[Inteligo] czkawka

Data: 2010-05-21 15:45:09
Autor: Kamil Jońca
[Inteligo] czkawka

Dzi¶ inteligo się dziwnie zachowuje:
1. próbowałem przelać kasę z jednego konta na drugie i po podaniu kodu
wyrzuciło mnie z komunikatem o tym, że używwanie "Wstecz/Przeładuj jest
niedozowolone" 2. Po ponownym zalogowaniu się, od razu było okienko do wpisania kodu
jednorazowego. Po jego wpisaniu okazało się, że przelew wykonał się
2krotnie :)
3. Próba zajrzenia w historię znowu skończyła się wylogowaniem :)
KJ
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej

Data: 2010-05-22 08:47:46
Autor: xbartx
[Inteligo] czkawka

Dziś inteligo się dziwnie zachowuje: 1. próbowałem przelać kasę z

MoĹĽe ich juĹĽ powoli zalewa ;)

[Inteligo] czkawka