czemu taka bieda z nettopami?

Data: 2010-10-26 14:06:37
Autor: Tomek Głowacki
czemu taka bieda z nettopami?
Witam serdecznie,

Googlam sobie od pewnego czasu, w nadziei, że namierzę jakiegoś fajnego nettopa z ION2 i nowymi Atomami. No i wszystko co udało mi się wygooglać, to że "za chwilę będą w sprzedaży", ale jakoś newsy z sierpnia były a sprzętu brak.

Straszna bieda z tym jest z tego co widzę... dużo szumu, ale mało sprzętu do kupienia od ręki.

Czy ktoś poleca jakiś konkretny model nettopa z ION2? Mocno mi zależy na grafice nVidii reszta ma mniejsze znaczenie.

Czy może w ogóle się nie opłaca nettopa, a lepiej skleić coś na np. Athlonie X2 na własną rękę?

Ciekawy jest Asrock Core 100HT - tyle, Ĺźe to juĹź i3-330 i bez nVidii. No, ale szybki.

Data: 2010-10-26 16:18:06
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-10-26 14:06, Użytkownik Tomek Głowacki napisał:
[...]

Bo taki komputer o mocy obliczeniowej na poziomie Celerona 900MHz
sprzed wielu lat średnio przydatny jest, więc rynki zbytu są raczej
niewielkie a to oznacza że ilość sprzętu dostępnego od reki jest
mocno ograniczona.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-26 17:19:19
Autor: kamil

"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ia6nv0$kh5$1node1.news.atman.pl...
[...]

Biorac pod uwage, ze taki Atom 330 1.6GHz w testach wypada o polowe lepiej od P4 3.0 czy Athlona 3200+, to nawet ciekawie piszesz..

http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=Intel+Atom+330+%40+1.60GHz

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-26 18:34:41
Autor: Irokez
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:ia6v27$jfs$1inews.gazeta.pl...

[...]

A siostrzenica dostała HP'ka Vivienne  z Intel Atom N270 i na tym stare Simsy nie ruszają. Nawet takie prostackie gierki jak Turtix Rescue Adventure czy Warblade nie idą. Szfagier zabiera do pociągu teksty pisać, tylko trochę głupio to wygląda pisanie na takim różowo-kwiecistym netboku ;) Tylko do tego się nadają.

--
Irokez

Data: 2010-10-26 19:10:54
Autor: Mich@l
W dniu 2010-10-26 18:34, Irokez pisze:

głupio to wygląda pisanie na takim różowo-kwiecistym netboku ;) Tylko do
tego się nadają.

Przecież do tego zostały stworzone. Jak akumulatorową wiertarko-wkrętarką będziesz chciał wiercić dziury w betonie to będziesz psioczył na jej konstruktorów?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-10-26 19:43:27
Autor: W.P.
Użytkownik Mich@l napisał:
[...]

Są takie które sobie i z tym DOBRZE dają radę... Tylko cena... nie 1xx
zł a x kpln. Ale są.

:)

W.P.

Data: 2010-10-26 20:59:30
Autor: Irokez
Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości news:ia7233$db$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie psioczę, bardzo dobrze jej to idzie. AEG w domu, HILTI w pracy. Tylko tą HILTI to ciężko śrubki wkręcać ;) Na prąd z sieci to tylko młot mam.

Tylko kurde jak konstruktor zrobił już ten dizajn dla dziecka to żeby chociaż kurcze prosta gierka poszła. A tak pogrywa bez problemu w te gierki na o 10 lat starszym laptopie IBM.

--
Irokez

Data: 2010-10-27 16:58:20
Autor: Mich@l
W dniu 2010-10-26 20:59, Irokez pisze:

Tylko kurde jak konstruktor zrobił już ten dizajn dla dziecka to żeby
chociaż kurcze prosta gierka poszła. A tak pogrywa bez problemu w te gierki

Nie dramatyzuj, pasjans chodzi mioduśnie :) A tak nawiasem: czemu dizajn dla dziecka?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-10-27 18:17:57
Autor: Irokez
Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości news:ia9emd$nfb$2inews.gazeta.pl...
[...]

Wpisz w google "HP Vivienne TAM"
I teraz wyobraź sobie gościa z krawatem w pociągu IC pracującym ostro na tym :)

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-10-28 02:38:35
Autor: Padre
czemu taka bieda z nettopami?
a dziecka?

Wpisz w google "HP Vivienne TAM"
I teraz wyobraź sobie gościa z krawatem w pociągu IC pracującym ostro na
tym :)

Pozdrawiam.

A Jacyków? źle by z nim wyglądał?

Data: 2010-10-28 14:12:12
Autor: Mich@l
W dniu 2010-10-27 18:17, Irokez pisze:

Wpisz w google "HP Vivienne TAM"
I teraz wyobraź sobie gościa z krawatem w pociągu IC pracującym ostro na tym
:)

Kojarzę to urządzenie. Design nazwałbym raczej kobiecym niż dziecięcym.
A gość z krawatem spokojnie może IMHO na tym pracować. Przecież cipka mu od tego nie wyrośnie...

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-10-28 12:16:24
Autor: januszek
czemu taka bieda z nettopami?
Mich@l napisa?(a):

Przecież cipka mu od tego nie wyrośnie...

Pewny jestes? ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2010-10-28 14:21:23
Autor: Mich@l
czemu taka bieda z nettopami?
W dniu 2010-10-28 14:16, januszek pisze:

Pewny jestes? ;)

Pewny to jestem dwóch rzeczy tylko, i omawiana sprawa do nich nie należy ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

czemu taka bieda z nettopami?