czujnik ciśnienia oleju

Data: 2015-11-06 19:22:13
Autor: yabba
czujnik ciśnienia oleju
Użytkownik "ddddddddd" <ddddd@fdddd.pl> napisał w wiadomości news:n1il5d$7fv$1dont-email.me...
Jak działa czujnik ciśnienia oleju w Astrze F 1,6 (16XEL) - podaje tylko sygnał o zbyt niskim ciśnieniu czy jego sygnał jest zmienny w zależności od ciśnienia oleju? Chodzi mi o to czy mogę wykorzystać sygnał z tego czujnika i zrobić wskaźnik ciśnienia, czy konieczne jest dołożenie czujnika, bo fabryczny to tylko zwieracz/rozwieracz obwodu do zapalenia kontrolki?
A jak to jest w innych autach (nie wyposażonych we wskaźnik i starszych, bo zgaduję że nowsze już takie dane udostępniają komputerowi- nie wiem jak ten)

Astra F 1,4 i 1,8 - czujnik ciśnienia jest dwustanowy.
W większości samochodów czujnik będzie dwustanowy. Mercedes miał wskaźnik ciśnienia, więc tylko tam spodziewałbym się czujnika proporcjonalnego.

--
Pozdrawiam,

yabba

czujnik ciśnienia oleju