czerwony telefon

Data: 2009-12-22 22:53:52
Autor: bagno
czerwony telefon
Witam

Czy jezeli podoba mi sie czerwony telefon to jestem gejem ?

Chodzi mi o ten

http://www.euromobile.lv/?Ria=shop.item&id=9661

Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

Data: 2009-12-22 22:55:54
Autor: Liwiusz
czerwony telefon
bagno pisze:
Witam

Czy jezeli podoba mi sie czerwony telefon to jestem gejem ?

  Na 90%.

Chodzi mi o ten

http://www.euromobile.lv/?Ria=shop.item&id=9661

Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

   Oczywiście. Większość to geje.

PS. Pedofile ponoć biorą grafitowe.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-22 23:50:02
Autor: J.F.
czerwony telefon
On Tue, 22 Dec 2009 22:53:52 +0100,  bagno wrote:
Czy jezeli podoba mi sie czerwony telefon to jestem gejem ?
Chodzi mi o ten

http://www.euromobile.lv/?Ria=shop.item&id=9661

Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

A widzial kto faceta w czerwonym samochodzie ? Kolor "Ferrari red" jednak jest akceptowalny :-)

J.

P.S. a to jest kolor bordowy a nie czerwony.

Data: 2009-12-23 07:05:52
Autor: bagno
czerwony telefon

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:d6j2j5h6grsuirb44ph9n6le8r97umu8fh4ax.com...
[...]

No dobra. To taki mozna czy nie ?

Data: 2009-12-23 09:09:45
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław I gnatowski)
czerwony telefon
bagno pisze:
/.../
P.S. a to jest kolor bordowy a nie czerwony.

No dobra. To taki mozna czy nie ?

A czy of fap fap fap oślepłeś?

ALex

Data: 2009-12-23 14:35:13
Autor: J.F.
czerwony telefon
On Wed, 23 Dec 2009 07:05:52 +0100,  bagno wrote:
[...]

Mnie sie tam podoba.

J.

Data: 2009-12-23 09:41:50
Autor: tp
czerwony telefon

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal

A widzial kto faceta w czerwonym samochodzie ?

Kolor "Ferrari red" jednak jest akceptowalny :-)

<OT>no nie wiem - http://www.youtube.com/watch?v=Rho0UfVb2DE&feature=player_embedded</OT>

pozdrawiam
tp

Data: 2009-12-24 09:42:05
Autor: Artur\(m\)
czerwony telefon

> [...]
>
>Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

A widzial kto faceta w czerwonym samochodzie ?

Kolor "Ferrari red" jednak jest akceptowalny :-)

Nie! To tez geje!

Data: 2009-12-23 12:41:24
Autor: gregor
czerwony telefon
W dniu 2009-12-22 22:53, bagno pisze:

Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

Ja mam akurat T700 czerwony, a baby chcialy ode mnie go odkupic bo po co mi taki czerwony tel :)

gregor

Data: 2009-12-23 13:13:22
Autor: bagno
czerwony telefon

Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał w wiadomości news:hgsvlk$lre$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2009-12-22 22:53, bagno pisze:

Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

Ja mam akurat T700 czerwony, a baby chcialy ode mnie go odkupic bo po co mi taki czerwony tel :)

Czyli moje obawy sie sprawdzają. To ja biore czarny chyba.

Data: 2009-12-23 19:14:09
Autor: silesiac
czerwony telefon
Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgt1i1$36$1inews.gazeta.pl...

Ja mam akurat T700 czerwony, a baby chcialy ode mnie go odkupic bo po co
mi taki czerwony tel :)

Czyli moje obawy sie sprawdzają. To ja biore czarny chyba.
To jeszcze gorzej...

Data: 2009-12-23 15:07:27
Autor: Kapsel
czerwony telefon
Tue, 22 Dec 2009 22:53:52 +0100, bagno napisał(a):

Czy jezeli podoba mi sie czerwony telefon to jestem gejem ?
 Stary, życie za krótkie jest żeby roztrząsać takie głupoty.
Nie oglądaj się tak bardzo na to "co ludzie powiedzą", jeśli podoba Ci się
taki kolor i będzie cieszył Twoje oczy, to sobie kup i nie rozmyślaj kto
sobie co pomyśli. To działa tylko w skrajnych przypadkach, np. jakbyś kupił telefon z
kubusiem puchatkiem, ale i wtedy zdrowi ludzie co najwyżej rzucą jakiś
zabawny komentarz i nie będą drążyć. Debilami się nie przejmuj.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-12-23 20:36:20
Autor: jokey
czerwony telefon
Dnia Tue, 22 Dec 2009 22:53:52 +0100, bagno napisał(a):

Czesc,
widzialem, ma dwojke dzieci wiec chyba normalny.
--
pozdrawiam,
jokey

gg 67298

Data: 2009-12-25 18:17:01
Autor: bagno
czerwony telefon

Użytkownik "jokey" <nie.podam@adresu.com> napisał w wiadomości news:1wvtf36sufvg8.1b7qr2bzdl2zu$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 22 Dec 2009 22:53:52 +0100, bagno napisał(a):

Czesc,
widzialem, ma dwojke dzieci wiec chyba normalny.

To na pewno jego ?

Data: 2009-12-25 21:19:46
Autor: TGor
czerwony telefon
W dniu 2009-12-25 18:17, bagno pisze:

To na pewno jego ?

Jeśli podobne do niego - to dowód na prawdziwość zasad genetyki.
Jeśli podobne do sąsiada, to dowód na prawdziwość miczurinowskiej teorii o wpływie środowiska na jednostkę...

TG

czerwony telefon