czujnik ciśnienia doładowania

Data: 2010-08-26 12:46:07
Autor: krzysiek82
czujnik ciśnienia doładowania
maciek pisze:
z czego dostaje on sygnał? w komputerze widnieje błąd jako maksymalna
wartosc czujnika kolektora dolotowego i zastanawiam sie czy czujnik
jest uszkodzony czy cos do daje mu sygnał

sprawdź dolot, czujnik może być dobry (i zwykle tak jest) ale możesz mieć nieszczelność.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 04:31:58
Autor: maciek
On 26 Sie, 12:46, krzysiek82 <ot...@cars.pl> wrote:
maciek pisze:

> [...]
> jest uszkodzony czy cos do daje mu sygnał

sprawdź dolot, czujnik może być dobry (i zwykle tak jest) ale możesz

cholercia nie widze a raczej nie słysze nic co by mogło przypominać
jakąś nieszczelność... można ją w jakiś sposob sprawdzic nie polegając
na słuchu?

Data: 2010-08-26 15:57:43
Autor: krzysiek82
maciek pisze:
cholercia nie widze a raczej nie słysze nic co by mogło przypominać
jakąś nieszczelność... można ją w jakiś sposob sprawdzic nie polegając
na słuchu?

ja zawszę idę wzdłuż dolotu i sprawdzam wszystko, czasami niestety trzeba trochę plastików podemontować :/ miałem tak ostatnio w stilo.

--
krzysiek82

czujnik ciśnienia doładowania