[lodz] czerwony Szlak Okrężny Wokół Łodzi - track

Data: 2009-05-12 17:11:48
Autor: Mysza
[lodz] czerwony Szlak Okrężny Wokół Łodzi - track
Posiada może kto¶ track tego szlaku wokół Łodzi? Ewentualnie namiary gdzie
można go znaleĽć w sieci?

Data: 2009-05-12 12:16:35
Autor: Jacek
On May 12, 7:11 pm, " Mysza" <xcman...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Posiada może kto¶ track tego szlaku wokół Łodzi? Ewentualnie namiary gdzie
można go znaleĽć w sieci?

Moze ten?
http://gpsies.com/map.do?fileId=xofarloxgezgrtlq

A tu kilka moich choc nie dookola Lodzi:
http://gpsies.com/mapUser.do?username=jacek_lodz

--
http://miniurl.pl/pics

Data: 2009-05-12 20:10:22
Autor: Mysza
Jacek <jstawik@gazeta.pl> napisał(a):
On May 12, 7:11=A0pm, " Mysza" <xcman...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Posiada mo=BFe kto=B6 track tego szlaku wok=F3=B3 =A3odzi? Ewentualnie na=
miary gdzie
> mo=BFna go znale=BC=E6 w sieci?

Moze ten?
http://gpsies.com/map.do?fileId=3Dxofarloxgezgrtlq

No niezupełnie... Interesuje mnie ten szlak:
http://old.ziemialodzka.pl/41_czerwony_lodz.htm (175km)

Data: 2009-05-13 15:24:51
Autor: Kuba Stasiak
[...]

To trasa, któr± sam sobie ustaliłem i przejechałem wraz z Automap±. Więksoz¶ć po asfalcie i z czerwonym szlakiem nie ma nic wspólnego:

http://inimicus.bikestats.pl/index.php?did=159703

Data: 2009-05-12 13:41:43
Autor: Saurus
On 12 Maj, 19:11, " Mysza" <xcman...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Posiada może kto¶ track tego szlaku wokół Łodzi? Ewentualnie namiary gdzie
można go znaleĽć w sieci?

To jest chyba w ogóle pieszy szlak, tak czy inaczej, zapytaj na forum
Cyklomaniaka
http://forum.cyklomaniak.pl/index.php
oni od czasu do czasu organizuj± jazdę tym szlakiem.

[lodz] czerwony Szlak Okrężny Wokół Łodzi - track