czerwone tablice niemieckie - pytanie

Data: 2012-02-19 12:34:53
Autor: Kuba \(aka cita\)
czerwone tablice niemieckie - pytanie

Użytkownik " Flyte" <flyte11.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhqmjq$oiq$1inews.gazeta.pl...
Witam,

na dniach chce kupic samochod w Niemczech. Juz mam upatrzony egzemplarz.
Przy zjezdzie kupuje czerwone tablice (15 albo 30 dni - w nich jest
ubezpieczenie).
Pytanie: czy moge wyjechac z Niemiec i potem wjechac do Niemiec ponownie? (w
terminie waznosci oczywiscie).
Czy moze jak juz wyjade, to nie moge na nich wjechac do DE?

Chodzi mi o to, ze po zakupie samochodu chce przy okazji odwiedzic znajomych
w Holandii. Droga powrotna przez Niemcy wlasnie.

Za wszelkie info z gory dziekuje.

póki są ważne tablice auto jest ubezpieczone i zarejestrowane... możesz jeździć.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

czerwone tablice niemieckie - pytanie