cztery ciocie w jednym spocie teraz za pieniadze PiS, a nie za moje !!!

Data: 2009-04-03 18:09:47
Autor: Zennon
cztery ciocie w jednym spocie teraz za pieniadze PiS, a nie za moje !!!
Banda socjalistycznych zlodzieji z Pisu. Tfu!!!

Zennon

Data: 2009-04-03 09:39:24
Autor: bil69
On 3 Kwi, 18:09, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:
Banda socjalistycznych zlodzieji z Pisu. Tfu!!!

Zennon

cymbał jestes ! nic wiele  sie nie zmienilo- Palikot zalatwi "nasza"
kase w inny sposob  i bedziesz ogladal Donka ryj  za swoja premie :)

Data: 2009-04-03 09:51:52
Autor: mrdevilyn
cztery ciocie w jednym spocie teraz za pieniadze PiS, a nie za moje !!!
On 3 Kwi, 18:09, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:
Banda socjalistycznych zlodzieji z Pisu. Tfu!!!

Idz i wpłac w podzięce 80 tysięcy na fundusz wyborczy palituska
palantuniu. Stać cie przecież ;))
J-23

Data: 2009-04-03 10:23:53
Autor: bil69
On 3 Kwi, 18:51, mrdevi...@gmail.com wrote:
> [...]

> Banda socjalistycznych zlodzieji z Pisu. Tfu!!!

Idz i wpłac w podzięce 80 tysięcy na fundusz wyborczy palituska

daj mu czas musi to przemyslec :)

Data: 2009-04-03 18:59:02
Autor: Zennon
cztery ciocie w jednym spocie teraz za pieniadze PiS, a nie za moje !!!

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:9456559c-25ca-4312-8c51-717938fc98b0u5g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

PiSowi wplaci Lipiec z tego, co dorobil na boku w czasie bycia ministrem ?

Zennon

Data: 2009-04-03 10:03:55
Autor: mrdevilyn
On 3 Kwi, 18:59, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:

PiSowi wplaci Lipiec z tego, co dorobil na boku w czasie bycia ministrem ?

Zrobi to zaraz po tym jak Wielki Budowniczy Kładek, Grobel i Innych
Mostów wygra z Ziobrem w wyborach do PE ;)))
J-23

Data: 2009-04-03 21:06:04
Autor: Piotr
Dnia Fri, 3 Apr 2009 18:09:47 +0200, Zennon napisał(a):

Banda socjalistycznych zlodzieji z Pisu. Tfu!!!

He, he, i gdzie oni teraz znajd± pieni±żki? Może zluzujemy platfusiarsko zasady pozyskiwania ¶rodków?
Palikot już trze ¶cieżki.  I tak ci te pieni±dze wyci±gn± z kapsy, nie bój nic, Zenu¶. pz
Piotr
PS. Ty jeste¶ Zenu¶ jaki¶ dziwaczny, co ty jarasz w tym ruskim konsulacie?
Hm, chyba, że Ľle cię oceniłem i ten "konsulat" jest jaki¶ arabski.

Data: 2009-04-03 22:30:39
Autor: raff
[...]

Rzuci sie Sawicka na odcinek finansowy i po sprawie.

R.

Data: 2009-04-03 22:38:37
Autor: Piotr
Dnia Fri, 03 Apr 2009 22:30:39 +0200, raff napisał(a):

Rzuci sie Sawicka na odcinek finansowy i po sprawie.

Donio i kamraci nie zrezygnowaliby z publicznego koryta, gdyby nie mieli
już zagwarantowanego innego. Ta pełna hipokryzji dbało¶ć o publiczny grosz
jest ciosem wymierzonym w inne partie. Id± wybory i każde osłabienie
przeciwnika jest poż±dane.
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-04 07:48:15
Autor: Scoffer
cztery ciocie w jednym spocie teraz za pieniadze PiS, a nie za moje !!!
On Fri, 3 Apr 2009 22:38:37 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Donio i kamraci nie zrezygnowaliby z publicznego koryta, gdyby nie mieli ju? zagwarantowanego innego.

 TO NIECH PiS TEZ RUSZY DUPSKA i nie siega do NASZYCH kieszeni.

Ta pe?na hipokryzji dba?o?? o publiczny grosz jest ciosem wymierzonym w inne partie.

 sranie w banie. to zwykle skurwysynstwo. chlanie na nasz koszt
 i pieprzenie ze to dla naszego dobra. kupa nierobow!

Id? wybory i ka?de os?abienie przeciwnika jest po??dane.

 jasne. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-04 07:48:15
Autor: Scoffer
On Fri, 3 Apr 2009 18:09:47 +0200, "Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote:

Banda socjalistycznych zlodzieji z Pisu. Tfu!!!

 i to za NASZE pieniadze! zabrac tym gnojkom dotacje.
 neich urzadzaja sobie igrzyska na wlasny koszt!