czerwony telefon

Data: 2009-12-23 15:07:27
Autor: Kapsel
czerwony telefon
Tue, 22 Dec 2009 22:53:52 +0100, bagno napisał(a):

Czy jezeli podoba mi sie czerwony telefon to jestem gejem ?
 Stary, życie za krótkie jest żeby roztrząsać takie głupoty.
Nie oglądaj się tak bardzo na to "co ludzie powiedzą", jeśli podoba Ci się
taki kolor i będzie cieszył Twoje oczy, to sobie kup i nie rozmyślaj kto
sobie co pomyśli. To działa tylko w skrajnych przypadkach, np. jakbyś kupił telefon z
kubusiem puchatkiem, ale i wtedy zdrowi ludzie co najwyżej rzucą jakiś
zabawny komentarz i nie będą drążyć. Debilami się nie przejmuj.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

czerwony telefon