czemu zawdzięczamy sukces?

Data: 2011-10-27 12:03:18
Autor: identifikator: 20110701
czemu zawdzięczamy sukces?
musi być jakiś powód, że mimo szalejącego kryzysu (ponoć to oszustwo, ale ja nie mam dowodów) Polska stoii bardzo dobrze... co może być tego powodem? czy to Polacy pracujący na zachodzie i przysyłający kasę do Polski? jeśli nie to co nas ocaliło?

Data: 2011-10-27 03:08:13
Autor: muto2100
czemu zawdzięczamy sukces?
On 27 Paź, 12:03, "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowan...@go2.pl>
wrote:
[...]

NIC   nas   nie  ocalilo!  czy  jest   ktos   kto  moglby
zweryfikowac     to  co   mowi  PO    o  stanie  naszej  gospodarki!
Przeciez    oprocz   gadaniny    PO   nigdy    nikt    tej  paplaniny
nieudowodnil!

Data: 2011-10-27 12:10:21
Autor: Riva
czemu zawdzięczamy sukces?

Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:j8ba92$hr$1news.onet.pl...
[...]

To ze mamy ceny jak na zachodzie a zarabiamy
po 500 euro miesiecznie.

Data: 2011-10-27 13:27:53
Autor: sofu
czemu zawdzięczamy sukces?

Użytkownik "Riva" <riv@efaja.pl> napisał w wiadomości news:4ea92e11$0$5808$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- --

No i to że jeszcze pozyczają Polsce forse, ale do czasu.

sofu

Data: 2011-10-27 13:29:04
Autor: Bogdan Idzikowski
czemu zawdzięczamy sukces?

[...]

Opatrzność boża?

Data: 2011-10-27 13:35:13
Autor: A. Filip
czemu zawdzięczamy sukces? [EUR Porażce Tuska też? :-) ]
"identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> pisze:
[...]

To że Donaldowi Tuskowi _nie udało się_ wprowadzić EUR do Polski na
początku kryzysu choć _długo_ zapierał się "prawie jak osioł" że to
najlepszy ratunek dla Polski? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jeżeli jeden syn pójdzie do klasztoru, to dziewięć pokoleń pójdzie do nieba.

Data: 2011-10-27 13:44:58
Autor: Ronald Kuczek
czemu zawdzięczamy sukces?
On 10/27/2011 12:03 PM, identifikator: 20110701 wrote:
[...]
Z szampanem bym jeszcze poczekał na okres po Euro 2012. Już okazuje się, że w wielu miastach przeszarżowali z forsą i przyjdzie zaciskać pasa już tej zimy (vide choćby Poznań - http://www.epoznan.pl/news-news-28183-Zima_bedzie_mniej_pieniedzy_na_odsniezanie_ulic).

RK

Data: 2011-10-27 16:54:46
Autor: u2
czemu zawdzięczamy sukces?
[...]

Tylko idiota przysyla kase do IIIRP. Madrzejsi i energiczniejsi uciekli
dawno na zmywak, przynajmniej ich dzieci beda mialy lepiej.

czemu zawdzięczamy sukces?