 驴e do鲁em - Florencja, Bolonia, Ferrara, Padwa, obwodnica Wenecji, Udine, Klagenfurt, Wiede帽, Breclav, Brno i dalej klasycznie. Wyjechali露my o 5.30 a w domu byli露my o 20.30 z przerwami na jedzenie, tankowania, itp. Najlu录niej by鲁o w Czechach i w Polsce



Google propunuje w艂a艣nie tras臋 Veronna, Venezia, Udine i troch臋 si臋
boj臋, 偶e to za blisko Adriatyku, jak na sobotni poranek w sierpniu.

[...]

Chyba najlepiej jest Tobie jecha忙 przez Brenner. 3 lata temu wracali露my z tego samego miejsca te驴 przez Brenner i by鲁o w miar锚 OK ale lu录no to si锚 zrobi鲁o dopiero w Niemczech za rozjazdem Salzburg w prawo, Monachium w lewo.

Zapisuj臋 w kajeciku. Dzi臋ki.

Generalnie 驴eby to zrobi忙 spokojnie w dzie帽 i mie忙 kilka przerw na obiadek czy kaw锚 to troch锚 pa鲁owania i zapomnienia o spalaniu ci锚 czeka :)

Hotel dla ca艂ej rodziny kosztuje wi臋cej, ni偶 ta spalona benzyna, ale nie
o kas臋 tu chodzi. M臋czy mnie to stawanie, rozpakowywanie rzeczy na
nocleg, a rano nast臋nego dnia wyjazd ko艂o po艂udnia, bo wszyscy s膮
zm臋czeni i im si臋 nie chce (a mnie najbardziej).


PS. Czy Ty jeste艣 tym Przemkiem, kt贸ry pracowa艂 kiedy艣 w McK?


--
Tomek Ka艅ka

Data: 2010-07-28 23:16:38
Autor: Przemek V
W3ochy-Polska / dzien By3o: Re: czemu nie RS6 ?

U縴tkownik "Tomek Ka駅a" <tom@tomkan.eu.org> napisa w wiadomo禼i news:slrni511df.inn.tomtv2.dom.local...
PS. Czy Ty jeste tym Przemkiem, kt髍y pracowa kiedy w McK?

Pewnie tak ;)

Data: 2010-07-29 15:49:42
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?
U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c4f5223$0$2603$65785112news.neostrada.pl...

Nie - bo ta torpeda mia艂aby by膰 u偶ywana przede wszystkim do jazdy w
d艂ugich, europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i
jeszcze raz autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o du偶ej pojemno艣ci.

Niby tak, ale nie wsz臋dzie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u nas to bardzo wida膰) masz bardzo ma艂y wyb贸r:
- albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak si臋 nie da)
- albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km wbijasz z臋by w kierownic臋 bo si臋 tiry postanowi艂y wyprzedza膰
- albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz mi臋dzy pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dup臋 akwizytor nie wjecha艂, a po chwili walczysz by spowrotem si臋 rozp臋dzi膰 i wr贸ci膰 na lewy pas i jako艣 si臋 wbi膰 mi臋dzy innych akwizytor贸w.

W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem wyst臋puje, tylko jest przesuni臋ty o ten 1 pas i 30-50km wi臋cej, tzn robi膮c miejsce dla szybszego uciekasz na pas jad膮cy 110-130, a potem musisz si臋 z powrotem rozp臋dza膰.

Gdy si臋 turlam nawet swoj膮 omeg膮 (3.0 benzyna) to przy tych pr臋dko艣ciach rz臋du 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczy膰 na lewy pas" i zaraz osi膮gn膮膰 te 170-190, r贸wnocze艣nie nie wyj膮c silnikiem i pa艂uj膮c si臋 z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?

Szczerze Ci powiem, 偶e najlepszym samochodem jak na razie, jakim si臋 przemieszcza艂em w trasie, to by艂o A8 4.0 TDI. Lekko podczipowane na poziom 310-320 KM i zupe艂nie zero stresu przy najdziwniejszych manewrach na drodze. A6 3.0 TDI po podniesieniu mocy do okolicy 260-270 KM (zupe艂nie bezstresowo te auta tyle wyci膮gaj膮) zaczyna si臋 zachowywa膰 bardzo podobnie. Do tego stopnia jest to sprawne auto, 偶e po przesiadce na Imprez臋 2.5T WRX mia艂em wra偶enie, 偶e Impreza jest chyba zepsuta...

Jurand.

Data: 2010-07-27 18:31:45
Autor: BartekK
czemu nie RS6 ?
W dniu 2010-07-26 22:43, Jurand pisze:
Audi RS6 avant 2005-2006
Ju偶 prawie jestem zdecydowany, ju偶 mam obadane 3 egzemplarze do
obejrzenia i ocenienia, um贸wiony wyjazd na ogl膮danie i powr贸t jednym z
nich (do germanii), znam mniejwi臋cej ich histori臋...
艢licznie dzi臋kuj臋 wszystkim za odzew w tym w膮tku, i rzeczowe odpowiedzi.

Spalanie rz臋du 13-20l/100 mnie nie przera偶a, zw艂aszcza 偶e to nie
jedyny pojazd "w domu", po mie艣cie je藕dzi膰 na zakupy tym nie b臋d臋,
raczej trasy na drugi koniec Europy.
Hmm i po to Ci jest potrzebne auto o mocy rz臋du 400 KM? ;)
Przecie偶 do sprawnego poruszania si臋 po trasach wystarczy naprawd臋 200
KM turbodiesel, kt贸ry ma tak偶e t膮 zalet臋, 偶e spali po艂ow臋 tego paliwa,
kt贸re zje RS6.
Racja, spali po艂ow臋, ale jak ju偶 liczy艂em - w RS6 na paliwo rocznie wyda艂bym ~15kz艂. Czyli ca艂a oszcz臋dno艣膰 to mo偶e 7500z艂 na rok, a tyle to ja czasem na 2 miesi膮ce wydaje na paliwo w drugim aucie...


Za 100 tysi臋cy szuka艂bym 艂adnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 偶e
m艂odsze, dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn臋trzem.
Sprawa dyskusyjna czy fajniejszym. Mi organoleptycznie wydaje si臋 (na podstawie A6 z 2003 i 2008) 偶e starsze by艂y lepiej wykonane (materia艂owo, technicznie) i wygodniejsze, ale mo偶e to tylko moje odczucie. No i 3.0 tdi 3letnie z du偶ym prawdopodobie艅stwem mo偶e mie膰 2x wi臋kszy przebieg ni偶 7 letnie RS...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2010-07-27 19:43:01
Autor: Jurand
czemu nie RS6 ?
U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c4f0b24$0$2586$65785112news.neostrada.pl...

Za 100 tysi臋cy szuka艂bym 艂adnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, 偶e
m艂odsze, dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wn臋trzem.
Sprawa dyskusyjna czy fajniejszym. Mi organoleptycznie wydaje si臋 (na podstawie A6 z 2003 i 2008) 偶e starsze by艂y lepiej wykonane (materia艂owo, technicznie) i wygodniejsze, ale mo偶e to tylko moje odczucie. No i 3.0 tdi 3letnie z du偶ym prawdopodobie艅stwem mo偶e mie膰 2x wi臋kszy przebieg ni偶 7 letnie RS...

A kto Ci ka偶e kupowa膰 takiego z przebiegiem 2x wi臋kszym ;)

Jurand.

czemu nie RS6 ?

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona