czemu zawdzięczamy sukces?

Data: 2011-10-27 16:54:46
Autor: u2
czemu zawdzięczamy sukces?
musi być jakiś powód, że mimo szalejącego kryzysu (ponoć to oszustwo,
ale ja nie mam dowodów) Polska stoii bardzo dobrze... co może być tego
powodem? czy to Polacy pracujący na zachodzie i przysyłający kasę do
Polski? jeśli nie to co nas ocaliło?

Tylko idiota przysyla kase do IIIRP. Madrzejsi i energiczniejsi uciekli
dawno na zmywak, przynajmniej ich dzieci beda mialy lepiej.

czemu zawdzięczamy sukces?