czesław moim pasterzem i nie brak mi niczego

Data: 2010-01-04 23:44:26
Autor: zeglen
czesław moim pasterzem i nie brak mi niczego
http://wiadomosci.onet.pl/2104878,11,znany_ksiadz_uznany_za_klamce_lustracyjnego,item.html

brak czynnego prawa wyborczego do sejmu, senatu czy europarlamentu to moglaby byc dobra kara np. dla pana piesiewicza ... w sprawach agenturalnych, niezaleznie czy chodzi o ksiezy czy swieckich wspolpracownikow brak jest jakiegos elementu zadoscuczynienia tym ktorzy byli po drugiej stronie ... moze powinna byc orzekana jakas kara pieniezna na pomniki ofiar komunizmu czy jakies publikacje upamietniajace komunistyczny totalitaryzm ... moze chociaz prace sprzatajace na cmentarzach czy w miejscach martyrologii ofiar komunizmu ... a moze taki esbek lub konfident moglby stanac np. na zaporze we wloclawku, gdzie zginal ks popieluszko i stac po godzinie przez pare tygodni z jakimis przepraszajacym transparentem ... widac wyraznie jakim brakiem wyobrazni okaleczeni sa ludzie, ktorych wybieramy do sejmu i ktorzy tworza przepisy lustracyjne ... a moze jest to po prostu wyraz zrozumienia nowych koniunkturalistow dla tamtych koniunkturalistow, ktorzy narazajac zycie swoich wspolbraci zabiegali o wyjazdy jezykowe ...

czesław moim pasterzem i nie brak mi niczego