czujnik cofania bez wyswietlacza - jaki?

Data: 2010-11-30 08:52:41
Autor: glang
czujnik cofania bez wyswietlacza - jaki?
Witam. Prosze o polecenie czujnika cofania ale bez wyswietlacza - wystarczy tylko sygnal dzwiekowy. Dziekuje Pozdr. F>

tylko amervox
kompatybilny z hakiem /info dla Piotra/ chociaż tą "kompatybilność" może zrobić każdy elektryk :)
pzdr
GL

Data: 2010-11-30 17:41:56
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4cf4ad4b$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Potwierdzam, mam amervoxa - wprawdzie nie mam haka, ale szczerze polecam - piszczą odpowiednio, reagują we właściwej odległości itp. Ale mam wersję z wyświetlaczam, a wyświetlacz montowany jest na podsufitce koło tylnej klapy w taki sposób, że widać go zarówno w lusterku i przy patrzeniu bezpośrednio do tyłu.
http://www.parkowanie.info/#wyswietlacz

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

czujnik cofania bez wyswietlacza - jaki?