czemu sie tak pienisz ? sam twierdziłeś, że w Kat yniu żadnego ludobójstwa nie było

Data: 2010-04-08 14:07:41
Autor: Mariusz Merta
czemu sie tak pienisz ? sam twierdziłeś, że w Kat yniu żadnego ludobójstwa nie było
czy naprawdę uważasz, że słowo mit jest właściwym
słowem użytym we właściwym miejscu i czasie ?
moim zdaniem nie...
i chyba o to chodzi...
a co ty chcesz udowodnić, że tusk wielkim mówcą jest ?
moim zdaniem nie jest, powiedział to co powiedział
i wyszło to nienajlepiej...
może mniej mitomanii na przyszłość a więcej kamieni węgielnych....
może czas na "Kefas" ale nie wykonaniu tego człowieka...
Mariusz Merta

P.S.
swego czasu zaciekle broniłeś bandytyzmu w Warszawie
agencji ochroniarskiej odebrano koncesję...
wiesz o tym, czy udajesz, że wszystko jest ok.
mme

Data: 2010-04-09 02:41:16
Autor: zbig
On 8 Kwi, 23:07, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
[...]

Tusk jest doskonałym mówcą i przyznają to nawet jego przeciwnicy
polityczni. Swoje uzasadnienie absolutnej poprawności użycia słowa mit
wyłożyłem dość precyzyjnie i nie mam w zasadzie nic do dodania. Nie
rozumiem twoich wątpliwości. Uważam, że wynikają one z niechęci do
mówiącego te słowa a nie z rzetelnej ich analizy.

swego czasu zaciekle broniłeś bandytyzmu w Warszawie
agencji ochroniarskiej odebrano koncesję...
Ogrzewasz stare kotlety. O ile mnie pamięć nie myli nie broniłem
agencji a jedynie prawa do egzekucji wyroku. Nie znam się na
szczegółach technicznych akcji eksmisji. Z tego co można przeczytać
agencja nie miała uprawnień do eksmisji kupców, tym powinna zająć się
policja.  Nie ma żadnych wątpliwości, ze kupcy powinni się w świetle
wyroku usunąć z KDT.

Data: 2010-04-09 16:25:03
Autor: Mariusz Merta
On 9 Kwi, 10:41, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

agencja nie miała uprawnień do eksmisji kupców, tym powinna zająć się
policja.  Nie ma żadnych wątpliwości, ze kupcy powinni się w świetle

Zbyszek ty chyba nie rozumiesz tzw. ducha prawa...
przykład, prosze bardzo, o napadzie stulecia
w UK słyszałeś, filmy, książki etc.
jedynie szef zwiał, bo to jest człowiek baaaaardzo inteligentny
brytyjskie służby baaaardzoooo chciały go dorwać...
i...został porwany...kiedy okret JKM mości przybił do
jednej z wysp, koloni jej królewskiej mości zresztą
sąd tejże wyspy nakazał wypuszczenie tego człowieka
podkreśląc, że wymiar sprawiedliwości musi przestrzegać prawa
przy jego egzekwowaniu a nie je łamać w celu wyegzewowania prawa...
ni odgrzewam ktletów tylko przypominam, czy agencja ochroniarska
miała
prawo użyć siły ? wygląda na to, że nie...
gdzie była policja ? jak na razie to jedyna instytucja upoważniona do
użycia siły...
zresztą...po co ja ci to tłumaczę ?
Mariusz Merta

Data: 2010-04-10 10:28:48
Autor: zbig
On 10 Kwi, 01:25, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

> [...]

prawo użyć siły ? wygląda na to, że nie...
gdzie była policja ? jak na razie to jedyna instytucja upoważniona do

Nie widze sprzeczności między twoją a moja wypowiedzia, wiec
rzyczywiście nie ma potrzeby tłumaczenia

czemu sie tak pienisz ? sam twierdziłeś, że w Kat yniu żadnego ludobójstwa nie było