czolowka

Data: 2019-06-11 18:41:10
Autor: J.F.
czolowka
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/łódzkie-dwaj-koledzy-czołowo-zderzyli-się-na-motocyklach-25-i-27-latek-zginęli-na-miejscu/ar-AACHTON

"Do wypadku doszło w niedzielę 9 czerwca przed godziną 15 w miejscowości Dębina w gminie Kleszczów (województwo łódzkie). Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że dwaj motocykliści jechali jezdnią z przeciwnych stron. Gdy mijali się na łuku drogi, doszło do czołowego zderzenia pojazdów. Siła uderzenia była tak silna, że pojazdy uległy całkowitemu zniszczeniu - jeden z nich się zapalił, a drugi rozpadł na drobne części. "

Taa ... srodkowy pas byl za waski, czy predkosc za duza i jednego wynioslo/scial ?

J.

Data: 2019-06-11 11:11:02
Autor: Zenek Kapelinder
czolowka
Ty zalozyles temat to zamiast pytac opowiedz jak bylo.

Data: 2019-06-12 15:56:47
Autor: J.F.
czolowka
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:107f2975-5915-422b-9d4a-3bae766a9fa8@googlegroups.com...
Ty zalozyles temat to zamiast pytac opowiedz jak bylo.

A skad mam wiedziec, skoro mnie tam nie bylo.
To Twoje wojewodztwo :-)

Ale ... zastanow sie - jakiej szerokosci chodnika wymagaja dwie hulanogi jadace z predkoscia 25km/h na zakrecie :-)

J.

Data: 2019-06-12 07:14:13
Autor: Zenek Kapelinder
czolowka
Zatrzymam sie i zsiade jak uznam ze moze byc niebezpiecznie. Jak moje wojewodztwo to oczywiscie powiniem wiedziec na zasadzie jak chinczyk pytal slowaka ile ich jest. Jak sie dowiedzial to spytal czy wszyscy znaja sie po imieniu.

Data: 2019-06-11 19:52:28
Autor: abn140
czolowka
Taa ... srodkowy pas byl za waski, czy predkosc za duza i jednego wynioslo/scial ?
tzw cykor
wygrali....

czolowka