czujnik licznia przewodowy - z której strony?

Data: 2011-02-19 10:51:59
Autor: szaman
czujnik licznia przewodowy - z której strony?
On 02/19/2011 10:10 AM,  mariuszmo wrote::
kiedyś jak były v-brake wszyscy montowali magnes i czujnik z prawej strony
koła, jednak po wejściu tarczówek coraz częściej zauważam założone z lewej po
stronie tarczy, co ma związek pewnie z tym, że lepiej poprowadzić przewód po
pancerzu hamulca.

Tak z ciekawości jaką szkołę wyznajecie w tym kierunku? wady i zalety?

Wpadając w rów (np. po zbliżeniu TIRa) wpadasz stroną prawą:)
A tak na prawdę to nie mam pojęcia. We wszystkich rowerach mam po prawej. I te przewodowe i te bez.

sz

czujnik licznia przewodowy - z której strony?