części do kuchenki gazowej Amica

Data: 2015-05-03 02:24:24
Autor: Pszemol
części do kuchenki gazowej Amica
Gdzie w Krakowie dostanę części do kuchenki gazowej Amica?
Muszę wymienić wszystkie 4 przepalone palniki...

Data: 2015-05-03 13:14:32
Autor: wowa

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mi4ide$q66$1@dont-email.me...

Gdzie w Krakowie dostanę części do kuchenki gazowej Amica?
Muszę wymienić wszystkie 4 przepalone palniki...

Pewnie tam gdzie zawsze https://goo.gl/maps/NK3j5. Tylko najpierw zadzwoń.
Wojtek

Data: 2015-05-03 15:31:53
Autor: Pszemol
"wowa" <wowa3@gazeta.pl> wrote in message news:55460318$0$27510$65785112news.neostrada.pl...
[...]

HB Sprzedaż Części AGD
Zygmunta Krasińskiego, al. 11c, Kraków
pon-pt 9:00-18:00, sob 9:00-13:00
Części zamienne AGD
do odkurzaczy, lodówek, pralek, kuchenek, robotów kuchennych, zmywarek, worki do odkurzaczy
Telefon: +48124215727
Fax: +48124215727

Tak, dzięki, przedzwonię sobie do nich :)

Data: 2015-05-04 15:43:49
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:mi60hu$aco$1dont-email.me...
[...]

Załatwiłem wszystko jak należy - polecam ten sklep,
dobry wybór cześci i znająca się na rzeczy obsługa.

Dziękuję. Swoją drogą zapomniałem o tym sklepie
a jak tam dziś byłem to mi się przypomniało że jakieś
20 lat temu już kupowałem tam części do odkurzacza.
Skleroza nie boli ale...

części do kuchenki gazowej Amica