czesc socjalna emerytury

Data: 2009-05-20 15:14:03
Autor: Michal
czesc socjalna emerytury
mam 70 lat od 62 roku byłem na świadczeniu przedemerytalnym,od 65 roku jestem na
emeryturze, przepracowałem jako emeryt  50 miesięcy opłacając obowiązkowe składki
ZUS, czy przysługuje mi przeliczenie części socjalnej emerytury i ewentualnie z
czego to wynika

Data: 2009-05-21 06:59:10
Autor: Danusia
czesc socjalna emerytury

Użytkownik "Michal" <michalgorski7@go2.pl> napisał w wiadomości news:653d.00001027.4a14021bnewsgate.onet.pl...
[...]

Nie ma czegoś takiego jak część socjalna emerytury.

pozdr

czesc socjalna emerytury