czołówka - głupie pytanie :-)

Data: 2010-12-13 21:30:42
Autor: Michał Pysz
czołówka - głupie pytanie :-)
Trochę mnie to zdziwiło, bo wcześniej widywałem dobrze widoczne czołówki
- tyle, że OIDP wszystkie były migające i nie służyły jako migające do
oświetlenia jezdni a do sygnalizacji obecności. Też mieliście takie
obserwacje, że czołówka jest/bywa praktycznie niewidoczna? A może to
zależy od rodzaju czołówki? Dla mnie to duże zdziwienie, tak duże że aż
muszę to głupie pytanie zadać tu :-)

też mi nowina!
Czołówka nie nadaje się na światło sygnalizacyjne.

Prócz powodu, który podałeś jest jeszcze taki, że przeciętny kierowca nie spodziewa się rowerzysty z światłem 2m nad jezdnią i może go nie zauważyć.

Niestety widzę coraz więcej ludzi z takim oświetleniem.

mp.

czołówka - głupie pytanie :-)