czemu prześwietla?

Data: 2010-07-19 19:25:56
Autor: John Smith
czemu prześwietla?
Zyga napisał(a):
Witam
Mam pytanie do Was. Skąd się biorą prześwietlenia filmu jak na tych
zdjęciach?
http://www.dropbox.com/gallery/7114795/1/film?h=da5920

Spacer w okolicach mostu Świętokrzyskiego w Wawie?
:-)

Aparat to zenit TTL kupiony na allegro. A to jest pierwszy, próbny
film. Kolega twierdzi że migawka się czasem przycina, zwalnia i tam
prześwietla. Tylko że jak się przyjrzałem to prześwietlenie występuje
też między klatkami. Między klatka 23 i 24 ; 2 i 3. Może ktoś coś
doradzi.

Tak jak już powiedziano: nieszczelny korpus.

--
Mirek

Data: 2010-07-20 12:36:15
Autor: Zyga
czemu prześwietla?
W dniu 2010-07-19 19:25, John Smith pisze:

Spacer w okolicach mostu Świętokrzyskiego w Wawie?
:-)

tam też.

Data: 2010-07-20 20:50:23
Autor: Marcin Debowski
czemu prześwietla?
On 2010-07-19, John Smith <user@example.net> wrote:
Tak jak już powiedziano: nieszczelny korpus.

Lub kaseta, lub zaświetlone przy wywołaniu.

--
Marcin

czemu prześwietla?